فرهنگ و هنر

تعجب لیلی گلستان از دید کودکان زیر 10 سال در کورونا

گالری گلستان به دلیل شیوع تاج ویروس ، در دوره قرنطینه خانگی ، مسابقه نقاشی برای کودکان زیر 10 سال برگزار کرده است.

به گزارش دانا نیوز ، لیلی گلدنستان درباره دلیل انتخاب گروه زیر 10 سال گفت: “فکر کردم این سن باید یک فانتزی بسیار قوی باشد و قادر به ارائه چیزهای جالب باشد ، بنابراین تصمیم گرفتم برای اولین بار با بچه های جوان همکاری کنم. “

گلستان با اشاره به میزان پذیرش این تماس گفت: “برای من شگفت آور بود که با این استقبال رو در رو باشم و هیچ وقت فکر نمی کردم برای کودکان و خانواده ها اینقدر جالب باشد.” با توجه به اینکه من هر کاری را به تنهایی و به صورت جداگانه انجام می دهم ، بار بسیار سنگینی بر دوش دارم ، اما این یک تجربه بسیار زیبا و لذت بخش است که از آن بسیار راضی هستم.
وی با اشاره به تعداد مشاغل دریافت شده گفت: من در دو روز اول 225 ایمیل دریافت کردم و تاکنون 3 ایمیل دریافت کرده ام که از این تعداد 5 مرحله شغل را در مرحله اول انتخاب کردم. من قصد دارم تماس تلفنی را که فکر می کنم مناسب روز گذشته باشد انتخاب کنم و سپس مرا به سه قاضی دعوت کنید تا شماره نهایی را انتخاب کنم.

وی درباره انتخاب داوران نیز گفت: “در حال حاضر گزینه های مشخصی وجود ندارد ، اما من تصمیم گرفته ام از بین نقاشان مشهور که با کار بچه ها نیز آشنا هستند انتخاب کنم و می توانند انتخاب خوبی داشته باشند.”

گلستان درباره نحوه نمایش آثار می گوید: آثار برگزیده را در وب سایت گالری گلستان قرار می دهم و برندگان در آنجا معرفی می شوند. البته می توان چندین اثر را در گالری اینستاگرام به نمایش گذاشت. در چند روز گذشته چند مقاله در اینستاگرام ارسال کرده ام تا افراد بتوانند با محیط مسابقه آشنا شوند و از آنها بسیار استقبال شد.

وی گفت: “مشاغلی كه تاكنون دیده ام ، سه مورد بیشتر از سایرین نیز دیده ام.” اولین مورد “ما تاج را منع می کنیم” است که به اشکال مختلف قابل مشاهده است. به عنوان مثال ، در یک تصویر سوپرمن کورونا را با شمشیر می کشد یا کسی که دارای اسپری ضد باکتریایی است ، کرونا را برنده می شود.

گلستان افزود: شماره دوم محیط خانه است و بچه ها خانه را با گل ، نقاشی و غذا پر می کنند اما همه اعضای خانواده در کنار هم هستند. در همین حال ، کورونا نمی تواند بیرون برود زیرا در بسته است و درب بسته است. هر کودک جای خانه را به شکلی به نمایش می گذارد که تصاویر بسیار جالبی ایجاد می کند.

مدیر گالری گلستان ادامه می دهد: تعداد سوم این فهرست به لطف پرستاران و پزشکان است. در این روش ، وی پزشک یا پرستار را ترسیم می کند و بر روی سر ، گل ها و قلب یا تصاویری از قدردانی در کودکی با

علاقمندان می توانند کار خود را تا تاریخ بیستم به آدرس ایمیل info@golestangallery.com گالری گلستان ارسال کنند. گالری گلستان به سه برنده این مسابقه سه میلیون تومان ، دو میلیون تومان و یک میلیون تومان اهدا خواهد کرد.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا