حوادث

آغاز برنامه‌ریزی اورژانس برای اربعین ۱۴۰۳ / تقدیر از تکنسین‌های اورژانس با سفر عتبات

رئیس سازمان اورژانس کشور از آغاز برنامه‌ریزی‌های برای ارائه خدمات بهداشتی و امدادی به زائران اربعین در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش دانا نیوز، جعفر میعادفر در حاشیه سفر نیروهای اورژانس فعال در مراسم اربعین به عتبات عالیات گفت: از زمان شروع راهپیمایی اربعین، یکی از فعال‌ترین نیروهایی حاضر در این ماموریت پرسنل اورژانس کشور بودند، اما با توجه به قوانین و مقررات موجود دامنه فعالیت اورژانس در داخل کشور بود و از این صدها نفر از پرسنل اورژانس توفیق زیارت عتبات را پیدا نکرده بودند.

وی ادامه داد: درهمین راستا و به منظور قدردانی از زحمات همکارانمان در سراسر کشور سفری دو روزه به نجف اشرف، کربلای معلی و کاظمین را برای این عزیزان در نظر گرفتیم. امیدواریم که خداوند کمک کند تا خدمتگذار خوبی برای مردم و به ویژه زائران امام حسین (ع) و به ویژه در مراسم باشکوه اربعین باشیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور همچنین از آغاز هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی برای راهپیمایی اربعین سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: با اتمام ماموریت راهپیمایی اربعین ۱۴۰۲، از تمامی واحدهای حاضر در این ماموریت خواستیم که گزارشی از اقدامات خود را ارائه کنند و اولین نشست روسای اورژانس کشور در مهران بزرگترین مرز خروجی کشور برای مراسم اربعین برگزار شد.

میعادفر با بیان اینکه در این جلسه اقدامات انجام شده در ماموریت اربعین مورد ارزیابی و آسیب‌شناسی قرار گرفت، گفت: همچنین با شناسایی نقاط ضعف و قوت برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری راهپیمایی اربعین در سال ۱۴۰۳ آغاز شد و امیدواریم که در سال آینده اورژانس کشور خدمات بهتری را به زائران عزیز ارائه دهد و این ماموریت عظیم در ایمنی و سلامت بیشتری برگزار شود. البته خوشبختانه در ماموریت اربعین ۱۴۰۲ نیز با اقدامات انجام شده شاهد کمترین حوادث و موارد بروز بیماری در میان زائران بودیم و در معدود حوادث رخ داده نیز با سرعت بالایی امدادرسانی انجام شد که جا دارد از تمامی عزیزان فعال در این بخش قدردانی کنم.

انتهای پیام

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا