ورزشی

۲ رویداد ورزشی ویژه زنان در سال ۱۴۰۰

دو رویداد ورزشی توسط فدراسیون ورزش زنان در سال 1400 برنامه ریزی شده بود و هدف آن مشاركت مردم و فعالیتهای ورزشی در صورت شیوع وبا برای جلوگیری از بی تحرکی بیشتر بود.

نوید آرازشی ، رئیس بنگاه ورزشی سرگرمی و مسابقات فدراسیون ورزش های همگانی ، گفت که پیش بینی می شود این برنامه ها تا 1400 سال آینده یک سال برای توسعه ورزشهای تفریحی و رقابتی باشد. تمرکز اصلی این مسابقات به دانش آموزان ، زنان و خانواده ها اختصاص داشت.

وی در ادامه گفت: “با استفاده از استراتژی 20-80 ، ما 1400 برنامه عملی و جذاب برای ورزشهای تفریحی و رقابتی ، به ویژه علاوه بر انجمن ها ، كمیته ها و رویدادهای گروهی در نظر گرفته ایم. تمرکز اصلی روی چهار برنامه پیاده روی ملی ، فوتبال کوچک ، ورزش های الکترونیکی و داج بال است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی این رویدادها به گونه ای بوده است که می توان تقریباً همه حوادث را مدیریت کرد و همچنین رویکردی نیمه رو در رو با اپیدمی ویروس دارد. بر اساس نتایج برنامه ملی آزادی و ترکیب مداوم ورزش و ورزش الکترونیکی ، تصمیمات جدیدی تا پایان دهه 1400 اتخاذ می شود و انجمن دبورا سبک جدیدی “متوسط” را ثبت می کند. یک رویداد قابل پیش بینی در سال 1400 در بخش زنان

در مراحل بعدی ، اولین و مهمترین قسمت سازمان سرگرمی و رقابتی ورزش ، با مسابقات و جشنهای ویژه خود خواهد بود. آنها تأثیر زیادی در موفقیت دارند: خدایا ، این رویدادها موضوعات برنامه ریزی شده خواهند بود.

به گفته رئیس سازمان ورزش ، سرگرمی و مسابقات ورزشی ایالت ، انجمن بازی های ذهنی و جهانگردی ورزشی نیز برنامه های جالبی را پیش بینی کرده است که برای مدت 1400 سال نقش اصلی را در این سازمان بازی می کنند. و تیم پازل اول شخص و تیم فرار 99 قدم بزرگ را برای جلب مخاطبان خاص با طغیان سرگرم کننده و رویدادهای جدید 1400 ساله برداشته اند ، و انجام تورهای هیجان انگیز ورزشی یکی دیگر از برنامه های ورزشی سرگرمی و مسابقه است … توسط انجمن گردشگری ورزشی .

آرازشی ادامه داد: کمیته ثبت 1400 با در نظر گرفتن توسعه هسته های عمومی در ورزش های همگانی ، برنامه ای برای نگهداری رکوردهای عمومی دارد و جشنواره ملی رکورد ایران یکی از رویدادها خواهد بود. این کمیته 1400 رویداد دور زن ایرانی برای زنان مزرعه آن رشد و توسعه می یابد

به گفته وی ، سایر سازمان ها و کمیته های مربوطه می توانند با برگزاری جشنواره ملی تابستان 1400 و ایجاد یک رویداد رقابتی برای بازی های المپیک ورزشی سرگرمی و مسابقه ، علاوه بر رویدادهای خود ، رویدادهای بزرگی را نیز برگزار کنند. این برنامه بصورت آنلاین و حضوری برنامه ریزی می شود.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا