اجتماعی

بارش برف و باران در کشور/ وزش باد شدید در برخی استان‌ها

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور و وزش باد شدید در برخی استان‌ها خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با دانا نیوز درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: شنبه(۲ دی) در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، برخی نقاط جنوب کشور، بخش‌هایی از مرکز، به تدریج در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و از اواخر وقت در برخی نقاط شمال شرق و شرق کشور بارش باران، رعدوبرق و در نقاط سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: این وضعیت یکشنبه (۳ دی) در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و دوشنبه (۴ دی) در نوار شمالی کشور و برخی نقاط غرب کشور رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: شدت بارش شنبه در شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب استان‌های کردستان و آذربایجان غربی است.

وی افزود: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۵ و ۶ دی) جوی آرام در کشور پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: طی دو روز آینده در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل وزش باد شدید جنوبی و در مناطق شمال غرب، غرب، شمال شرق، شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک مورد انتظار است.

وی گفت: شمال خلیج فارس در روز شنبه مواج پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا(۳ دی) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و افزایش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و در ‌روز دوشنبه (۴ دی) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۲- و ۳- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

انتهای پیام

نشر مطالب اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر روابط بین نژادها و مبارزه با تبعیض نژادی در جوامع مختلف.
دکمه بازگشت به بالا