فرهنگ و هنر

برگزاری «سوگواره تکیه ملت» در ایام محرم و صفر/ حمایت از بهترین ایده‌ها و الگوهای موفق

«تکه ملت» مراسم عزاداری است که به همت اداره فرهنگ و هنر شهرداری تهران در ایام محرم و صفر به منظور ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی برگزار می شود.

این برنامه با اشاره به دانا نیوز، پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، تجربیات و مهارت های ارزشمند سرمایه انسانی، امکانات و توانمندی های مناطق و مراکز سازمان فرهنگ و هنر شهرداری تهران، از طریق فراخوان عمومی شهروندان، نمایندگان و افراد برجسته از هیئت‌های مذهبی به جوانان شهر تهران و جوانان تقاضا می‌شود ایده‌های جدید، بدیع و الگوهای اجرایی موفق خود را با موضوع «برپایی آئین‌های عزاداری در ماه محرم و صفر» به این دفتر ارسال کنند. عزاداری (اداره فرهنگی هنری منطقه 4 فرهنگسرای اشرک).

لازم به ذکر است این برنامه با هدف شناسایی و ساماندهی حامیان این حوزه در مناطق 22 گانه شهر تهران، سوق حسینی، جهت دریافت ایده های نو، خلاقانه و بدیع و ترویج الگوهای موفق فعالیت می باشد. : «ایده‌های جدید» و «مدل‌های اجرا شده با موفقیت» برای حمایت از آنها و تسهیل فعالیت‌هایشان.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 1837 تماس حاصل فرمایید و نظرات خود را به صفحه اینستاگرام eshragh.farhangsara ارسال نمایید.
فرهنگسرای اشراق تهران، تهران پارس، طبقه دوم، انتهای خیابان جشنواره.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا