علمی و پزشکی

وقتی معیار انتخاب افراد در حوزه سایبری، سواد و دانش نیست،حمله سایبری به راحتی شکل می‌گیرد

دلیل اولدر این عرصه انواع سکوت و خیانت وجود دارد. در چنین شیوه‌هایی می‌توان دانش را به واحدهای دیگر منتقل کرد و با شناسایی صحیح آن از فراوانی رویداد جلوگیری کرد، اما متأسفانه نهادها و سازمان‌ها یاد گرفته‌اند که در هنگام وقوع این رویدادها منکر و سکوت کنند.
دانش از طریق چنین صفاتی منتشر نمی شود. به عبارت دیگر، اگر این روش ادامه پیدا کند، نه تنها مکان A، بلکه مکان B نیز آسیب می بیند و مورد حمله قرار می گیرد، زیرا همه آن را انکار می کنند.

نکته دوم یعنی ما توسعه رایگان را یاد گرفته ایم، نه توسعه مقرون به صرفه. برای مثال ویندوز رایگان، آنتی ویروس، ابزارهای ITMM و ابزارهای پردازش و … را معرفی کرده ایم. با وجود هزینه بالای سخت افزار، ابزارهای منبع باز معمولاً برای نرم افزار یا ابزارهای دست نخورده داده ها و مدیریت دارایی ها استفاده می شوند که به راحتی قابل هک هستند. لازم به ذکر است که ما همیشه متوجه نمی شویم که چیزی جز به قصد هکر باید نفوذ کند.

ما سال ها تحت تأثیر نرم افزار رایگان قرار گرفته ایم، اما متأسفانه آن را نمی دانیم، زیرا هیچ کس نباید بتواند در مورد استفاده از آن به ما هشدار دهد مگر اینکه بخواهد. قدرت را توضیح دهید

دلیل سوم این یک موضوع دانش روز است که نهادهایی که برای جلوگیری از چنین حوادثی ایجاد شده اند توجهی ندارند. دانش فعلی لزوما مورد تایید نیست. متأسفانه برخی از موسسات به این واقعیت واقف هستند که مهمترین چیز در مورد امنیت، جداسازی اینترنت از اینترنت است. امروزه، این یک نادانی عمیق از قدرت شبکه های کامپیوتری است. البته اینترنت کشور به متصل بودن یا نبودن آن به اینترنت بستگی ندارد. به عبارت دیگر، مراکزی که از وقوع چنین حوادثی جلوگیری می کنند، وظایف خود را تا حد امکان پایین انجام می دهند. بیشتر در قالب شعار و شعار.

دلیل چهارمعدم توجه مناسب به مسائل امنیتی و مسائل امنیتی نرم افزار. نرم افزارهای کشور تکنیک های امنیتی را نمی شناسند. متأسفانه، آنها کمتر فرصت ها و فرصت های مشابهی را با ماهر و سایر مراکز دانش مشابه به اشتراک می گذارند و بیشتر به آنها هشدار داده می شود.

علاوه بر این، در موارد IT، پیمانکاران بر اساس تایید و رابطه خود انتخاب می شوند، نه بر اساس مهارت ها، نقاط قوت و توانایی هایشان.
برای تعریف فناوری و حفاظت از فناوری به افرادی نیاز داریم که فناوری را بشناسند، از جمله اینترنت و اینترنت، فناوری های جدیدی در دنیا وجود دارد. اما این استدلال ها در 20 سال گذشته در کشور وجود داشته است و برای رگولاتورها مهم است که تحقیقات و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنند.

23302

دکمه بازگشت به بالا