اجتماعیبرترین های کسب و کار

افزایش لایک اینستاگرام بدون پسورد

محتوای این مطلب پنهان

 خرید لایک ایرانی

خرید لایک ایرانی می تواند به پست های شما و رشد پیجتان کمک بسیار زیادی کند. خرید لایک خرید لایک واقعی مزایای زیادی دارد و می تواند پست های شما را به اکسپلور اینستاگرام وارد کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با خرید فالوور واقعی اینستاگرام، خرید لایک ارزان و خرید ویو اینستاگرام با ما همراه باشید.

خرید لایک اینستاگرام

از ساده ترین و بهترین راه هایی است که افراد می توانند با استفاده از آن لایک پست های خود را افزایش دهند. خرید لایک امروزه در اینستاگرام بسیار رواج پیدا کرده است. چون این روش تاثیرات مثبت زیادی دارد.

البته راه های دیگری نیز برای افزایش لایک اینستاگرام وجود دارد. از جمله این روش ها می توان به خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش، خرید فالوور ایرانی، خرید فالوور 100 درصد واقعی و… اشاره کرد.

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام و لایک اینستاگرام

مهم ترین نکته ای که باید در هنگام خرید فالوور خرید فالوور ارزان و لایک اینستاگرام دقت کنید این است که از چه سایتی خرید می کنید. باید از سایتی خرید کنید که خدمات آن کیفیت بالایی داشته باشد. وب سایت مای ممبر بهترین سایتی است که می توانید در آن انواع لایک و فالوور مانند خرید فالوور اینستاگرام ارزان و خرید فالوور واقعی فعال ایرانی را انجام دهید.

علاوه بر لایک و فالوور این وب سایت خرید بازدید اینستاگرام مانند خرید ویو استوری و خرید ویو پست اینستاگرام را برای شما ممکن کرده است. پس می توانید تمام خدمات اینستاگرام را از وب سایت مای ممبر با کیفیت بالا خریداری کنید.

افزایش لایک اینستاگرام رایگان ؟ | افزایش لایک اینستاگرام بدون پسورد

این یک درد مشترک است که ما برای پیجمان به دنبال ترفند های افزایش لایک اینستاگرام هستیم. یک کسب و کار در این برنامه ایجاد کرده ایم و به دنبال فروش محصولات یا خدماتمان هستیم.

بزرگترین معیار ما و تمام کسانی که در این برنامه حضور دارند، تعداد پسندیده شدن مواردی ارسالی کاربران است. همچنین تعداد این پسندیده شدن ها در افزایش تعامل و بازدید بیشتر تاثیر زیادی دارد. در ادامه مزایای لایک بیشتر را با هم بررسی خواهیم کرد.

شاید تا به حال فالوورهای زیادی را در صفحه کاریمان با روش های مختلف جذب کرده باشیم، اما هیچکدام از آنها میلی به پست های ما ندارند. ماه ها از راه اندازی صفحه شما می‌گذرد و همچنان دوستان و دنبال کنندگان شما بدون توجه به مواردی که شما انتشار می‌دهید، از صفحه شما می‌گذرند.

این مطلب به شما کمک می‌کند تا با ۳۰ ایده ای که به شما می‌دهیم، راه حل افزایش لایک در اینستاگرام را دریابید. پس با هم این ایده ها را ببینیم.

تاثیرات افزایش لایک نامحدود اینستاگرام

چند نکته مهم در مورد بیشتر کردن علاقه کاربران به مطالب شما وجود دارد:

  1. هرچه تعداد لایک های شما بیشتر باشد، اماکن ورود به اکسپلور اینستاگرام قوی تر می‌شود و در نتیجه افزایش فالوور را خواهید داشت.
  2. تعداد بیشتر نشان دهنده، مفید بودن مطالب شما است. کاربران جدیدی که به صفحه شما وارد می‌شوند این موضوع را به خوبی متوجه می‌شوند.

افزایش لایک در اینستاگرام چگونه است

تنها روش طبیعی که شما می‌توانید، افزایش سریع لایک اینستاگرام را داشته باشد، طی کردن مسیری است که در زیر برای شما آورده شده است. اما افرادی برای رسیدن به تعداد بالای لایکها از برنامه افزایش لایک اینستاگرام رایگان، یا اپ افزایش لایک اینستاگرام به صورت پولی استفاده می‌کنند.

اگر شما صبر و حوصله اجرا کردن روش های زیر را ندارید، بهتر است پیجتان را پاک کنید. برای رسیدن به موفقیت در دیجیتال مارکتینگ باید زمانی را صبر کنید تا از فعالیت هایی که کرده اید بتوانید جواب مناسب بگیرید.

نرم افزار افزایش لایک اینستاگرام برای کامپیوتر، یا برای گوشی تفاوتی ندارد، ضررهای زیادی به پیج شما می‌رساند، که در انتهای این مطلب می‌توانید بخوانید.

۱- بالا بردن کیفیت عکس ها

شاید تا به حال در هر مطلبی که خوانده اید، شما را فقط به انتشار مطالب تشویق کرده اند. و کیفیت عکس ها و مطالبی که قرار است منتشر کنید، را کم اهمیت خوانده باشند. اما باید به شما بگوییم که این یک باور اشتباه است. همه ما انسان ها به دنبال زیبایی و دیدن بهترین ها هستیم.

پس با گرفتن عکس های بی کیفیت و یا کپی شده از گوگل و یا دیگر جاها (بدون کیفیت) ارزش کار خود را پایین نیاوردید. برای تهیه یک مطلب یا عکس ها، نیازی نیست هزینه های زیادی کنید.

اگر شما صفحه فروشگاهی و فروش محصول داشته باشید، و محصولات خود را هرروز انتشار می‌دهید، بهتر است یا یک گوشی مناسب تعدادی عکس با کیفیت از محصول خود بگیرید.

قطعا بالا بردن لایک های اینستاگرام را با تغییر کیفیت عکس ها خواهید دید.

۲- از تم های یکسان استفاده کنید

شاید فکر کنید که استفاده از رنگبندی و یا تم های یکسان چه تاثیری در افزایش لایک پست اینستاگرام دارد. هماهنگی بین مطالب شما باعث می‌شود یک هویت خاص به صفحه کاریتان بدهید.

یعنی کاربری که همیشه در صفحه کاری شما است، زمانی که پست شما در صفحه فید آن نمایان می‌شود، با یادآوری تم رنگی و مشخص شما به یاد شما و شیوه کاری و موضوع شما می‌افتد.

آیا این موضوع بد است؟

زمانی که شما برای کاربران دنبال کنندتان مشخص و متمایز باشید، افزايش لايك اينستاگرام رايگان به سمت شما خواهد آمد.

۳- اشتراک گذاری در دیگر رسانه ها

یکی دیگر از راه های افزایش لایک در اینستاگرام منتشر کردن اطلاعات در دیگر شبکه های اجتماعی است. نیازی نیست برای این موضوع خیلی تلاش کنید و خود را به دردسر بیاندازید.

زمانی که شما در حال انتشار یک مطلب هستید قبل از منتشر کردن آن موضوع خود برنامه از شما سوالی مبنی بر انتشار آن مطلب در دیگر برنامه می‌پرسد. تنها خرج این روش نصب یک فیلتر شکن است.

ممکن است کسانی در دیگر برنامه ها باشند که با دیدن مطالب شما به صفحه شما کاریتان در این برنامه علاقمند شوند. ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام به همین سادگی که می‌خوانید است.

۴- استفاده از هشتگ های مناسب

استراتژی هشتگ گذاری یکی از چندین روش افزايش لايك در اينستاگرام است. هشتگ ها تنها زمانی اثر خودشان را نشان می‌دهند که  مطلبتان با هشتگ گذاشته شده زیر پست دقیقا همخوانی داشته باشد.

  • استفاده از هشتگ های بی ربط را پایان دهید.
  • بیشت از ۱۵ هشتگ استفاده نکنید.
  • هشتگ ها پر بازدید موضوع کاری خودتان را بیابید.
  • رقبا را تحلیل کنید و هشتگ های بهتری بیابید.

۵- استفاده از هشتگ های ترند

تا به اینجا برخی از راه های افزایش لایک اینستاگرام را خواندید. یکی دیگر از روش ها استفاده از هشتگ های ترند است.

  • یادتان باشد که دو الی سه هشتگ ترند برای هر پست کافی است.
  • استفاده بیش از حد این هشتگ ها می‌تواند مضر باشد.
  • استفاده از این دسته از هشتگ ها باعث بیشتر دیده شدن شما می‌شود.

۶- لوکیش ها را فراموش نکنید

لوکیشن زدن یک مکان در عکس های شما به افراد آن منطقه اجازه می دهد تا مطالب شما را راحت تر ببینند. لوکیشن زدن به یک مکان عمومی (مانند “مرکز شهر” به جای مناظقی که همیشه استفاده می‌کنید) شانس دیده شدن مطلب را افزایش می دهد.

افراد مناطق جغرافیایی عمومی را سرچ می‎کنند، پس شانس افزایش لایک در اینستاگرام به صورت رایگان را بالاتر ببرید.

۷- انتشار پشت صحنه

رسانه های اجتماعی مکانی برای به اشتراک گذاشتن لحظه های صمیمی تر از شغل شما با دنبال کنندگانتان هستند و به شما در پیشرفت شخصیت برند و تقویت ارتباط عاطفی با مشتریان کمک می کنند.

به دنبال کنندگان خود، پشت صحنه های کسب و کارتان را نشان دهید. نمایش یک محصول در حال تولید، و کار کردن کارمندان خود را نشان دهید. این نوع محتوا بی نظیر و جذاب است و به افزایش لایک های اینستاگرام کمک می‌کند.

۸- هدایای خاص

همه ما عاشق وسایل رایگان هستیم!

دادن یکسری هدایای ساده یکی از بهترین برنامه ی افزایش لایک اینستاگرام است. یک عکس جذاب از جایزه خود بگذارید. مهم نیست که جایزه شما ارزش مالی زیادی داشته باشد. فقط به کاربران نشان دهید که به یاد آنها هستید.

هدیه شما می‌تواند:

    یکی از محصولاتتان

    یکی از خدماتتان

    یک هدیه الکترونیکی کوچک

    یک مشاوره رایگان

و… باشد.

۹- اختصاصی کردن هدایا

افزایش تعداد لایک اینستاگرام در گرو نشان دادن اهمیت ویژه به کاربران است.

هدایا را به راحتی در اختیار کاربر نگذارید و دسته بندی کنید. قرار نیست که افراد به راحتی وارد پیج شما شوند و این هدایا را بگیرند. یک کار کوچک بخواهید و در مقابل انجام آن هدایا را بدهید.

۱۰- افراد تاثیرگذار را وارد کنید

اگر برای کارتان می‌توانید هزینه کنید، یکی از راه هایی برای افزایش لایک در اینستاگرام همکاری با افراد تاثیرگذار است. از آنها بخواهید که عکسی از آنها را با محصول خود تهیه و ارسال کنند.

این به کسب و کار شما کمک می کند تا در بازار هدفتان به افراد بیشتری دسترسی پیدا کند و اعتبار شما را از طریق اثبات اجتماعی افزایش می دهد.

۱۱- تبادل کنید

بجای دانلود برنامه برای افزایش لایک در اینستاگرام، با صاحبان پیج های دیگر صحبت کنید و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید.

برای این کار به سراغ کارهایی بروید که همسوی شغل شما هستند. مقاله استراتژی تبلیغات در اینستاگرام کمک زیادی به دانستن مطالب مهم در این زمینه می‌کند.

اما به طور خلاصه باید کسانی را پیدا کنید که دنبال کنندگان آنها به محصول شما هم علاقمند باشند. مثلا اگر مانتو می‌فروشید با کسانی که در زمینه لباس های خانم ها فعالیت دارند تبادل کنید.

۱۲- از ویدیو استفاده کنید

سایر مدل های محتوا را امتحان کنید. معمولاً وقتی در یک فید شلوغ ویدیو مشاهده می کنید جذاب تر از عکس هستند. ارسال ویدیو با چیزی شبیه به این جمله “چگونه به” یکی از محصولات شما، نگاهی بیاندازند.

اطمینان حاصل کنید که ویدیوتان صدای خوبی دارد. بسیاری از افراد فیدهای خود را در مکانهایی می‌بینند که گوش دادن به صدا امکان پذیر نیست، پس برای آن دسته هم ویدیویی تولید کنید که با دیدار بتوانند اصل موضوع را درک کنند.

برای جذاب تر کردن ویدیو از جمله ها و کاورهای سوال برانگیز استفاده کنید. افزایش لایک اینستاگرام بدون نرم افزار فقط از طریق این روش ها امکان پذیر است.

۱۳- بومرنگ

Boomerang یک نوع محتوا است که بین GIF و ویدیو قرار دارد.

یک فیلم کوتاه است که به جلو و سپس به عقب پخش می شود. ارسال بومرنگ روش عالی دیگری برای جلب توجه طرفداران شما است. Boomerang با حرکت سریع و چشمگیر جذاب ترین نوع محتوا است.

نرم افزار برای افزایش لایک در اینستاگرام از طریق بومرنگ را از برنامه هایی مثل بازار و … دانلود کنید.

۱۴- عکس های ادامه دار

یک روش عالی دیگر برای افزایش لایک عکس در اینستاگرام استفاده از عکس های ادامه دار سریالی است. از یک محتوای سریالی استفاده کنید تا چندین لحظه متفاوت از یک رویداد را به نمایش بگذارید، داستانی بسازید تا با بینندگان خود به اشتراک بگذارید یا چند حالت مختلف از محصولتان را به اشتراک بگذارید.

۱۵- تگ کردن افراد مهم

در صنعت خود به دنبال حساب های تأثیرگذار باشید و این اکانت ها را در پست های جدید خود (در خود عکس) تگ کنید. این کار نه تنها آن حسابها را از عکسهای جدید شما آگاه می کند، بلکه می تواند عکسهای شما را نیز در قسمت “تگ ها” در فیدهایشان نشان دهد.

این یک روش مفید برای دستیابی به افراد دیگر در بازار هدف شماست و می‌تواند روش افزایش لایک در اینستاگرام باشد.

۱۶- انتشار عکس مشتریان

ارسال عکس از مشتریان و کاربران شما روشی بسیار جذاب برای تعامل صمیمی تر با افرادی است که شما را رنبال می‌کنند. این عکس ها نه تنها واقعی بودن کار شما را نشان می‌دهند (عکس هایی که افراد تمایل به اشتراک دارند) بلکه شما را پیش دنبال کنندگانی که مشتری نیستند معتبر تر می‌کند.

تگ کردن افرادی که در این  عکس ها قرار دارند، باعث می‌شود هم خودشان هم طرفداران آن افراد پست شما را ببینند و در نهایت افزایش لایک در اینستاگرام رایگان را داشته باشد.

۱۷- عکس محصول در حال استفاده

طرز افزایش لایک اینستاگرام بسیار ساده است. اگر روش های بالا را خوانده باشید، دانسته اید که چند نکته کوچک که ما رعایت نمی‌کنیم، چه تاثیری می‌تواند داشته باشد.

افراد به دنبال دیدن محصولات شما در زمانی هستند که این محصول در حال استفاده است. یعنی اگر جوراب می‌فروشید، کاربان دوست دارند جوراب را در پا ببینند تا روی زمین پهن شده.

۱۸- نقل قول کنید

اگر به دنبال دانلود برنامه افزایش لایک در اینستاگرام هستیدف باید به شما بگوییم که سخت در اشتباه هستید. با چند ترفند ساده می‌توانید تعداد لایک های خود را بالا ببرید.

نیازی نیست هزینه کنید و آسیب به صفحه بزنید. سایت افزایش لایک اینستاگرام را کنار بگذارید و به این قسمت توجه کنید. علت کم بودن دنبال کنندگان و فعالیت آنها رعایت نکردن انواع محتوا است.

یکی از جذاب ترین قالب های محتوایی که وجود دارد نقل قول ها است. از آنجا که نقل قول ها اغلب به عنوان متن هستند، خواندن آنها آسان است. ارسال نقل قول هایی که مربوط به افراد معروف زمینه کاری شما باشند، راهی عالی برای درگیر کردن مخاطب است.

کاری ندارد فقط کافی است در گوگل یک جستجوی ساده کنید.

۱۹- از کاربران کمک بگیرید

یکی از ترفندهای افزایش لایک در اینستاگرام کمک گرفتن از مخاطبین است. اما چگونه؟

اگر شما آنقدر معروف هستید که کاربران به خوبی برند شما را می‌شناسند، ممکن است کاربر در یکی از پست های خود از برند شما استفاده کرده باشد. از او بخواهید که پستش را به اشتراک بگذارید.

اگر هم آنقدر معروف نیستید که تعداد زیادی شما را بشناسند، از کاربران بخواهید با برند شما عکسی منتشر کنند. اگر این کار برای شما دشوار است از دوستان و آشنایانتان شروع کنید.

۲۰- کامنت بگذارید

اگر دقت کرده باشید زیر تمامی پست ها افراد معروف و یا اینفلوئنسرها تعداد زیادی کامنت وجود دارد. افراد زیادی به دنبال خواندن این کامنت ها هستند. شما هم یکی از افراد کامنت گذار باشید.

با این کار یک تبلیغ خوب برای کسب و کار خود کرده اید. افرادی که کامنت را می‌خوانند، اگر کامنت شما جذاب باشد به پیج شما سر می‌زنند و نه تنها افزایش لایک اینستاگرام دیگران (افرادی غیر از دنبال کنندگان شما) را خواهید داشت، بلکه افزایش فالوور را هم خواهید داشت.

۲۱- فالو کنید

یکی از موارد آموزش روش های افزایش لایک در اینستاگرام، فالو کردن افراد ویژه حوزه کاری شما است. فالو آنفالو کردن افراد یکی از روهاست، اما معمولا ما همه افراد را فالو می‌کنیم و توجهی به اصول این کار نداریم.

  1. فقط افرادی را فالو کنید که یا پیج های رقبا را دنبال می‌کنند و یا مربوط به حوزه شما هستند. خانم هایی که در صفحه فروش مانتو هستند برای فالو کردن پیج لباس و خدمات مربوط به زنان عالی هستند.
  2. بعد از آنکه آنها هم شروع به دنبال کردن شما کردند، فورا آنها را آنفالو نکنید. بگذارید تعداد فالووینگ شما بالا رود. ایرادی ندارد.

۲۲- ارسال محتوا مهمترین اصل افزایش لایک خودکار اینستاگرام

خرید افزایش لایک اینستاگرام مشکل شما را حل نخواهد کرد. شما همچنان مشتری نخواهید داشت.

شاید به نظر این روش سخت بیاید اما جواب فوق العاده ای خواهد داد.

هروز محتوا ارسال کنید. البته یادتان باشد که تولید محتوا بدون کیفیت بدرد نمی‌خورد.

    ارسال هروز به این معنی است که شما به طور مداوم پیروان فعلی خود را درگیر می کنید و دنبال کننده های بیشتری را بدست می آورید.

    روی سئو اینستاگرام شما تاثیر فوق العاده ای دارد.

۲۳- ساعت های خاص ارسال پست

یکی از دلایل اصلی که کاربران مطالب شما را نمی‌بینند، ارسال مطالب در زمان های نا مناسب است. به اشتراک گذاشتن پستی هنگامی که بیشتر دنبال کنندگان شما در برنامه هستند، احتمال مشاهده آنها را بیشتر می‌کند.

نحوه ی افزایش لایک در اینستاگرام از این طریق بسیار ساده است. با یک تحقیق کوچک و ارسال در زمان های مختلف ببینید که چه ساعت هایی بیشترین تعامل را دارید.

۲۴- سوال بپرسید

بیشتر روی مطلب شما می ایستند، احتمال اینکه دوبار بر روی مطلب شما ضربه بزنند بیشتر است. راهکار این موضوع فقط تولید کپشن ها تعاملی است. برنامه های افزایش لایک اینستاگرام فقط گول زدن خودتان است.

سوال های بپرسید که کاربر را مشتاق به جواب دادن کند:

    از این مطلب خوشتان آمد؟

    شما تجربه استفاده از این محصول را داشته اید؟

    نظر شما در این باره چیست؟

    مشکل شما با این موضوع چیست؟

۲۵- استوری را نادیده نگیرید

روش افزایش لایک اینستاگرام، استوری است.

نیازی نیست همیشه در تدارک طراحی استوری باشید. همان مطالبی را که پست می‌کنید. بعد از گذشت مدت زمانی (۳ الی ۴ ساعت) استوری کنید.

    در استوری هشتگ بگذارید

    لوکیشن خاص قرار دهید

    از ایموجی ها استفاده کنید

    متن جذاب بنویسید

۲۶- دعوت به لایک کردن

بالا بردن لایک در اینستاگرام رایگان است، فقط باید به روش های گفته شده دقت کنید. در حال حاضر که که صفحه شخصی ما پر شده از پیج های کاری فراوان، کاربر دیگر زمانی برای ضربه زدن به قلب زیر مطالب نمی‌گذارد.

از افراد بخواهید که این کار را انجام دهند.

۲۷- خلاق باشید

اگر همیشه یک روند تکراری را دنبال کنید، نیاز به دانلود برنامه افزایش لایک های اینستاگرام خواهید داشت.

آیا شما همیشه اخبار می‌بینید؟ یا همیشه مشغول تماشای ورزش هستید؟ جواب خیر است. تنوع و خلاقیت در ارسال مطالب مهمترین نکته در اصول محتوا است.

از اخبار و وقایع روز غافل نشوید. مطالب مورد نظر را دسته بندی کنید و فقط محصولتان را به نمایش نگذارید.

۲۸- چالش ایجاد کنید

در این اموزش افزایش لایک اینستاگرام رایگان، چالش نقش اساسی در افزایش تعداد لایک در اینستاگرام دارد.

مطالب و یا سوال های چالش برانگیز، برای همه نوع مخاطب جذاب است و اکثرا تمایل به شرکت در آن را دارند. در مورد محصولات یا مسائل مختلف جامعه سوال های چالشی بپرسید.

مزایای این کار:

    علاقمند شدن افراد حاضر در صفحه کاریتان

    بیشتر شدن دنبال کنندگان

    بیشتر ماندن افراد در صفحه کاری شما

    معرفی صفحه شما به دیگران

۲۹- برگذاری مسابقه

افزایش لایک در مسابقه اینستاگرام به خوبی برای همه صفحات کاری مشخص شده است. زمانی که شما یک مسابقه برگذار می‌کنید، افرادی که به دنبال هدایا هستند هم به صفحه شما می‌آیند و اگر این کار همیشگی باشد درگیر کار شما می‌شوند.

افزایش لایک اینستاگرام پیج مسابقه، معمولا به دلیل برگذاری این چالش است. اما شما با محتوای خوب می‌توانید افراد را در این فضا نگه دارید.

ضررهایی که نرم افزار افزایش لایک در اینستاگرام به پیج ما می‌زند!!!

باور داشته باشید یا خیر، تمام کارهایی که به صورت تقلبی و نامناسب، برای صفحه کاریمان انجام می‌دهیم از اینستاگرام پوشیده نیست و براحتی تشخیص می‌دهد که کارهای نامناسب با قوانین آن انجام می‌دهیم.

طریقه ی افزایش لایک در اینستاگرام هم یکی از این تقلب‌ها است.

اما با هم بررسی کنیم که افزایش لایک اینستاگرام برنامه خوبی برای ما است یا خیر؟

۵ ضرری که روش های افزایش لایک اینستاگرام به صورت فیک به ما می‌زند

  1. افزایش لایک اینستاگرام اپلیکیشن های خاصی دارد که این نرم افزار ها گاه پولی و گاه رایگان است. اولین ضرری که این برنامه ها دارد، هزینه های بیهوده است که برای خودمان می‌کنیم و هیچ تاثیری در روند کاری ما ندارد.
  2. دومین ضرر افزایش لایک اینستاگرام انلاین یا فیک، بلاک شدن پیج ما است. این برنامه به خوبی متوجه غیر واقعی بودن این موارد می‌شود و اگر ادامه دار باشد ممکن است که صفحه ما را بلاک کند.
  3. سومین ضرر افزایش لایک فیک اینستاگرام، از دست دادن اعتماد کاربران است. کاربران آنقدرها هم که شما فکر می‌کنید در خواب فرو نرفته اند. آنها به راحتی تشخیص می‌دهند که تعداد فالوورها و موارد پسندیده مطالب شما فیک است. پس اعتماد مخاطب به شما کمتر می‌شود.
  4. شما از همه روش های افزایش مخاطب استفاده می‌کنید و افراد را به سمت خودتان می‌کشانید، اما افرادی که شما را می‌خواهند دنبال کنند زمانی که متوجه خرید افزایش لایک ایرانی در اینستاگرام رایگان یا با هزینه می‌شوند، حس بدی به شما پیدا خواهند کرد.
  5. برنامه هایی که در این زمنیه کار می‌کنند، از شما پسورد پیجتان را می‌خواهند. امکان هک شدن شما بسیار بالا است. افزایش لایک اینستاگرام بدون پسورد رایگان هم به ریسک از بین رفتن پیجتان نمی‌ارزد.

نتیجه گیری

در این مطلب چگونگی افزایش لایک در اینستاگرام را گفتیم و همچنین ضررهای نحوه افزایش لایک در اینستاگرام به صورت غیر واقعی را بیان کردیم. انتخاب روش پیشرفتتان بستگی به اهمیت شما برای رسیدن به موفقیت دارد.

چندین روش ساده و کاربردی را با هم اجرا کنید و تاثیر آن را بر روی کسب و کارتان را ببینید.

تاثیر دریافت لایک رایگان در الگوریتم اینستاگرام

یکی از مواردی که الگوریتم اینستاگرام به آن حساس است. در واقع نشان دهنده محبوبیت و مفید بودن یک پیام است. هرچه بالاتر باشد، پست شما افراد بیشتری را نشان می دهد.

در نتیجه، می توانید فالوورها، بازدیدها و لایک های ارگانیک دریافت کنید. مشترکین یک سرویس افزایش رایگان را برای کاربران خود در پنل قرار داده اند. توجه داشته باشید که فالوورها تنها سایتی است که لایک رایگان اینستاگرام را افزایش می دهد. این سرویس بالاترین کیفیت لایک ها را با کمترین افت روی پست های شما اعمال می کند.

با دریافت لایک رایگان، می توانید اعتبار و محبوبیت پست های خود را بدون هیچ هزینه ای افزایش دهید و راه خود را برای کاوش پیدا کنید. توجه داشته باشید که لایک رایگان اینستاگرام کیفیت بالایی ندارد و پس از مدتی کاهش می یابد. اگر لایک رایگان فالوورهای اینستاگرام با کیفیت باشد. این بدان معنی است که شما می توانید آنها را برای همیشه در صفحه خود داشته باشید.

فالوورها لایک های فوری رایگان برای کاربران خود فراهم کردند. با استفاده از این سرویس می توانید لایک خود را افزایش دهید و در کمترین زمان ممکن پست خود را به افراد بیشتری نشان دهید. البته توصیه می کنیم از سایر خدمات پشتیبانی مشترکین برای گرفتن نتایج بهتر با این سرویس استفاده کنید.

آیا می توان با دریافت لایک فیک اینستاگرام رایگان به صفحه آسیب زد؟

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که آیا امکان آسیب رساندن به صفحه با دریافت لایک رایگان وجود دارد یا خیر؟ در واقع این سرویس نه تنها به صفحه آسیب نمی رساند، بلکه باعث می شود تا پست های شما بیشتر دیده شود. به همین دلیل توصیه می کنیم سرویس رایگان ردیابی اینستاگرام را از دست ندهید.

آیا دریافت لایک رایگان تاثیر مثبتی در کسب درآمد دارد؟

دریافت لایک رایگان برای پست های اینستا می تواند گزینه خوبی برای رشد و توسعه در مدت زمان محدود باشد. بسیاری از مردم به طور قابل درک نگران تأثیر لایک رایگان بر تجارت خود هستند. اما باید بگوییم که سرویس رایگان نوع فالوور نه تنها هیچ آسیبی به کسب و کار شما وارد نمی کند، بلکه باعث ارتقا و جلب اعتماد کاربران می شود.

توصیه می کنیم سرویس لایک رایگان و سایر خدمات پشتیبانی فالوور اینستاگرام را از دست ندهید.

چرا باید از خدمات رایگان مانند استفاده کنیم؟

با استفاده از سرویس لایک رایگان، می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای شاهد افزایش رایگان لایک پست های اینستاگرام خود باشید. در نظر داشته باشید که خدمات ردیابی رایگان با بالاترین ظرفیت و بالاترین کیفیت ارائه می شود.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا