ورزشی

امارات چاره‌ای جز کسب نتیجه مقابل ایران ندارد

آنطور که خبرگزاری خبر داده است .رآنلاین؛ روزنامه البیان امارات متحده عربی از وضعیت تیم ملی این کشور و اولین تمرین حریف ایرانی خبر داد. روزنامه اماراتی نوشت: “تیم ملی ما خود را برای رویارویی با همتای ایرانی خود آماده می کند.” تیم ملی امارات متحده عربی روز پنجشنبه تمرینات خود را برای آمادگی برای دیدار پنجشنبه آینده خود با ایران ادامه می دهد. جام جهانی 2022 در مرحله مقدماتی دور سوم در قطر برگزار می شود.

تیم ملی تمرینات خود را در این اردوی بسته با 28 بازیکن آغاز کرد. در هفته های اخیر ، بازیکنان پس از نظارت دقیق بر کیفیت و عملکرد فنی خود با باشگاه های خود و لیگ امارات ، از سوی کادر فنی برای لیست نهایی انتخاب شدند. کادر فنی به سرپرستی ون مارویک از هلند و دستیار وی به کار بر روی جنبه های فنی و تاکتیکی تلاش های تیم برای بهبود آمادگی و هماهنگی ادامه می دهند. کار گروهی به گونه ای مورد نیاز است که به هدف برسد.

البیان درباره آموزش در امارات متحده عربی توضیح داد: بازی مقابل ایران ”حذف کردن کادر فنی آنها مشتاق است که همه چیز را در مورد عملکرد و کیفیت بازیکنان در نظر بگیرند تا بهترین و آماده ترین گزینه ها را برای رسیدن به اهداف خود انتخاب کنند. کادر فنی اعلام کرد که جلسات آموزشی امارات تا روزی که با ایران بازی می کنند ادامه خواهد داشت و برنامه آمادگی آنها شامل درس های تئوری و تمرینات روزانه در حین تماشای فیلم های جدیدترین بازی های رقبا در بازی های آنها خواهد بود. . نقاط قوت و ضعف. کار موجود است.

روزنامه اماراتی با سرپرست تیم ملی این کشور صحبت کرد – محمد عبید حمد ، سرپرست تیم ملی کشورمان از روحیه این تیم برای آمادگی برای دیدار با ایران تمجید کرد و همه جدیت و تعهد زیادی از خود نشان دادند. در حین آموزش. سرپرست تیم به هواداران اماراتی از پیشرفت و آمادگی بازیکنان اطمینان داد و خاطرنشان کرد که این تیم از روز پنجشنبه در اردو تمرین می کند. کادر فنی اعلام کرد 28 بازیکن را پس از نظارت دقیق بر عملکرد بازیکنان آنها در طول لیگ امارات انتخاب کرده است.

سرپرست تیم امارات متحده عربی (امارات) نیز در مورد اهمیت بازی با ایران صحبت کرد. تیم های شرکت کننده و تیم خود را به عنوان رقبایی قوی برای پیروزی در یکی از مقدماتی جام جهانی معرفی خواهند کرد. ما به بازیکنان منتخب برای شرکت در اردوی تیم ملی اعتماد زیادی داریم و به دنبال ایجاد شرایط مناسب برای کاملترین برنامه های کادر فنی هستیم و اطمینان داریم که این تیم از حمایت عمومی عالی برخوردار خواهد بود. مانند مسابقات قبلی.

دیدار تیم های ملی ایران و امارات متحده عربی پنجشنبه 6 اکتبر در ورزشگاه Jezebel دبی برگزار می شود. این دیدار قرار است ساعت 20:15 به وقت تهران برگزار شود. تیم ملی سپس برای دیدار حساس برابر کره جنوبی در 11 اکتبر راهی تهران می شود. بازی در ورزشگاه آزادی تهران

بیشتر بخوانید تنیسور زن ایرانی در تور جهانی تنیس و گرت اسلم

253 251

دکمه بازگشت به بالا