ورزشی

نکونام چاره‌ای جز ریسک ندارد / جایگاه فعلی شایسته فولاد بزرگ نیست

دانا نیوز/ خوزستان پیشکسوت فوتبال گفت: به نظرم نکونا باید در حمله کمی نظرش را عوض کند و کمی به فلاد جرات بدهد تا به حریف نزدیک شود. به جز تصادف

Abdelmaid ገሪ ገሪ ገሪ ገሪ ገሪ ገሪ ገሪ ገሪ ገሪ ላ ላ ላ ፉ ፉ ላ ፉ ፉ ላ ፉ ፉ است آنها آگاه بودند و نمی توانستند به تعداد معدودی از بازیکنانی که در ابتدا تیم را ترک کرده بودند، اجازه دهند به دلیل ارتباطشان با بازیکنان، اجازه دهند. زمان ترک فیلادلفیا است. متاسفانه نکونا هم اومد بیرون. وقتی آقای ویسی آمد، مربی می خواست تیم را بشناسد.

وی در ادامه گفت: آن زمان که فولاد در وسط ویس قرار داشت، هیچکس نمی توانست قبول کند که چنین تغییراتی در راس کادر فنی در حال انجام است. در سال های اخیر شاهد چنین ثباتی در بالاترین سطوح مدیریتی باشگاه و تکنسین های فولاد نبودیم.

به گفته این فوتبالیست افسانه ای، او کار خود را از فیلادلفیا آغاز کرد، اما در پایان نیم فصل، فیلادلفیا فراز و نشیب هایی داشت و جدول رده بندی فعلی این تیم در خور تیم فیلادلفیا نیست. همیشه گفته ام ایران آهن تنها باشگاه واقعی کوشان و تنها باشگاه حرفه ای با تمام امکانات است. متأسفانه، آن نیز یک فعالیت لاک پشت است.

وقتی صحبت از نقل و انتقالات زمستانی می شود، جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات زمستانی بسیار سخت است. شنیده ام شش میلیارد باشگاه فولاد برای گرفتن مجوز کوشکین هزینه کرده اند که من دوست ندارم. صحبت از جذب آقای گردانی و مظاهری هم هست اما فکر می کنم مظاهری از نظر سنی دو دروازه بان بهتر باشد. . البته هر دوی این دروازه بان ها در حال حاضر در یک سطح هستند اما از نظر کیفی برتر هستند. با وجود اینکه لیست آقای نکونا برای باشگاه بعید است آنها را جذب کند، اما آیا استگل و پرسپولیس رقبای خود را به بازیکنان فولانی می دهند؟

باقرینی افزود: آیرون باید بازیکنی به بزرگی پاتاس را فصل گذشته جذب کند نه امسال. مشکل فعلی یاران در قسمت هجومی تیم است که درصد کمی در خط هافبک دارد. فولام اکنون جام حذفی را از دست داده و تنها راه کسب سهمیه آسیا، حضور در جمع سه تیم برتر لیگ برتر است. فولام در حال حاضر در رده دهم جدول قرار دارد و قرار گرفتن در جمع سه تیم کار آسانی نیست. نمی توان در هر سه گروه قرار گرفت.

او گفت: “من با این موافق نیستم زیرا فوتبال ما آنقدر بزرگ نیست که چیزی برای نشان دادن داشته باشیم.” عنوان کردن. ندارد. آیا فوتبال ما برای حفظ این تکان می خورد؟ من معتقدم در لیگ های مختلف افت قابل توجهی را تجربه می کنیم، اما نکونا شبیه نکونا است و وضعیت خوبی دارد. او مربی جوان و کمک های خوبی دارد. به نظر من نکونا باید کمی نظرش را در خط حمله تیم عوض کند و کمی جرات بیشتری به فلاد بدهد تا به دروازه حریفان نزدیک شود. البته شاید نکونا فکر کند که سلاح ها برای زدن هدف مناسب نیستند، اما چاره ای جز ریسک کردن ندارد. با این حال، اگر نکونا بخواهد فلز را به سطح بالاتری برساند، باید ریسک کند.

وی تاکید کرد: برای هر باشگاهی نیم فصل اول خوب نبود عملکرد گاهی خوب و گاهی بد بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا