اقتصادی

پتروپالایش مسجدسلیمان می‌تواند منطقه را تکان دهد

دانا نیوز/ خوزستان پترولیوم مسجدسلیمان رئیس شرکت صنعت، معدن و تجارت کوزیستان گفت که این منطقه را تکان می دهد و به حل مشکلات کار و جوانان در سلیمان سلیمان و اطراف آن کمک می کند.

امیرحسنه نظری در اجلاس ویژه شهرستان های صنعتی و صنعتی شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل که 23 بهمن ماه در مسجد سلیمان در سایر شهرستان های ب. ، مسجد سلیمان، اندیکا و هفتکل به شدت مورد بی توجهی قرار دارند.

به گزارش اینا، مشکلات ناشی از سطح پایین زندگی باید با در نظر گرفتن تسهیلات ویژه برای سرمایه گذاران برطرف شود. مناطق تشویق می شوند.

وی گفت: در استان کوسیستان به ویژه در مناطق ممنوعه با کمبود منابع مواجه هستیم.

نظری ادامه می دهد: در مکان هایی مانند مسجد سلیمان برای ایجاد اشتغال برای مردم در قالب کارگاه باید برنامه هایی مانند طرح مشاغل خانگی برای رفع مشکل در نظر گرفته شود.

وی همچنین گفت: بحث نفت و گاز یکی از پتانسیل های خوب مسجد در منطقه است.

وی گفت: سرمایه گذاری در بخش نفت و گاز خوب است و باید سرمایه گذاران را تشویق به سرمایه گذاری در این بخش کرد.

نظری ادامه داد: پیش‌بینی پروژه‌های نفتی در این منطقه تاثیرگذار خواهد بود. نفت مسجد سلیمان با تلاش برای جوانان به حل مشکلات مسجد سلیمان و اطراف آن کمک می کند.

وی افزود: مشکلات و گلوگاه های محصولات در حال حاضر موانع قانونی است و چون مدیران منطقه قادر به حل این مشکلات نیستند، تنها نیروی کار را از مدیران می گیرند.

نظری خاطرنشان کرد: به شرکت های آب و برق در کشور فرمول ثابت داده شده است و این فرمول ثابت در برخی از ایالت های خالی مشکل ساز خواهد شد و باید با برخی از ایالت ها نسبت به هزینه خدمات متفاوت برخورد شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا