اقتصادی

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوزستان آذرماه برگزار می‌شود

دانا نیوز/خوزستان همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوزستان با حضور ۱۰ کشور خارجی در آذرماه در اهواز برگزار می‌شود.

مسعود مصدقی، دبیر همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوزستان در نشست خبری این همایش که امروز، ۳۰ مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان ظرفیت‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، ترانزیت، گردشگری و … دارد که باید بالفعل شوند اما از این ظرفیت‌ها آنطور که باید استفاده نشده است.

به گزارش دانا نیوز، وی افزود: طی سالیان گذشته اصلا کسی ظرفیت‌های خوزستان را به فرصت تبدیل نکرده است تا سرمایه‌گذار با حضور در استان و استفاده از این فرصت‌ها نسبت به سرمایه‌گذاری در خوزستان اقدام کند.

دبیر همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوزستان با اشاره به برگزاری این همایش در آذرماه امسال در اهواز گفت: قرار است در این همایش از سرمایه‌گذاران ۱۰ کشور خارجی دعوت به عمل آید تا با حضور در خوزستان، با ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان آشنا شوند.

مصدقی ادامه داد: در این همایش در قالب بسته‌هایی معرفی خواهند شد که مجوزهای لازم و همه زیرساخت‌ها برای آن‌ها دریافت و مهیا شده است.

وی بیان کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوزستان در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری بی نام طراحی شده‌اند و زیرساخت و مجوزها برای سرمایه‌گذار در این بسته‌ها آماده شده است تا سرمایه‌گذار بتواند بدون دردسر در خوزستان سرمایه‌گذاری کند.

دبیر همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوزستان خاطرنشان کرد: این همایش فرصت مستمری است که قرار است سالانه برگزار شود تا ارتباط دو سویه تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران ادامه‌دار باشد و شاهد حضور سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف در استان باشیم.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با ارائه تحلیل‌های دقیق و به‌روز، سعی می‌کنم به شما نکات و دیدگاه‌های مهم را ارائه دهم تا شما بتوانید از این اطلاعات بهره‌برداری کنید.
دکمه بازگشت به بالا