فرهنگ و هنر

ظرفیت های حوزه علمیه در زمینه تئوری پردازی در حوزه هنر مغفول مانده استا

مهارت های حوزوی در زمینه نظریه در زمینه هنر نادیده گرفته شده است

ایسانا / کوم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه کیم معاون وزیر در فضای مجازی ، هنر و رسانه است و موضوع اصلی جشنواره برجسته ترین جشنواره است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد شیخ الاسلام ، معاون رسانه فضای مجازی ، دفتر تبلیغات هنر اسلامی ، نشست خبری در پنجمین جشنواره بین المللی شعر (اسراک) در مرکز همایش های غدیر «این جشنواره دارای یک دوره یک ساله است که نشان دهنده یک روند منحصر به فرد است. با انواع نوآوری ها کار کنید. “
این فصل جشن نشان داد که به پنج زبان فعال است و ادامه یافت – به دلیل آسیب های وارد شده به آهنگها و نوحه های مراسم ، در این مدت قسمتی از عزاداری و سرودها اضافه شد و بخشی از کتاب اضافه شد به این بار. تا جانبازان خود را بیشتر فعال کنید.
حجت الاسلام والمسلمین شیخ کی الاسلام بابیان یکی از اهداف این جشنواره را استعدادیابی و شعر جستجو کرد. موضوع.
این سمینار با اشاره به اینکه موضوع اصلی هنر طراحی و طراحی است ، دارای پتانسیل بالایی برای تأمین بودجه نظری و ساختار یافته در زمینه هنر ، طراحی و طراحی نادیده گرفته شده است ، که هدف از آن برجسته سازی این جشنواره ها است. این قطعات.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی شفیعی نویسنده جشنواره اشراق در این نشست گفت:
وی در ادامه گفت: «یکی از سیاست های جشنواره پنجم تمرکز بر استعدادهای مناطق مختلف کشور و تجزیه استان بود. بنابراین کارگاه ها ، شب های شعر و اردوهایی وجود داشت که از نظر جغرافیایی متنوع بودند. کارگاه شعر و عزاداری برگزار شد. برگزار شد.
او به نوزادان گفت که یکی از سیاست های فصل تمرکز بر فضای مجازی و رسانه ها بود. “برنامه های شبانه شعر تخیلی زیادی در این زمینه وجود داشته است. در فضای مجازی ، رسانه ها و کانال های مختلف پخش شده است.
وی افزود: علاوه بر بخش های شعر کلاسیک ، جدید ، کودک و نوجوان و فارسی در جلسه پنجم ، بخشی از کتاب های شعر اضافه شده است و به طور معمول کتابهایی که از سال 1996 منتشر می شوند آماده و آماده هستند. منتشر شده می تواند شرکت کند
در مورد بخش جدید دیگر ، بخش عزاداری و سرود ، “مأموریت مهمترین رسانه شیعه است و به دلیل شکاف ها و کاستی ها در این زمینه ، این بخش در این مدت اضافه شده و کارگاه های مختلفی برگزار شده است. در این زمینه برگزار می شود. “
وی گفت: فرصتی برای ارسال آثار به جشنواره تا پایان اکتبر 1400 بود اما این مهلت تا اواسط آبان تمدید شد و انشاءالله آثار نیمه دوم آبان و آغاز در ماه دسامبر ، و اگر شرایط عروق کرونا ممنوع نباشد ، موارد انتخاب شده در پایان دسامبر بسته شدن و ورود به سیستم انجام می شود.
احمد نژاد ، مدیر اجرایی جشنواره گفت: “تا کنون ، کارگاه ویژه ای در پنج شهر ، به عنوان مثال در کشمیر ، در کنگره ملی PACI Mania National ، شب شعر و شعر برگزار شده است. از Passion Mania برای جبران خسارت با مدیران میدانی استخدام شد. وی از حوزه علمیه کشمیر دیدن کرد.
ادامه – سه میزگرد ویژه برای تبلیغ شعر و اعتراض هیئت ، کارگاه شعر عزاداری و عصر شعر حبیبانه در همدان برگزار شد. رضا (ع) صورت گرفت.
وی بابیان می گوید در آینده اردوی شعر زنان در کوشستان خواهیم داشت.
دبیر اجرایی جشنواره ادامه داد: آیت الله علوی گرگانی و مقام عالی حمدان نیز جلساتی برگزار کردند و دستورالعمل هایی دریافت کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا