فرهنگ و هنر

هتلداران ایران به‌دنبال واکسن کرونا

گفته می شود شرکتی که واکسن کرونا وارد کرده و در جلسه هیات مدیره انجمن هتلداران ایران اعلام شده قراردادی را به صاحبان هتل پیشنهاد می کند.

رئیس انجمن هتل های ایران به انتشار برنامه واکسیناسیون کرونا بر اساس کار و سن در ماه مه سال جاری اعتراض کرده است. دلایل اولویت بندی کارکنان صنعت هتلداری ፡ از جمله موارد دیگر ، کارکنان هتل به طور منظم با افراد مختلفی ارتباط برقرار می کنند و به هر دلیلی از جمله درمان ، مأموریت های اداری و غیره برای مهمانان هتل خدمات ارائه می دهند. هر از گاهی این مراقبان باید نگران ایمنی هتل و ایمنی و سلامت کارکنان آن باشند. واضح است که کارکنان هتل باید اولین عکس خود را بگیرند.

اندکی پس از آن ، معاون وزیر گردشگری به فعالان گردشگری گفت که موضوع اولویت بندی واکسن وبا می تواند اقدامی موثر باشد زیرا توسط وزارت بهداشت و شرکت های محلی واکسیناسیون کنترل می شود. آماده سازی بستر لازم برای پذیرش گردشگران خارجی

اخیراً ، رهبر جامعه گردشگری الکترونیکی به وزارت فرهنگ ، جهانگردی و صنایع دستی گفته است که آمادگی دارد 10 میلیون دوز واکسن کرونا را با هدف احیای مجدد صنعت در ایران وارد کند. .

در این نامه ، با اشاره به کمبود واکسن در ایران و بحران در صنعت گردشگری ، بسیاری از ایرانیان برای نظارت بر واکسن و افزایش پتانسیل گردشگری خود به کشورهای همسایه سفر کرده اند. همچنین عنوان شده است که مسافرانی که قصد دارند در آینده به اروپا یا جاهای دیگر سفر کنند کارت واکسیناسیون دریافت می کنند. در نتیجه ، 10 میلیون دوز واکسن برای تسریع در رشد و توسعه گردشگری در کشور در یک تلاش مشترک برای سرعت بخشیدن به ایمنی گردشگران و مدافعان گردشگری و هتلداری آماده شده است. روزی به همراه یکی از منابع گردشگری سلامت در این منطقه به همراه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی به این کشور سفر کردند.

در نامه جامعه گردشگری الکترونیکی همچنین آمده است که این واکسن ها قبلاً با قیمت مقرون به صرفه خریداری شده اند و در چند مرحله با همکاری مراکز درمانی در گذشته وارد کشور می شوند.علاوه بر واکسیناسیون اعضای صنعت گردشگری ، گردشگران علاقه مند خارجی حذف شود و صنعت گردشگری احیا شود.

معاون گردشگری همچنین از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی خواست تا این درخواست را بررسی کند.

انجمن هتلداران هتل ایران (EMA) گفته است که بحث ها برای نظارت بر واکسیناسیون کارگران هتل های داخلی در جلسه هیئت مدیره در حال انجام است. هتل ها

در این جلسه همچنین بحث شد که اگر این طرح به خوبی اجرا شود و هتل ها واکسینه شوند ، قدم بعدی واکسیناسیون کارکنان هتل است.

صنعت جهانگردی ایران طبق آخرین آمار منتشر شده توسط وزارت فرهنگ و جهانگردی در مارس 2010 ، 22000 میلیارد تن وبا تحت تأثیر قرار گرفته است. از سوی دیگر ، به دنبال تعطیلی و خاتمه خدمات مسافرتی ، رئیس دفتر خدمات سفر گفت 50٪ از متخصصان گردشگری استعفا داده اند. طبق اعلام اتحادیه هتلداران ایران ، از مارس 2010 ، حدود دو سوم از کارکنان هتل بیکار بودند و بیش از 14000 میلیارد تن در صنعت هتل سازی کشور از دست رفتند.

از طرف دیگر ، در روزهای اخیر شهروندان ایرانی برای انجام واکسیناسیون به ارمنستان و سایر کشورها سفر کرده اند. ارمنستان که تاکنون حدود 2 درصد از مردم را واکسینه کرده است ، می تواند واکسن کواک باقیمانده را به خارجی ها تزریق کند. این اقدام ارمنستان اکنون این کشور را به قطب گردشگری سلامت ایران تبدیل کرده است و شرایط و شکل سفر ایرانیان ، هزینه سفر و هزینه بالای خروج از کشور نیز بحث برانگیز است. در همین حال ، مقامات بهداشت و گردشگری ایران را یکی از قطب های گردشگری سلامت در منطقه می دانند ، در حالی که پس از راه اندازی خط واکسن ایرانی ، واکسن کرونا به کشورهای دیگر ارائه می شود.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا