ورزشی

“افروغ گستران گناوه” قهرمان تور ملی والیبال ساحلی ایران شد

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس هیات والیبال استان بوشهر شامگاه جمعه در حاشیه این رقابت‌ها اظهار کرد: مسابقات والیبال ساحلی تور ملی ایران مزین به نام شهدای خلیج فارس به مدت سه روز در بوشهر برگزار شد. در این رقابت‌ها ۱۸ تیم از ۶ استان کشور حضور داشتند که در مجموعه ساحلی دهکده گردشگری بوشهر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حسن بازدرهوا ادامه داد: در دیدار پایانی این رقابت‌ها تیم‌های افروغ گستران افق جنوب گناوه (علیرضا آقاجانی-عباس پورعسگری) و سنگ آهن بافق (مهدی محفوظی-مجتبی آرو) به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده گناوه ۲ بر صفر از سد حریف خود گذشت و قهرمان شد. در دیدار رده‌بندی نیز ۲ تیم بتن آماده لیان و هتل کانیار علی‌آباد کتول به مصاف هم رفتند که نماینده علی‌آباد کتول با شکست ۲ بر صفر حریف بوشهری خود را از پیش رو برداشت.

بازدرهوا افزود: در پایان تیم‌های افروغ گستران افق جنوب (علیرضا آقاجانی-عباس پورعسگری)، سنگ آهن بافق (مهدی محفوظی-مجتبی آرو)، هتل کانیار علی‌آباد کتول (عبدالحامد میرزا علی-آرش وکیلی) و بتن آماده لیان (ابوالحسن خاکی‌زاده-سینا شوکتی) به ترتیب به عنوان‌های نخست تا چهارم دست پیدا کردند.

رئیس هیات والیبال استان بوشهر تصریح کرد: هدایای تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌ها در مجموع ۶۰۰ میلیون ریال بود که به تیم‌های نخست تا سوم به ترتیب ۱۴۰، ۱۲۰ و ۱۰۰ میلیون ریال هدیه نقدی اهدا شد.

بازدرهوا عنوان کرد: دومین و سومین تور ملی والیبال ساحلی ایران به ترتیب از ۱۰ تا ۱۲ بهمن به میزبانی شهرستان پارسیان و از ۲۵ تا ۲۷ فروردین ماه به میزبانی بندر امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. بازیکنان والیبال ساحلی تا پیش از مسابقات انتخابی المپیک در مجموع در پنج تور شرکت می‌کنند تا از آمادگی لازم برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک پاریس برخوردار شوند.

بازدرهوا در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: در تور ملی والیبال ساحلی در بوشهر تنها برگزار کننده هیات والیبال و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با همراهی چند حامی شخصی بود و سایر دستگاه‌ها حمایت لازم را نداشتند.

وی بیان کرد: با این وجود بازی‌ها به بهترین نحو ممکن برگزار شد و تمامی تیم‌های شرکت کننده رضایت کامل خود را از میزبانی بندر بوشهر اعلام کردند.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا