عمومیبرترین های کسب و کار

دوستان نزدیک اینستاگرام چیست؟

قبل از معرفی ویژگی دوستان نزدیک اینستاگرام، اگر کاربری بخواهد استوری خاصی را با تعدادی از مخاطبین خود به اشتراک بگذارد، باید استوری را از سایر مخاطبین در قسمت تنظیمات مخفی کند. در این صورت اگر فردی تعداد فالوور زیادی داشت هر بار با مشکل مواجه می شد.

برای رفع این مشکل Instagram Friend Close به قابلیت های این شبکه اجتماعی اضافه شده است. حالا می خواهیم بدانیم دوستان صمیمی اینستاگرام چه کسانی هستند؟ با استفاده از ویژگی Close Friend در اینستاگرام، می توانید یک استوری را با تعداد مشخصی از فالوورها به اشتراک بگذارید. برای تجربه این ویژگی چشم نواز اینستاگرام با دیجی فالوور همراه باشید.

افزایش فالوور اینستاگرام

دوستان نزدیک یا همان کلوس فرند اینستاگرام چیست؟

دوستان نزدیک اینستاگرام برای به اشتراک گذاری استوری با برخی از دوستان استفاده می شود. این روش دسترسی عمومی به داستان ها را محدود می کند. ویژگی Close Friend برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل استفاده است.

بهترین درک از ویژگی Close Friend اینستاگرام این است که ابتدا باید بدانید که چگونه یک استوری ارسال کنید. برای این کار مطالعه مقاله ضبط استوری در اینستاگرام توصیه می شود.

نحوه استفاده از Instagram Friend Close را بیاموزید

اینستاگرام Close Friend برای به اشتراک گذاری استوری های شخصی با تعداد محدودی از دوستان اینستاگرام استفاده می شود. برای ایجاد یک داستان دوستان نزدیک، این مراحل را دنبال کنید:

اکنون باید لیستی از دوستان نزدیک در اینستاگرام ایجاد کنید.

اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و وارد تب پروفایل شخصی شوید.

روی نماد سه خط در گوشه سمت راست بالای برنامه ضربه بزنید.

از بین گزینه های موجود گزینه دوستان نزدیک را انتخاب کنید.

اگر اولین بار است که از این قابلیت اینستاگرام استفاده می کنید، صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد. روی Start کلیک کنید.

در این مرحله برای افزودن مخاطبین به لیست دوستان نزدیک خود، روی دکمه افزودن در مقابل نام مخاطب مورد نظر کلیک کنید. (یا نام کاربری یک دوست خاص را در کادر جستجو جستجو کنید.)

پس از انتخاب اعضای لیست دوستان نزدیک خود، روی دکمه “انجام شد” کلیک کنید. لیست دوستان نزدیک شما با موفقیت ایجاد شد.

اکنون مانند داستان معمول بر روی آیکون دوربین کلیک کنید.

استوری خود را بسازید و به جای گزینه “Story” دکمه سبز “Close Friends” را انتخاب کنید.

اکنون می توانید استوری خود را با نوار سبز رنگ در قسمت Feed مشاهده کنید.

داستان منتشر شده شما فقط به اعضای لیست دوستان نزدیک شما نشان داده می شود. لطفاً توجه داشته باشید که می توانید این لیست را در هر زمان به روز کنید.

برای حذف یک کاربر از لیست دوستان نزدیک خود، روی گزینه Remove در جلوی نام کاربری ضربه بزنید.

لازم به ذکر است که لیست ایجاد شده از دوستان نزدیک تنها برای شخصی که آن را ایجاد کرده است قابل مشاهده است و سایر اعضای این لیست قادر به مشاهده اعضای لیست نخواهند بود.

هر آنچه باید در مورد دوستان نزدیک در اینستاگرام بدانید:

از کجا بفهمیم دوستان صمیمی هستیم؟

دو راه برای فهمیدن اینکه آیا در لیست تماس دوستان نزدیک هستید یا خیر وجود دارد. اگر داستان خاصی با نوار سبز رنگ در بخش فید مشاهده کردید، به این معنی است که آن شخص شما را به لیست دوستان نزدیک خود اضافه کرده است. راه دوم این است که دکمه سبز دوستان نزدیک را در گوشه سمت راست بالای فرد در استوری ببینید.

لیست دوستان نزدیک اینستاگرام چیست؟

دوستان نزدیک Insta حاوی لیستی از دوستان نزدیک است. اگر فقط می خواهید یک استوری خاص را با چند دوست صمیمی به اشتراک بگذارید، می توانید از ویژگی دوستان نزدیک اینستاگرام استفاده کنید.

چرا من دوستان نزدیک یا همان کلوس فرند در اینستاگرامم ندارم؟

ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد. در اینجا چند راه حل برای این مشکل وجود دارد.

_ ابتدا اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

از حساب اینستاگرام خود خارج شوید و کش اینستاگرام خود را پاک کنید.

_ اتصال اکانت های فیسبوک و اینستاگرام ممکن است دلیل کمبود دوستان صمیمی باشد. برای رفع این مشکل به قسمت تنظیمات اینستاگرام رفته و روی Accounts و سپس Linked Accounts و در نهایت unlink را کلیک کنید. در نهایت اپلیکیشن اینستاگرام را ببندید و دوباره باز کنید.

تأیید نکردن شماره تلفن یا ایمیل شما نیز می تواند دلیل این مشکل باشد.

دایره سبز در استوری اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام با علامت گذاری نوار سبز رنگ به کاربران اعلام می کند که این استوری انحصاری است.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا