اقتصادی

نحوه حضور و دورکاری کارکنان و مادران کودکان زیر ۶ سال

به گفته دولت و کارفرمایان، اگرچه دستورالعمل مخابرات در دوران کرونا لغو شد، اما آژانس ها می توانند در مورد سیستم مخابراتی و حضور کارکنان مطابق با شورای وزیران سال 2010 تصمیم بگیرند. اما در آینده بخشنامه ای مبنی بر وجود کارگران با رنگ های مختلف صادر می شود که نه تنها کرونا بلکه نگرانی های دیگری از جمله آلودگی هوا را نیز شامل می شود.

به گزارش دانا نیوز، به تازگی اداره و آژانس استخدامی در خصوص لغو بخشنامه در نوامبر 2016 مخابرات و مناطق زرد، نارنجی و قرمز که مبتنی بر حضور کارگران در جریان حادثه کرونا هستند، وارد عمل شده و تصمیم گرفته اند که کارگران را از اول مهرماه به طور کامل فعال نگه دارند.

صدرایان، رئیس اداری و استخدامی، در مورد چگونگی روند لغو بخشنامه و نحوه تغییر روند حضور توضیح داده شد.

مادران کودکان زیر 6 سال ممکن است کارمند تلفن باشند، اما هیچ دستورالعملی برای مدرسه ابتدایی وجود ندارد

پس از لغو بخشنامه اخیر، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری عوارضی را برای کودکان زیر شش سال و مادران دوره ابتدایی ایجاد کرده است. رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: موضوع مربوط به بنگاه و ادارات است. این اتصال ارائه شده و به دستگاه ها اعلام می شود.

به گفته صدرایان، مادران کودکان زیر شش سال بر اساس قانون مخابرات مصوب ۱۳۸۹ از امتیازات ویژه ای در مخابرات برخوردارند، اما برای مادران دارای فرزند دبستانی استثنایی وجود ندارد.

بخشنامه مخابرات با استناد به اطلاعیه ستاد ملی کرونا لغو شد.

به گفته وی، در پی بررسی مدار در ارتباط با لغو مخابرات، کانال مخابراتی وی در آبان ماه سال گذشته بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا در حال حاضر مطابق با مصوبه کشوری لغو شده است. وضعیت مناسب توسط نهادهای مربوط از جمله ستاد کرونا ، وزارت بهداشت ، وزارت کشور و آژانس اداری و استخدامی تعیین شده است.

هنگامی که از او پرسیدند چرا تصمیم گرفت با تمام کارکنان مشارکت کند ، بررسی کارکنان در مورد روند ایمن سازی نشان می دهد که تعداد بسیار زیادی از آنها تا 100 درصد از دو واکسن استفاده کرده اند. در عین حال ، افرادی که یک دوز مصرف می کنند ، اغلب پس از مصرف اولین دوز دچار بیماری عروقی می شوند و باید در دوز دوم فاصله را رعایت کنند ، یا نمی توانند طبق دستور پزشک واکسن را دریافت کنند. در نتیجه نسبت به سال گذشته تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان یک پنجم کاهش و تعداد پرسنل افزایش یافته است.

سازمان ها بسته به شرایط همچنان می توانند از خدمات مخابراتی استفاده کنند.

وی همچنین یادآور شد که برخی از سازمان ها و تجهیزات از دسترس همه کارکنان خارج بوده و فاصله در این مورد نامرئی بوده است. پروتکل های بهداشتی و کلیه تجهیزات هنوز می توانند در تصمیم شورای وزیران در سال 1389 ، در مورد شرایط مخابرات ، زیرساخت های لازم برای مخابرات و شرایط خود آنها ، این روش را تعیین و اجرا کنند. مخابرات.

دستورالعمل جدیدی برای یک وضعیت جدی حتی چراغ قرمز آلودگی در حال تدوین است

وی خاطرنشان کرد: در صورت راه اندازی مجدد ویروس کرونا ، امکان تغییر رنگ مناطق و صدور دستورالعمل های جدید وجود دارد. واکسن‌ها زودتر از این‌ها به رنگ قرمز در نمی‌آیند، اما این شرکت در حال انجام تحقیقاتی است تا راهنمای جدید و کامل‌تری برای حضور کارگران در شرایط غیربحرانی و قرمز از جمله آب و هوا ایجاد کند. آلودگی و قرمزی مخابرات کارگران خواهد بود.

وی گفت: این سازمان باید از ابتدای مهرماه بر ورود کارگران واکسینه نشده نظارت داشته و از مطابقت تمامی تجهیزات با تجهیزات و پروتکل های بهداشتی اطمینان حاصل کند. مدارات مدیریت و استخدام و مراکز کنترل آنها باید بر موضوع نظارت داشته باشند و کارکنان می توانند موضوع را به مقامات نظارتی گزارش دهند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا