ورزشی

۵ بازیکن استقلال در خطر از دست دادن دیدار با پرسپولیس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران با پیروزی مقابل سپاهان در هفته هجدهم لیگ بیست و سوم در صدر جدول باقی ماند و فاصله خود را با رقبا بیشتر کرد. آبی پوشان پایتخت در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر باید روز جمعه ۱۸ اسفند از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف استقلال خوزستان بروند.

تیم فوتبال استقلال خوزستان که برای نیم فصل دوم تقویت شده است و بازی‌های خوبی را هم از خود به نمایش گذاشته است در هفته نوزدهم میزبان آبی‌های تهرانی است و می‌تواند پیش از دربی ۱۰۳ تیم خطرناکی برای شاگردان نکونام باشد. شاگردان پورموسوی در هفته هجدهم امروز در تبریز میهمان تراکتور خواهند بود و در صورت پیروزی در دیار باقرخان می‌توانند یک پله دیگر صعود کنند.

آرمین سهرابیان، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی و امید حامدی فر ۵ بازیکن استقلال هستند که ۳ کارت زرد دارند و در صورتی که در دیدار با استقلال خوزستان در اهواز کارت زرد دریافت کنند دربی ۱۰۳ تهران در هفته بیستم لیگ را از دست خواهند داد. این در حالی است که هر ۵ بازیکن از مهره‌های کلیدی نکونام هستند.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که دربی صد و سوم دو تیم است روز چهارشنبه ۲۳ اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا