اقتصادی

بهترین راهکار برای کاهش قیمت شوینده، ارایه تسهیلات است

دانا نیوز/خوزستان رئیس اتحادیه بانکداران اهواز گفت: قیمت لوازم بهداشتی از شهریور 20 تا 30 درصد افزایش می یابد.

محمد کمال سودمند امروز 4 تیرماه در جلسه تنظیم بازار خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با وجود اینکه از اسفندماه تاکنون با مشکلی مواجه نشده ایم، اما قیمت کالاهای پاک 30 درصد افزایش یافته است. . ما در تمام استان ها محصولات زیادی در زمینه محصولات شوینده داریم. حتی در استان خوزستان تعداد زیادی واحد تولیدی بهداشتی داریم که می توانند تولید کنند.

وی افزود: مشکل فعلی این است که قیمت مواد شوینده به دلیل انتشار قطره مواد شوینده در بازار بالاست تا از مسئولان برای افزایش مجدد قیمت ها مجوز بگیرند.

به گفته رئیس انجمن بانکداران اهواز، از شهریور ماه انتظار کمبود و افزایش خالص قیمت را داریم. یعنی علاوه بر این 30 درصد، 20 تا 30 درصد دیگر افزایش قیمت خواهیم داشت.

سودمند گفت: قدرت خرید مردم برای همه کالاها از جمله صابون کاهش یافته است و خیلی ها علاقه خاصی به این صابون های گران قیمت ندارند.

به گزارش دانا نیوز، وی درباره قیمت صابون ها گفت: به عنوان مثال شامپو از 22 هزار تومان به 28 هزار و 800 تومان افزایش یافت.

رئیس اتحادیه بانکداران اهواز گفت: به عنوان مثال ظرف پلاستیکی صابون با وجود اینکه در داخل تولید می شود اما با افزایش قیمت آن را به بورس می برند و قیمت را چند برابر می کنند.

سودمند بهترین راه برای کاهش قیمت مواد شوینده را ارائه تسهیلات عنوان می کند: اگرچه مواد شوینده بیشتر از نیاز مصرف کنندگان در بازار وجود دارد اما قاچاق نداریم اما گران است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا