ورزشی

جدول نشان دهنده فاصله با پرسپولیس نیست/ دنبال امتیاز هستیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

عبدل ویس خبرنگار پاییز در نشست خبری آنلاین پیش از بازی روز یکشنبه بین پین و اپپولیس اظهار داشت: “جدول مسافت فاصله از پرسپولیس را نشان می دهد زیرا به مدت چهار ماه بسته شده است. ما تیمی را ایجاد کرده ایم که بتواند روی پای پرسپولیس بجنگد.

سرمربی کاج تهران ، قربانی این گروه که فردا نتوانست بازی کند ، افزود: ما سه مصدومیت متحمل شدیم. میلاد شیخ خلمینی ، مهارایی موسوی و جلال الدین علی ماهمانی در کنار ما نخواهند بود.

وی با تأکید بر مخالفت آنها برای برگزاری بازی های لیگ برتر گفت: “من با ادامه بازی های لیگ برتر موافق نیستم ، اما طبق لیگ فوتبال ، ما آن را دنبال خواهیم کرد.” این کار دشوار و در واقع مشکل تر خواهد بود. امیدوارم برای بازیکنان فوتبال و خانواده های آنها مشکل کوچکی وجود نداشته باشد.

در طول بازی ، اعضای تیم به بی توجهی به پروتکل های بهداشتی ادامه دادند: استرس پروتکل مؤثر نبود زیرا استرس بازی ها زیاد بود.

سرمربی پین درباره شانس پیروزی در مطبوعات و تأثیرگذاری او در بازی فردا گفت: ما جدول را فراموش کردیم. ما احساس کردیم که برای تیم های بچه ها 10 تیم هستیم و 9 بازی داشتیم. در این جدول 10 تیم باید در 3 تیم برتر جدول باشند. ما به دنبال امتیازهایی از Pers هستیم.

چیس که قبل از شروع فصل لیگ برتر ، هفت جلسه تمرینی قبل از فصل داشت ، گفت: “ما به اندازه کافی درباره تیم اطلاع نداشتیم.” ما می خواهیم پیروز شویم. ما قبلاً اهداف را اختصاص نمی دادیم. ما می خواهیم با همان ذهنیت وارد مسابقات شویم.

سرانجام سرمربی پین با اشاره به مشکلات دفاعی تیم گفت: دفاع تیم ما ضعیف نیست اما دفاع ما بد بود. ما قبل از لیگ سفارش داده شده تمرین را شروع کردیم. فاصله بین خطوط بهبود یافته است و مطمئناً یک پیکان جدید خواهید دید.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا