عمومیبرترین های کسب و کار

سئو سایت چه مزایایی دارد؟

محتوای این مطلب پنهان
1 مزایای سئو و اینکه چرا هر کسب و کاری به سئو نیاز دارد؟
7 همه مزایا ها و مزایای سئو که انقدر برای تجارت اهمیت دارد:

مزایای سئو و اینکه چرا هر کسب و کاری به سئو نیاز دارد؟

هدف از سئو، بهبود رتبه سایت در لیست نتایج موتورهای جستجو است تا بتوان با افزایش ورودی های هدفمند، میزان فروش را افزایش داد. مطالب ارائه شده در این بخش برای افراد و مدیرانی است که یک استراتژی صحیح و اصولی برای موتورهای جستجو ندارند.

امیدواریم که این اشتباه بزرگ به خاطر عدم آگاهی از مزایای سئو باشد. چون اگر از مزایای سئو آگاه باشند و این کار را انجام ندهند، می توان گفت کسب و کار خود را به سمت مرگ هدایت خواهند کرد.

در این نوشته ۲۶ نکته مهم در راستای مزایای سئو برای شما ارایه خواهد شد.

۱- افراد زیادی در گوگل به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.

آمار بسیار بالایی است اما جالب است بدانید که بیش از 2 میلیارد نفر در فضای اینترنت همواره آنلاین هستند. 93 درصد از فعالیت های آنلاین از موتورهای جستجو آغاز می شود. 40 هزار جستجو در ثانیه و 3.5 میلیارد جستجو در روز انجام می شود.

بنابراین مطابق این آمارهای عجیب و غریب و سرسام آور، میلیون ها فرصت برای کسب و کار شما وجود دارد. یکی از مزایای سئو این است که مشتریان و کاربران شما هر روز و به دلایل مختلفی از موتورهای جستجو استفاده می کنند و این فرصتی است که می بایست آن را غنیمت بشمرید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

۲- بالا بودن کیفیت جذب ورودی های سئو، از مهم ترین مزایای سئو است.

تصور می کنید چرا ترافیک موتورهای جستجو بهترین ترافیک است؟ به این دلیل که افراد زیادی از سراسر کشور یا دنیا به دنبال حل مشکلی هستند که به دست شما انجام می شود. بنابراین شما می توانید با بهینه سازی سئو سایت برای موتورهای جستجو، ترافیک بیشتری به سایت خود جذب کنید.

نکته جذاب تر در سئوی سایت این است: سئو به دنبال راهکاری است که شما نیازی به تبلیغات برای فروش محصولات یا خدمات خود نداشته باشید. همین نکته است که صنعت سئو را به صنعتی ارزشمند تبدیل کرده است.

۳- احتمال تبدیل کاربران ورودی از سئو به مشتری بسیار بالاست.

می توان گفت که ترافیک دریافتی از موتورهای جستجو دارای بالاترین نرخ تبدیل به مشتری نهایی برای اکثر وب سایت هاست. با استفاده از تثبیت موقعیت خودتان در موتورهای جستجو، می توانید موقعیت های بیشتری برای کسب و کارتان ایجاد کنید.

در واقع سئو تلاش می کند تا بازدید وب سایت شما به صورت هدفمند افزایش یابد و هنگامی که کاربر وارد صفحه ی شما شد، همان کاری را انجام دهد که شما پیش از این برای آنها طراحی کرده بودید. این یکی از مهمترین مزیت های سئو در بین دیگر مزایای سئو است.

۴- سئو تاثیر بالایی در افزایش فروش شما خواهد داشت.

سئو افسانه نیست. اگر یک محصول قابل اعتماد برای مشتری داشته باشید، به طور قطع، سئو می تواند منجر به افزایش فروش و سبقت از رقبایتان شود. شما می بایستی بر روی بهترین استراتژی های سئو سرمایه گذاری کنید تا از مزایای سئو بهره مند شوید. با داشتن یک کمپین حرفه ای سئوی، کسب و کار شما بر روی افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری قدم خواهد گذاشت.

۵- افزایش اعتبار کسب و کار، از دیگر مزایای سئو به شمار می رود.

مردم همواره به گوگل اعتماد دارند و در طول روز شاید بارها از آن استفاده کنند تا آنچه را که به دنبال آن هستند، پیدا کنند. با کسب رتبه ی بالا در گوگل و دیگر موتورهای جستجو در بین مخاطبین خود اعتبار و اعتماد کسب خواهید کرد. چراکه طبق آمارها 37 درصد از کلیک های صورت گرفته در موتورهای جستجو مربوط به وب سایت های با رتبه بالاست.

سئو به طرز قابل توجهی بر تصمیمات اتخاذ شده برای خریدهای مختلف تأثیرگذار است. این تأثیرگذاری به دلیل اعتبار و اعتماد به وجود آمده است.

۶- سئو هزینه های موجود برای کسب و کار را کاهش می دهد.

یکی دیگر از مزایای سئو رایگان بودن آن است. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به مراتب ارزانتر از انجام تبلیغات و روش های مختلف بازاریابی برای خرید مشتریان است. تنها هزینه ی موجود مربوط است به بکارگیری یک شرکت معتبری که در زمینه ی سئوی سایت فعالیت کند.

به جز تجربه در کدنویسی وب سایت و الگوریتم های گوگل، شما به یک شرکت معتبر و قابل اعتماد برای بهبود رتبه سایت خود نیاز دارید. در همین راستا، متخصصان ما می توانند همراه کسب و کار شما باشند تا آن را از مزایای سئو بهره‌مند سازند.

۷- در سئو با هیچ هزینه تبلیغاتی درگیر نخواهید شد.

اگر رتبه خوبی در سئو داشته باشید نیازی به تبلیغات ندارید و مجبور به پرداخت هزینه برای نمایش سایت در لیست نتایج نیستید. شما می توانید ترافیک وب سایتتان را بدون پرداخت هیچ هزینه ای افزایش دهید. سئوی سایت به وضوح از نظر هزینه ها مقرون به صرفه تر از تبلیغات مختلف است.

بنابراین با اطمینان از اینکه به دنبال رشد و رونق کسب و کار خود هستید، کمپین تبلیغات گوگل خود را متوقف کنید و با کسب رتبه خوب در سئوی سایت، نتایج بهتری به دست آورید و از مزایای سئو بهره مند شوید.

یک استراتژی اصولی و حرفه ای بهینه سازی سایت به شما کمک می کند تا پول های تبلیغاتی و بودجه های خود در این بخش را کاهش دهید و کارآمدتر به سرمایه گذاری بپردازد.

۸- با بهینه‌سازی سئو، همیشه و در هر تایمی از روز و هفته در حال پیشرفت هستید.

سئو فرآیندی شبانه روزی، 24 ساعته و در تمام روزهای سال است. سئو کاری به تعطیل بودن یا نبودن ندارد. در هر شرایطی ممکن است وب سایتتان رشد کند. بنابراین سئو خواب نیست و رنکینگ وب سایت شما یک شبه ناپدید نخواهد شد. شما می توانید درتمام طول روز به کسب رتبه ی بهتر بپردازید.

۹- سئو یک استراتژی بلندمدت است.

سئو به عنوان یک استراتژی بلندمدت ممکن است برای کسب رتبه خوب برای وب سایت شما، 6 تا 12 ماه زمان بطلبد. با این وجود همین زمان یا حتی بیشتر از آن نیز برای از دست دادن رتبه ی شما در موتورهای جستجو نیاز است و می تواند مزیتی بزرگتر برای شما محسوب شود.

هنگامی که استراتژی مناسبی برای دریافت رتبه های بالاتر پیدا کردید، به ندرت سقوط خواهید کرد. این مسأله از سویی با توجه به افزایش رقابت ها در بین الگوریتم های جستجوگر معروف مانند گوگل برجسته تر شده است و به راحتی امکان کاهش رتبه ی شما وجود ندارد.

۱۰- بهینه سازی سئو، سرعت وب‌سایتتان را بهبود می بخشد.

همانطور که مشغول کار کردن روی بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو هستید، سرعت وب سایتتان را نیز بهبود می بخشید. وب سایت های با سرعت بالا به طور قطع تجربه های عالی و منحصر به فردی برای کاربران و بازدیدکنندگان در صفحات شما رقم خواهند زد. علاوه براین رتبه های خوب سئو همیشه سرعت بالایی در بارگذاری صفحات داشته اند.

۱۱- سئو باعث افزایش احتمال بازگشت مشتری می شود.

هر چه بیشتر توسط مشتریان دیده شوید، با احتمال بیشتری از شما خرید می شود. رتبه خوب سئو به شما کمک می کند تا در معرض دید باشید و احتمال فروش و جذب کاربران و تبدیل آن ها به مشتری را بالا ببرید.

۱۲- سئو یک فرآیند مقرون‌به‌صرفه و کاملاً اقتصادی است.

سئو بسیار مقرون به صرفه تر از تبلیغات عمل می کند. اندکی جستجو در مورد قیمت های ارائه شده برای بهینه سازی وب سایت های مختلف، همواره رقم های پایین تری نسبت به هزینه های تبلیغات خواهد داشت. هنگامی که وب سایتتان در رتبه های بالای گوگل قرار می گیرد، هزاران بازدید کننده وارد صفحات مخالف وب سایت شما می شوند. این مورد یکی از مهم ترین مزایای سئو به شمار می رود.

۱۳- سئو آمار بازدید وب سایت شما را افزایش می دهد.

همانطور که قدرت وب سایت شما با موتورهای جستجو افزایش می یابد، چند چیز دیگر نیز اتفاق می افتد. رتبه سایت شما در گوگل افزایش پیدا می کند. محتوای وبلاگ شما با احتمال بیشتری در گوگل یافت خواهد شد. سئوی سایت تعداد بازدید سایت را افزایش می دهد.

با استفاده از سئو، بازدید بیشتری از موتورهای جستجو دریافت خواهید کرد. علاوه بر این بازدید کنندگان وب سایت شما احتمالاً وب سایت شما را به دوستان خود نیز معرفی می‌کنند. حضور قدرتمند سئو در سازوکار شما به معنای واقعی کلمه و به شکلی عجیب موجب رشد بازدید و ورودی از سایت های دیگر خواهد شد.

در نمودار بالا، وضعیت پیشرفت سئو وب سایت metaldoorart.com ، یکی از مشتریان سئو را در طی ۳ ماه فعالیت سئو مشاهده می کنید.

۱۴- سئو قابل سنجش و اندازه گیری است.

شما می توانید با قابلیت اندازه گیری و سنجش سئو، نرخ تبدیل و ورودی های خود را اندازه گیری کنید. علاوه بر این می توانید میزان پیشرفت و رتبه سایت و بازدید آن را اندازه گیری کنید. با استفاده از ابزارهای مناسب یا شرکت های معتبر سئو، قادر خواهید بود تا کلمات کلیدی مورد جستجو را در گوگل برای کسب و کارتان بهینه تر کنید.

۱۵- رقبای شما برای رشد از مزایای سئو استفاده می کنند.

مشتریان شما با نیازهای مخصوص به خود، سفر اینترنتی خود را آغاز می کنند. در این میان رقبای شما از جستجوهای موجود برای کسب و کار خود استفاده می کنند. دیر یا زود، اگر از سئو برای رشد کسب و کار خود استفاده نکنید، طولی نمی کشد که دیگر کسب و کاری نخواهید داشت، چون رقبای شما همه بازار را به خودشان اختصاص می دهند.

۱۶- سئو می تواند کسب‌وکارهای نوپا را با شرکت‌های بزرگ‌تر هم‌پا کند.

اگر یک شرکت یا کسب و کار کوچک را اداره می کنید حتماً متوجه شدید که رقبا در Google Adwords قوی‌تر هستند. با این حال یک استراتژی موثر سئو می تواند راه خود را برای به دست آوردن رتیه بالاتر باز کند. در حالی که شرکت های بزرگتر به تبلیغات متکی هستند، شما می توانید با اتخاذ استراتژی هوشمندانه سئو، مشتریان خود را بدست آورید.

۱۷- سئو به شما کمک می کند تا بازارهای جدید را تصاحب کنید.

هنگامی که وب سایت شما بهینه سازی شده باشد، می توانید وب سایت خود را بیشتر توسعه دهید تا سایر کلمات کلیدی مورد نظر کاربران را نیز هدف قرار دهید. کلمات کلیدی که انتخاب می کنید می تواند محصولات یا خدمات جدیدی باشد که قرار است به مخاطبین و مشتریانتان ارائه دهید. شما می توانید در موتورهای جستجو برای دستیابی به بازدید بیشتر، موضوعات جدیدی را هدف بگیرید و آنها را برای به دست آوردن و ورود به بازارهای جدید به کاربران ارائه دهید.

۱۸- مزایای سئو موجب افزایش ارزش کسب و کارتان خواهد شد.

کسب و کار شما با ارزش تر می شود، چرا که رنکینگ سئوی شما ارتقا می یابد. اگر به دنبال فروش کسب‌وکار خود هستید، این نکته را بدانید که بسیاری از خریداران، رتبه بندی قدرتمند سئو را به عنوان دارایی ارزشمند و نامحدود شما در نظر خواهند گرفت. شاید به این دلیل باشد که گرایش رنکینگ سئو به نگهداری ارزش و حفظ آن در طول سال های بعدی است.

۱۹- سئو تمام فعالیت های بازاریابی آنلاین شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

تمام فعالیت های بازاریابی آنلاین به نوعی می تواند به رتبه بندی های سئوی شما وابسته باشد. طراحی وب سایت، بازاریابی محتوا، خدمات بازاریابی، شبکه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین بر سئو تاثیر می گذارند. یک کمپین بازاریابی یکپارچه و منسجم، به رتبه بندی سئوی شما اثر خواهد گذاشت. علاوه بر رتبه بندی بالاتر، سئو به روند برگشت سرمایه ی شما در فعالیت های بازاریابیتان سر و شکل تازه تری خواهد داد.

۲۰- سئو یکی از بهترین استراتژی های روابط عمومی دیجیتال است.

سئو یکی از جدیدترین استراتژی های روابط عمومی است. سئو توانسته به روابط عمومی مفهوم جدیدی ببخشد و آن را معنی دار کند. بنابراین به منظور داشتن رتبه ی بالاتر در موتورهای جستجو نیازمند داشتن لینک های باکیفیت و بک‌لینک ها هستید. بک‌لینک ها پیوندهایی از سایت های دیگر هستند که شما را لینک کرده اند. (اگر خودمان بخواهیم همین فرآیند را شبیه سازی کنیم، به آن لینک بیلدینگ می گویند.)

به دست آوردن بک‌لینک های باکیفیت ممکن است تحت تاثیر تبلیغات انجام شده باشد و یا اینکه محبوبیت شما باعث شود که دیگران بک‌لینک های خوبی به شما بدهند. بدیهی است که داشتن محبوبیت بیشتر، فرصت های رشد بیشتری را نصیبتان خواهد کرد.

۲۱- بهینه سازی، زمان ماندن کاربران در وب سایت را افزایش می دهد.

با بهینه‌سازی وب سایت و سئو، زمان حضور و ماندن مخاطب در وب سایت شما نیز افزایش خواهد یافت. طبیعتاً هرچه زمان حضور بازدیدکنندگان بالاتر باشد، احتمال افزایش فروش و سوددهی بیشتر خواهد شد. علاوه براین موجب تقویت رنکینگ وب سایتتان می شود.

۲۲- رقابت سئو در آینده سخت‌تر و گران‌تر خواهد شد. هم‌اکنون شروع کنید.

با توجه به ارزش بالای سئو و جلب توجه کسب و کارهای دیگر، پیش بینی می شود تا چند سال دیگر، هزینه موردنیاز برای بهینه‌سازی وب‌سایت بسیار بالا برود. هزینه های پرداخت شده و میزان بودجه های تخصیص داده شده به سئو در حال سبقت از بودجه های تبلیغات آنلاین برای شرکت و کسب و کارهاست.

سئو به یک دلیل در حال رشد و ارتقاست. شاید آن یک دلیل هم این است که این روند برای کسب و کارها مفید است. کسب و کار شما یک فرصت فوق العاده برای رشد و جهش با استفاده از سئو در اختیار دارد.

۲۳- سئو بر مبنای اهداف دقیق پایه گذاری شده است.

سئو براساس کلمه کلیدی کار می کند. بدین معنی که نتایج بر مبنای کلمات کلیدیِ مورد جستجو ظاهر می شوند. مزایای سئو در این است که افراد را دقیقاً با همان نکاتی که جستجو می کنند به سمت شما هدایت می کند. همانطور که شما به جمع آوری ارزش می پردازید و مشتریان خودتان را درک می کنید، در سئو به موقعیت های بیشتری خواهید رسید.

افرادی که از وب‌سایت شما بازدید می کنند برای سرگرمی نیامده‌اند. آنها به مشکلی برخورده‌اند یا نیازی دارند و به دنبال پیدا کردن پاسخ آن، وارد وب‌سایت شده‌اند.

۲۴- رتبه سئوی شما برای همیشه باقی می ماند.

بسیار دور از انتظار است که رتبه سئوی وب سایت شما از بین برود. شما با احتمال بیشتر در رتبه های بالا باقی می مانید، مگر اینکه از استراتژی های سئو کلاه سیاه استفاده کنید. استراتژی کلاه سیاه شیوه ای است که در آن برای دستیابی به رنکینگ های بالاتر به دنبال فریب دادن موتورهای جستجو هستید.

پیشنهاد می کنیم حتما با شرکت هایی کار کنید که شیوه اجرای پروژه های سئو آن ها، سئو کلاه سفید باشد. ما با همین شیوه کار می کنیم.

۲۵- سئو می تواند میزان رشد کسب‌وکارتان را دو، سه یا حتی چهار برابر کند.

سئو میزان رشد کسب و کار شما را چند برابر می کند. شما می توانید با داشتن یک استراتژی موثر، به مناطق مختلف، شهرها، کشورها و سایر نقاط جهان توسعه پیدا کنید. تمام دنیا محیط کسب و کار و محلی برای درآمد شما می شود، اگر بتوانید یک استراتژی سئوی موثر انتخاب کنید.

۲۶- سئو هوشمندانه‌ترین سرمایه گذاری بازاریابی اینترنتی شماست.

مزایای سئو بی نهایت است. سئو هوشمندانه‌ترین شیوه ی بازاریابی اینترنتی است که می توانید بکار بگیرید. چرا که یک دارایی بلند مدت برای کسب و کار شماست. این دارایی در قالب افزایش فروش اینترنتی، ترافیک و بهره وری وب سایتتان نمایان می شود. مشتریان شما در حال جستجوی شما هستند. اگر به دنبال استراتژی قطعی برای رشد هستید، همین امروز به فکر اجرای سئو باشید…

برای اجرای سئو می توانید با ما در ارتباط باشید…

ما کسب و کارهایی بسیاری را در حوزه سئو همراهی کرده ایم…

با ۴۵ مزایای سئو آشنا شوید، چرا هر کسب و کار به SEO نیاز دارد

این لیستی از مزایای سئو سایت می باشد که ذهن شما را تحت تاثیر قرا می دهد، اغلب تجارت ها از اینترنت استفاده لازم را می برند و آن را یکی از مهمترین ارکان بازاریابی خود قرار داده اند، همین مزایا SEO باعث شده که نیاز کسب و کار های سنتی و آنلاین بیش از پیش از این طریق پوشش داده شود.

هر کسب و کار باید در بهینه سازی موتور های جستجو سرمایه گذاری کند،از مزایای بهینه سازی و سئو  فرایند بهینه سازی وب سایت شما برای به حداکثر رساندن ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو است. موتورهای جستجوی پیشرو مانند Google ، YouTube ، Bing و Yahoo و…

این مقاله هشداری است برای همه افرادی که استراتژی SEO مؤثر ندارند، شما با استفاده نکردن از همه مزایای سئو، اشتباه بزرگی را مرتکب خواهید شد.

اگر وب سایت شما برای موتور های جستجو بهینه نباشد، هر روز شما سود فراوانی را از دست خواهید داد.

سئو چه مزایایی دارد که آنقدر طرفدار دارد؟

بیش از ٢ میلیارد نفر آنلاین هستند، ٩٣٪ فعالیت های آنلاین در موتور جستجو انجام می شود و ورودی های وب سایت از این طریق است، در هر ثانیه ۴۰۰۰۰ جستجو و ٣.۵ میلیارد در روز انجام می شود. میلیون ها فرصت برای یافتن خدمات و کسب و مار شما در موتورهای جستجو وجود دارد، یکی از مهمترین مزایای سئو این است که مشتریان شما روزانه از موتورهای جستجو استفاده می کنند، که این یکی از مزیت ها و مزایای سئو سایت می باشد.

کاربران به موتورهای جستجو اعتماد دارند به همین دلیل رتبه بالا در یک موتور جستجو مثل گوگل به جستجو گنندگان این سیگنال را می‌دهد که سایت شما یک منبع معتبر است و هر چه در صفحات بالاتری باشید، کلیک و ترافیک بیشتری از این طریق برای سایت و کسب و کار خود جذب کرده‌اید.

چرا به سئو نیاز داریم؟

اگر سئو نبود پیدا کردن وبسایت‌ها و کسب و کارهایی که در اینترنت به دنبال آن‌ها هستیم تغریباً غیر ممکن می‌شد و نمی‌توانستیم اطلاعاتی را که هر روز از اینترنت به دست می‌آوریم را پیدا کنیم. به طور کلی سئو به مردم کمک می‌کند تا برای پیدا کردن اطلاعاتی که به دنبال آن هستند، بیشتر چند ثانیه نیاز نداشته باشند.

آیا سئو برای تمام کسب و کارها حیاتی است؟

اگر این مقاله را می‌خوانید به احتمال زیاد این سؤال برای شما ایجاد شده است که آیا سئو واقعاً به درد شما می‌خورد یا نه؟ در جواب باید گفت که اگر شما برای کسب و کار خود یک سایت دارید،سئو برای شما مهم است. چرا که برای تمام کسب و کارها چه بزرگ چه کوچک، سئو یکی از مهم‌ترین عوامل رسیدن به موفقیت است.

افزایش اعتبار سایت شما در سایت های خارجی(سئو خارجی)

درحالی که اکثر سایت ها سئو داخلی خوبی دارند ولی از سئوی خارجی غفلت کردند و این سبب شده که ربات های گوگل کم تر وارد سایت شده و رتبه سایت را کاهش دهند.

سئو خارجی باعث می شود اعتبار سایت شما نزد گوگل افزایش یابد و یکی از دلایل و فاکتور اصلی افزایش سئوی خارجی لینک گذاری و بک لینک گیری میباشد بک لینک (لینک گذاری در سایت خارجی) از دیدگاه موتور های جستجوگر گوگل اعتبار اون سایت میاشد که هر چه لینک گذاری در سایت های خارجی بیش تر و با کیفیت تر باشد رتبه بالا تری در موتور جستجوگر گوگل دارند.

همه مزایا ها و مزایای سئو که انقدر برای تجارت اهمیت دارد:

به طور کلی سئو سایت مزیت ها و مزایای فراوانی دارد که باعث شده است که اغلب کسب و کار ها به این سمت در حرکت باشند، در ادامه شما را با ۴۵ مورد از مزایای SEO سئو آشنا خواهیم کرد:

یکی از مزایا سئو ،باعث افزایش کیفیت ترافیک هدف می شود

ترافیک در موتورهای جستجو بهترین ورودی سایت است، چرا؟ زیرا در حقیقت مردم در اینترنت دنبال موضوعی خاصی می گردند که این تنها با استفاده از موتور های جستجو حل می شود، می توانید ترافیک را به سمت خدمات و کسب و کار خود بکشید، برای ترغیب مردم به خرید ، لازم نیست هزینه های زیاد تبلیغاتی را بپردازید، ترافیک موتور های جستجو از قبل محصولات و خدمات ک که مخاطبان میتوانند به این موارد علاقه مند باشند، به همین دلیل است که صنعت سئو ۶۵ میلیارد دلار ارزش گذاری شده است که این از مهمترین مزایای سئو است که استفاده می شود.

بیشترین احتمال نرخ تبدیل در سئو وجود دارد

ترافیک سئو بیشتر از سایر منابع ترافیکی نرخ تبدیل بالاتری را دارد. در حقیقت ، ترافیک موتور های جستجو بهترین نرخ تبدیل برای اکثر وب سایت ها را دارد، با قرارگیری خود در موتورهای جستجو ، موقعیت کسب و کار خود را برای به دست آوردن نرخ تبدیل بیشتر توسعه خواهید داد.

سئو میزان فروش و سرنخ های فروش را افزایش خواهد داد

سئو افسانه ای نیست، اگر کالایی مناسب و یا خدمات قابل قبولی ارائه دهید ، میتوانید فروش خود را افزایش دهید، یک کسب و کار کوچک تنها با ۵ ماه ارزش بیش از ١۰٣،۵١۰.٩٨ دلار ایجاد کرده است. با این حال ، شما باید روی بهترین استراتژی سئو سرمایه گذاری کنید، با یک انتخاب SEO صحیح ، کسب و کار شما در مسیر نرخ تبدیل بیشتری قرار خواهد گرفت.

SEO هزینه شما را برای هر کسب و کاری کاهش خواهد داد

یکی دیگر از مزایای سئو این است که “رایگان” است، به دست آوردن مشتری بسیار ارزان تر از تبلیغات می باشد، تنها هزینه در سئو هزینه های استخدام بهترین شرکت SEO است، اگر در کد نویسی وب سایت و الگوریتم های Google تجربه ای نداشته باشید، به یک فرد یا شرکت که تخصص لازم در بهینه ازی سایت در موتور های جستجو مهارت داشته باشد نیاز خواهید داشت.

سئو هیچ هزینه تبلیغاتی را در بر نمی گیرد

در صورت داشتن جایگاه قوی سئو سایت ، نیازی به تبلیغات نخواهید داشت، بدون پرداخت هزینه برای هر کلیک می توانید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید، یک استراتژی موثر SEO می تواند به شما در هزینه های تبلیغاتی را ذخیره کند و آن را در زمینه های کارآمدتر سرمایه گذاری کند.

رتبه های برتر محدودیت زمانی ندارند

سئو ٢۴ ساعته است و محدودیت زمانی ندارد، رتبه بندی شما یک شبه ناپدید نمی شود و می توانید هر روز و هر روز میزان ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید، هنگامی که در موتورهای جستجو رتبه بالایی را می گیرید ، ترافیک وب سایت شما نیز افزاش خواهد یافت.

سئو اعتماد و اعتبار ایجاد می کند

مردم به Google اعتماد دارند، آنها هر روز از آن استفاده می کنند تا آنچه را که می خواستند پیدا کنند و با رتبه بندی بالای موتورهای جستجو کسب و کار شما اعتماد و اعتبار خود را در بین مخاطبان خود ایجاد می کند. در حقیقت ، ٣٧٪ از کلیک موتورهای جستجو در اولین لیست ارگانیک قرار دارند.

SEO یک استراتژی بلند مدت است

SEO یک استراتژی بلند مدت است، دیدن رتبه های بهینه شده می تواند ۶-١٢ ماه طول بکشد اما با این حال ، فقط برای صعود به رتبه بندی زمان می برد. هنگامی که در موقعیت های برتر قرار گرفتید ، به ندرت پایین می روید. تنها دلیل تغییر این امر به دلیل افزایش رقابت سئو یا تغییر در الگوریتم گوگل است.

اطلاعات مشتراین شما را بیشتر می کند

مشتریان شما از موتورهای جستجو برای تحقیق استفاده می کنند، آنها از یافته های خود برای کمک به تصمیم گیری آگاهانه در مورد گزینه های موجود استفاده می کنند. رتبه بندی بالای SEO به شما این امکان می دهد تا مشتریان بالقوه را آموزش دهید. این امر به طور غیرمستقیم باعث ایجاد اعتماد می شود ، اما از همه مهمتر به آنها کمک می کند تا یک تصمیم آگاهانه بگیرند.

سئو بر تصمیم گیری های خریدان تأثیر می گذارد

SEO به طور قابل توجهی بر تصمیم گیری های خریدان تأثیر می گذارد، این امر به دلیل اعتماد و اعتبار توسعه یافته استکه در نکته قبلی ذکر شده است. از سئو سایت استفاده کنید تا تأثیر بسزایی در تصمیمات خرید افراد در وب سایت داشته باشید تا بتوانید نرخ تبدیل (Conversion rate) را افزایش دهید.

SEO باعث افزایش آگاهی و کیفیت از برند شما می شود

علاوه بر این ، SEO نیز برند تجاری شما را ایجاد می کند، SEO به افراد کمک می کند تا از برند شما آگاه شوند. آگاهی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا بازدید کنندگان وب سایت شما ممکن است همیشه آماده خرید نباشند، با این حال با آگاهی از پیشنهادات شما آنها ممکن است در آینده نزدیک مشتری شما شوند.

مشتری را افزایش می دهد یا لمس می کند

در حالی که آگاهی شما در حال افزایش است ، سئو به طور همزمان نکات مربوط به مشتری شما را افزایش می دهد، هرچه تعداد بازدیدهای تجاری شما بیشتر باشد ، احتمال خرید آنها از کسب و کار شما بیشتر است. رتبه بندی قوی سئو سایت، به شما در افزایش چشمگیر نقاط تماس با خریداران بالقوه کمک می کند.

سئو ٩۰٪ بیشتر از PPC کلیک دریافت می کند

این امر به این دلیل است که لیست های سئوی ارگانیک ٩۰٪ از کلیک را دریافت می کنند. بسیاری از کاربران موتورهای جستجو لینک های تبلیغاتی را صرف نظر می کنند، این به احتمال زیاد به دلیل اعتماد آنها به الگوریتم Google است. با سرمایه گذاری در سئو ، احتمالاً نسبت به تبلیغ کنندگان در همان کلمات کلیدی ، ترافیک بیشتری کسب خواهید کرد.

این کار می تواند مراجعه به وب سایت شما را افزایش دهد

SEO مراجعه به وب سایت شما را افزایش می دهد و شما تعداد بیشتری مراجعه به وب سایت را از موتورهای جستجو به دست خواهید آورد. علاوه بر این ، بازدید کنندگان وب سایت شما به احتمال زیاد وب سایت شما را به دوستان خود ارجاع می دهند. با حضور قدرتمند در سئو ، به معنای واقعی کلمه و به صورت تصویری ، به شما مراجعه خواهند کرد.

سئو قابل اندازه گیری است

سئو قابل اندازه گیری اس و. می توانید نرخ تبدیل خود و منبع تبدیل را اندازه گیری کنید، همچنین می توانید میزان پیشرفت رتبه بندی وب سایت و ترافیک ارگانیک خود را اندازه گیری کنید. با استفاده از ابزارهای مناسب (SEO) می توانید کلمات کلیدی با ارزش خود را بررسی کنید.

فروش آفلاین را هدایت می کند

آیا مشتریان شما قبل از بازدید از فروشگاه شما، تحقیقات خود را به صورت آنلاین انجام می دهند؟ بله این کار را می کنند! از آنجا که بیشتر افراد تحقیقات خود را بصورت آنلاین انجام می دهند ، سئو نیز فروش آفلاین را هدایت می کند دلیل این امر این است که آنها برای انجام تحقیقات خود از موتورهای جستجو استفاده می کنند ، اما ممکن است برای خرید محصولات خود از فروشگاه شما تلفنی تماس بگیرند و خرید انجام بدهند. بنابراین ، SEO کمک بزرگی به فروش آفلاین می کند.

SEO مقرون به صرفه تر از تبلیغات است

سئو مقرون به صرفه تر از تبلیغات گوگل است. پس از رسیدن به رتبه بالای موتورهای جستجو ، دیگر مجبور نیستید هزینه کلیک از موتورهای جستجو (گوگل ادوردز) را بپردازید. کمپین های تبلیغاتی خود را با PPC مکث کنید و اجازه دهید در رتبه بندی SEO نتایج بیشتری کسب کند.

رقبای شما برای رشد خود از SEO استفاده می کنند

مشتریان شما کسب و کار خود را با موتور های جستجو شروع می کنند. دیر یا زود ، اگر از موتور جستجوی خود برای رشد و توسعه مشاغل خود استفاده نمی کنید ، کسب و کاری نخواهید داشت.

می تواند به شرکتهای کوچکتر توجه بیشتری نسبت به شرکتهای بزرگتر بدهد

اگر یک مشاغل کوچک را اداره می کنید ، ممکن است فهمید که به سختی میتوانید با رقبای بزرگتر رقابت کنید. با این وجود ، یک استراتژی مؤثر SEO ممکن است راهی برای کسب رتبه های بالاتر باشد، در حالی که شرکت های بزرگتر به تبلیغات متکی هستند ، می توانید برای دستیابی به مشتریان به یک استراتژی هوشمند و خلاقانه سئو اعتماد کنید.

SEO به شما کمک می کند تا سهمی از بازار را بدست آورید

با اول بودن سهم بازار را بدست آورید. اگر گزینه اول باشید ، مشتریان هرگز از صدها گزینه دیگر آگاهی نخواهند داشت. مگر در مواردی ، آنها به صفحه ١۰ Google حرکت کنند. با این حال ، ما می دانیم که این اتفاق نخواهد افتاد. چرا؟ زیرا ٧۵٪ از کاربران هرگز از صفحه اول نتایج جستجو فراتر نخواهند رفت.

سئو به شما کمک می کند تا وارد بازارهای جدید شوید

SEO به شما کمک می کند تا وارد بازارهای جدید شوید. پس از بهینه سازی وب سایت ، می توانید وب سایت خود را برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی دیگر شروع کنید. کلمات کلیدی که شما انتخاب می کنید می توانید محصولات یا خدمات جدیدی باشید که ارائه می دهید، برای کمک به شما در ورود به بازارهای جدید ، می توانید روی موتورهای جستجو متکی باشید تا بتوانید ترافیک واجد شرایط را به سمت پیشنهادات جدید خود هدایت کنید.

ارزش کسب و کار شما را افزایش می دهد

با افزایش رتبه های سئو ، تجارت شما با ارزش تر می شود. اگر برای فروش مشاغل خود در بازار هستید ، بسیاری از خریداران رتبه بندی سئوی قوی را به عنوان یک دارایی نامشهود با ارزش می یابند. این به احتمال زیاد به این دلیل است که رتبه بندی SEO تمایل دارد ارزش و پایداری خود را در طول سال ها حفظ کند.

SEO تمام فعالیتهای بازاریابی آنلاین شما را ادغام می کند

سئو سایت بازاریابی آنلاین است، کلیه فعالیت های بازاریابی آنلاین به نوعی می تواند به رتبه بندی SEO شما نسبت دهد. طراحی وب ، بازاریابی محتوا ، خدمات بازاریابی رسانه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین بر سئو تأثیر می گذارد. هنگامی که همه فعالیت ها یکپارچه هستند.

سئو ROI بازاریابی شما را بهبود می بخشد

همانطور که قبلاً گفته شد ، یک کمپین بازاریابی یکپارچه بر رتبه بندی سئو تأثیر می گذارد. این نه تنها بر رتبه سئو شما تأثیر می گذارد ، بلکه ROI کلی شما از کلیه فعالیت های بازاریابی شما بیشتر خواهد بود. این موضوع در جزئیات بیشتر در نکات بعدی در زیر توضیح داده خواهد شد.

SEO بهترین استراتژی پیج رنک است

SEO استراتژی جدید “پیج رنک” است، برای اینکه در موتورهای جستجوگر رتبه بالایی داشته باشید ، باید دارای بک لینک با کیفیت باشید. لینک دهنده پیوندهایی از وب سایتهای خارجی است که به وب سایت شما پیوند دارند، هرچه اینها از این موارد بیشتر داشته باشید ، وب سایت شما مرتبط تر است.

هرچه وب سایت شما مرتبط تر باشد ، از رتبه بالاتری برخوردار خواهید بود. به دست آوردن لینک های با کیفیت ممکن است نیاز به تبلیغات داشته باشد. هرچه تبلیغات بیشتری داشته باشید ، فرصتهای بک لینک بیشتر خواهید بود. این دو اثر به صورت دستی است.

فالوور های رسانه های اجتماعی شما را افزایش می دهد

سئو دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی بیشتری را افزایش می دهد، از آنجا که بازدید کنندگان شما در حال تحقیق درباره وب سایت شما هستند ، احتمالاً آنها برای دنبال کردن در رسانه اجتماعی شما تمایل نشان بدهند.

سئو سایت مشترکین خبرنامه ایمیل شما را افزایش می دهد

SEO مشترکین خبرنامه ایمیل شما را افزایش می دهد. اگر یک فرم ثبت نام خبرنامه نامه الکترونیکی در وب سایت خود دارید ، با افزایش رتبه های شما می توانید از مشترکین بیشتری انتظار داشته باشید. دلیل این امر این است که شما وب سایت خود و بیشتر در معرض دید ترافیک بیشتری قرار می دهید. برای نتایج بهینه ، برای افرادی که در خبرنامه ایمیل شما مشترک هستند ، در وب سایت خود انگیزه ایجاد کنید.

سئو ترافیک وبلاگ شما را افزایش می دهد

سئو ترافیک وبلاگ شما را افزایش می ده،. با افزایش قدرت وب سایت شما با موتورهای جستجو ، چند مورد اتفاق می افتد. رتبه شخصی وبلاگ شما در Google بالا می رود، محتوای وبلاگ شما به احتمال زیاد در Google یافت می شود. و در آخر اینکه ، با تبلیغ وبلاگ خود در سراسر وب سایت خود ، احتمالاً از طریق وب سایت خود ترافیک ارجاع بیشتری خواهید داشت.

سئو سایت نرخ کلیک وب سایت شما را بهبود می بخشد

رتبه بندی بالای SEO باعث افزایش سرعت کلیک وب سایت شما می شود، یا برعکس. برای بهبود سئو خود باید یک نرخ کلیک بالا داشته باشید، میزان کلیک به میزان افرادی است که بر روی وب سایت شما بر اساس تعداد افرادی که به آنها رسیده اید تقسیم می شود.

مدت زمان ماندگاری در سایت را افزایش می دهد

با افزایش نرخ کلیک شما ، احتمالاً زمان ماندگاری افراد نیز افزایش می یابد. هرچه بازدید کنندگان شما در وب سایت شما بیشتر بمانند ، احتمال خرید آنها بیشتر است. علاوه بر این ، باعث افزایش رتبه سئو شما می شود.

سئو ایمنی و امنیت وب سایت شما را بهبود می بخشد

SEO شما را مجبور می کند وب سایت خود را ایمن تر کنید، با این کار بازدید کنندگان وب سایت شما در برابر ویروس ها و کلاهبرداری محافظت می شود، به طور همزمان ، این امر باعث افزایش رتبه شما می شود زیرا وب سایت های ایمن به طور قابل توجهی در رتبه بندی شما تأثیر می گذارند.

سرعت وب سایت شما را بهبود می بخشد

همانطور که در حال تلاش برای افزایش SEO وب سایت خود هستید ، سرعت سایت خود را بهبود خواهید بخشید، وب سایتهای پر سرعت به شما کمک می کنند بهترین تجربه کاربری را به بازدید کنندگان خود ارائه دهید. علاوه بر این ، رتبه های بالای نیز با وب سایت های با سرعت بالاتر مطابقت دارد.

SEO تجربه کاربر وب سایت شما را بهبود می بخشد

همانطور که که گفته شد از چند نکته آخر بگویید ، SEO تجربه کلی کاربر وب سایت شما را بهبود می بخشد. مهم است که به خاطر داشته باشید که هدف Google ارائه ارتباط با کاربران آنها است. برای رتبه بالا در Google ، وب سایت شما باید مرتبط باشد. به منظور مرتبط بودن ، شما باید یک تجربه کاربری عالی را ارائه دهید.

سئو در حال توسعه است

پیش بینی می شود مخارج سئو تا سال ٢۰٢۰ به ٨۰ میلیارد دلار افزایش یابد، هزینه های سئو احتمالاً بالاتر از هزینه های تبلیغات اینترنتی خواهد بود. SEO به یک دلیل در حال رشد است، کار می کند. قبل از اینکه اشباع شود ، تجارت شما فرصتی برای دیده شدن در موتور های جستجو دارد.

در موبایل هم حضور دارد  این از مهمترین مزایای سئو است

موبایل آینده اینترنت است. و ۵۰٪ از کل کاربران اینترنت تلفن همراه هستند، احتمالاً این روند در حال افزایش است، شما همچنین با بهینه سازی وب سایت خود برای سئو ، خود را برای نسل بعدی بازاریابی آماده می کنید، وب سایت شما باید سازگار با موبایل باشد. موتورهای جستجوگر وب سایت شما را برای بهینه سازی سایت شما برای موبایل ترجیح می دهند.

سئو به شما کمک می کند که در دید افراد باشید

٢۵۰ میلیون وب سایت در اینترنت وجود دارد، یک فرد متوسط هرگز نمی داند بیشتر اینترنت چه چیزی را ارائه می دهد، رتبه بندی بالاتر جستجوگرها به شما کمک می کند تا از میلیون ها وب سایت دیگر متمایز شوید.

SEO مانند لیزر هدف است

سئو مبتنی بر کلمه کلیدی است. این بدان معنی است که لیست ها بر اساس کلمات کلیدی که افراد جستجو می کنند ظاهر می شوند، مزیت آن در اینجا برای شما این است که به افرادی که دقیقاً آنچه را که کسب و کار شما ارائه می دهد دسترسی پیدا کنید، قابلیت هدفمندی کلمه کلیدی سئو یکی از مهمترین دلایلی است که باعث می شود صحیح ترین ترافیک به وب سایت شما ارائه شود.

ترافیک سئو باید جدی گرفته شود

ترافیک سئو واقعاً ارزشمند است، افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند برای تفریح نیامندن، آنها نیاز هایی دارند، آنها مشکلات واقعی دارند. آنها به دنبال جواب هستند و وب سایت شما را کلیک کردند زیرا فکر می کنند می توانید با کسب و کار شما این کار را حل کنند. تا زمانی که ارزش خود را اضافه کنید و مشتری های خود را درک کنید ، با سئو موفقیت های زیادی خواهید داشت.

رتبه بندی در موتور های جستجو برای همیشه

صادقانه بگویم ، رسیدن به رتبه های سئو بسیار سخت است، شما به احتمال زیاد در جایگاه های برتر باقی خواهید ماند ، مگر اینکه از شیوه های سئو کلاه سیاه استفاده کنید. شیوه های SEO کلاه سیاه شامل تاکتیک هایی برای فریب موتورهای جستجو برای رتبه بندی وب سایت شما است، با این حال شما نمی خواهید که نگران این موضوع باشید. چرا؟ زیرا می خواهید از یک شرکت معتبر سئو استفاده کنید. پس از رسیدن به جایگاه برتر ، زمان آن است که جشن بگیریم! یا شروع به گسترش دادن کلمات کلیدی فکر کنیم.

SEO این مزیت و مزایا را دارد که می تواند دیگر استراتژی های سنتی را از بین ببرد

از تبلیغات در مجلات خسته شده اید و نتیجه نمی گیرید؟ خسته از تماس با مردم و زحمت کشیدن افرادی که هرگز نمی خواهند از شما بخرند؟ اگر پاسخ شما بله است در سئو سرمایه گذاری کنید.

سئو سایت می تواند تجارت شما را دو برابر ، سه برابر یا چهار برابر کند

یکی از مزایای مهم سئو ، موتور های جستجو به معنای واقعی می توانند تجارت شما را دو برابر ، سه برابر یا چهار برابر کنند. SEO شما را در معرض کل بازار افرادی قرار می دهد که در پی یافتن شما هستند. با داشتن استراتژی مؤثر سئو می توانید در شهرها ، استان، کشورها یا سایر نقاط جهان تجارت خود را گسترش دهید. جهانیان را با یک استراتژی موثر بهینه سازی سایت به مشتریان شما تبدیل خواهند شد.

این کار می تواند در جذب استعداد به شما کمک کند

SEO می تواند در جذب استعداد به شما کمک کند، افرادی که به دنبال کار هستند نیز جستجوی خود را در Google شروع می کنند، می توانید وب سایت خود را برای رتبه در Google برای موقعیت هایی که برای آنها ایجاد می کنید بهینه کنید، با سرمایه گذاری در یک استراتژی از هزینه های خرید خودداری کنید.

SEO مقرون به صرفه است

موتور های جستجو برای افزایش نرخ تبدیل شما مقرون به صرفه تر از تبلیغات است، قیمت سئو از ٨۰۰ تا ٢۰۰۰ دلار در هر ماه متغیر است، با این حال ، بازدهی آن ارزشمند است، پس از رتبه بندی شماره یک در گوگل ، وب سایت شما هزاران بازدید رایگان به وب سایت شما دریافت می کند.

سئو هوشمندترین سرمایه گذاری در بازاریابی است که می توانید انجام دهید

مزایای سئو بی پایان است، SEO هوشمندترین سرمایه گذاری در بازاریابی است که می توانید انجام دهید، این یک دارایی بلند مدت برای تجارت شما است، این امر باعث ایجاد ترافیک ، پیشرو و فروش می شود، نیازی به تبلیغات ندارد. مشتریان شما هم اکنون در حال جستجوی آن در موتور های جستجو مانند گوگل هستند. اگر می خواهید تجارت خود را بدون تماس تلفنی ، شبکه سازی یا سایر اشکال تبلیغاتی رشد دهید ، امروز در یک کمپین سئو سرمایه گذاری کنید.

نتیجه گیری:

امروزه در اینترنت فرصت های زیادی برای رسیدن به هدف وجود دارد ، سئو سایت یکی از این موارد است که مزایای فراوانی دارد، می توان گفت کهبا توجه به مزیت ها و مزایای سئو SEO باعث کاهش هزینه های تبلیغاتی و فراموش کردن روش های سنتی برای بازاریابی شده است همین موضوعات باعث شده است که برای تجارت بسیا مهم تلقی شود و مزایای فراوانی را همراه خود برای کسب و کار ها به ارمغان بیارد.

منبع :

https://www.isna.ir/news/1401020401856/%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%B4%D8%A7%D8%AE%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا