عمومی

سیو اینستاگرام چیست و چه تأثیری روی پیج اینستاگرام دارد؟

سیو اینستاگرام چیست؟

آیا می‌دانستید که اینستاگرام قابلیت سیو پست را برای کلیه پست‌های منتشر شده ایجاد کرده تا کاربران بتوانند پست‌های مورد علاقه‌شان را ضمن لایک کردن، سیو کنند؟ سیو کردن پست‌ها نیز یکی از مواردی است که در کسب رتبه بیش‌تر اینستاگرام پیج‌های کسب و کار، تأثیری شگفت انگیز دارد به نحوی که بسیاری از کاربران نسبت به خرید سیو اینستاگرام اقدام می‌کنند.

خرید سیو اینستاگرام
سیو اینستاگرام

اما چگونه می‌توان پست‌ پیج‌های مختلف را سیو کرد؟ این کار را می‌توانید با لمس بخش پرچم مانندی که در سمت راست و پایین هر پست وجود دارد، انجام دهید. سپس به قسمت تنظیمات حساب کاربری خود بروید و با مراجعه به بخش مربوطه، کلیه پست‌هایی که سیو کرده‌اید را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که سیو پست اینستاگرام با دانلود کردن آن‌ها کاملاً متفاوت می‌باشد. چرا که در سیو پست، پست مربوطه در صورت حذف شدن از پیج اصلی خود، برای شما نیز حذف می‌شود، این در حالی است که دانلود کردن به معنای برداشتن پست و قرار دادن آن در گالری گوشی خودتان است.

مزایای افزایش سیو پست اینستاگرام و خرید سیو اینستاگرام

هر اندازه که میزان سیو پست‌های شما بیش‌تر باشد، باید خوشحال‌تر باشید. چرا که این موضوع به معنای پسندیدن بیش‌تر پست‌های شما از طرف کاربران بوده و تمایل آن‌ها را جهت چند بار دیدن پست را نشان می‌دهد. اگر چه میزان محبوبیت پست‌ها را می‌توان از طریق تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها نیز متوجه شد، اما این موضوع می‌تواند به عنوان یک چراغ مسیر برای شما عمل کرده و بتوانید سلیقه و ذائقه‌ی کاربران خود را متوجه شوید.

خرید سیو پست اینستاگرام
خرید سیو اینستاگرام

از اصلی‌ترین فواید افزایش سیو پست اینستاگرام می‌توان به راهیابی پست‌های شما به بخش اکسپلور اینستاگرام اشاره کرد. اهمیت این بخش آن چنان بسیار است که می‌تواند در عین واحد تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها و در  نتیجه نرخ مشارکت را افزایش دهد و در نتیجه میزان پروفایل ویزیت و تعداد فالوورهای شما را نیز افزایش دهد. بدیهی است که افزایش تعداد فالوور می‌تواند به منزله‌ی افزایش تعداد مشتری‌های واقعی کسب و کار شما باشد.

شیوه‌های افزایش سیو پست اینستاگرام

از روش‌های افزایش سیو پست اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید محتوای با کیفیت و استاندارد: مخاطبینتان را مجبور کنید تا پست‌های شما را سیو کنند. اگر محتوای شما دارای تصویر است، سعی کنید تصاویر بسیاری را به صورت اسلایدی در پیج خود قرار دهید. چرا که افراد در صورت نیاز به محتوای عکس، می‌توانند از آن اسکرین شات بگیرند، اما اگر کل محتوا را در چندین عکس تقسیم کنید، مخاطب مجبور به سیو پست می‌شود. موشن گرافی‌ها و ویدیوها مناسب‌ترین پست‌هایی هستند که می‌توان جهت افزایش سیو پست اینستاگرام از آن‌ها استفاده کرد. به علاوه محتواهایی که به صورت اینفوگرافی هستند و مطالب علمی را به کاربران منتقل می‌کنند، بسیار مناسب و سودمند هستند و کاربران را به سیو پست تشویق می‌کنند.
  • خرید سیو اینستاگرام: خرید سیو اینستاگرام نیز یکی از ساده‌ترین و راحت‌ترین روش‌هایی است که می‌تواند موجب راهیابی پست‌های شما به اکسپلور شود. خرید سیو اینستاگرام می‌تواند به دو صورت استفاده از ربات و استفاده از کاربران واقعی باشد. این که کدام روش را انتخاب می‌کنید تفاوتی نمی‌کند، آن چه که اهمیت دارد بالا بردن رتبه پیج اینستاگرام شماست.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا