ورزشی

استقلال امسال را با سال گذشته مقایسه نکنید/ از هفته ششم عیار تیم‌ها مشخص می‌شود

هادی شکوری در گفت و گو با دانا نیوز

مبارزه امسال را با سال گذشته مقایسه نکنید، کیفیت تیم ها از هفته ششم مشخص می شود.

پیشکسوت باشگاه استیگل در مورد وضعیت این روزها و وضعیت لیگ صحبت کرد.

هادی شکوری در گفتگو با خبرنگار تیم ورزشی خبرگزاری دانا نیوز درباره وضعیت لیگ برتر امسال گفت: به نظر من کیفیت لیگ امسال بالاست. شرایط لیگ امسال خوب است و لیگ پویایی را شاهد بوده ایم. تا امروز شرایط بهتر شده و با توجه به اینکه یک سال تا جام جهانی فاصله داریم، فکر می کنم بازیکنان با عملکرد عالی در زمین حاضر شوند.

وی همچنین درباره وضعیت گروه استیگال اظهار نظر کرد: احساس می کنم استقلال خوب بازی نمی کند. نمی دانم به دلیل تغییر مربی و سیستم بازی است یا هنوز ارتباطی بین بازیکنان و کادر فنی وجود ندارد. در هر صورت امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که بتوانیم بازی های دوستانه را از تیم ببینیم.

این جانباز آبی پوش افزود: به نظر من این گروه باید به توافق خوبی دست پیدا کند. من هنوز این معامله را ندیده ام نسبت به پارسال؟ این تیم را نمی توان و نباید با پارسال مقایسه کرد. با تمام این اوصاف در سال گذشته آبی پوشان موفق شدند بدون شکست و رکوردشکنی به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند و مطمئنا نباید انتظار بازی هایی مانند سال گذشته را داشت.

شکوری درباره بهترین خرید استقلال گفت: استقلال بازیکنان خوبی جذب می کند اما محبی تاثیرگذارترین بازیکن است. همه آنها خوب کار کردند، اما تا حد زیادی فکر می کنم او مفیدترین است.

502

مدافع سابق آبی ها درباره عملکرد بازیکنان دفاعی خود صحبت کرد. خط دفاعی فصل گذشته وضعیت خوبی داشت، بنابراین همین مسیر را طی کرده است و فکر می کنم در این مرحله خوب است. تغییر سیستم در این زمینه؟ انتخاب سیستم دفاعی 3 یا 4 به نظر سرمربی و تمرینات تیم بستگی دارد. بازیکنان Steggall حرفه ای هستند و می توانند در هر دو سیستم بازی کنند. من خودم با هر دو سیستم بازی کردم. ادامه لیگ؟ همه تیم ها در حال پیشرفت هستند، نه فقط استگال. احساس می کنم باید تا هفته ششم منتظر بمانیم سپس کیفیت تیم ها مشخص می شود.

شکوری درباره شرایط این روزها گفت: من و پاشازاده از گروه طلایی جدا شدیم. اختلافاتی بین او و باشگاه وجود داشت که من متوجه نشدم و راه ما از هم جدا شد. مدتی در تمرینات تیم شرکت کردیم و فکر می کنم می توانستیم کار خوبی انجام دهیم. من اخیرا در آموزش و پرورش مشغول به کار هستم و سابقه مربیگری در تیم های پایه استقلال و رایکا را دارم. تهدید مربیگری؟ من 100% مطمئن هستم زیرا توانایی انجام این کار را در خودم می بینم. دانش لازم را دارم و منتظر فرصت مناسبی هستم.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟

با توجه به نتایج 0 رای حمایت و 0 او مقاومت کرد

دکمه بازگشت به بالا