اقتصادی

تضامین دریافت وام ازدواج ۷۰ و ۱۰۰ میلیونی را خود بانکها مشخص می کنند

ضمانت 70 و 100 میلیون وام زناشویی توسط خود بانک ها تعیین می شود

مدیر اعتباری بانک مرکزی گفت: “ما هیچ دستورالعمل خاصی برای ضمانت نامه نداریم و اکثر بانک ها از اعتبار خود برای بررسی وام متقاضی استفاده می کنند.” و ضامن. اگر افراد وام های لازم برای پرداخت قبض خود را نداشته باشند ، بانک موظف است ضمانت نامه های کافی را به موسسه ارائه دهد.

به نقل از ENA ، وزارت ورزش و امور جوانان با حضور معاون وزیر جوانان از تمدید هفته ازدواج توسط شهرزاد دانشمندی خبر داد. پرداخت بدهی پس از اپیدمی میثاق 19. تاریخ انقضا وام به تعویق افتاده است و در صورتی که برعکس شعب در قبول بازپرداخت وام اصرار دارند ، می توانید شکایت خود را به سامانه بانک مرکزی ارائه دهید.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی همچنین گفت: “رض الحسن” تا پایان ماه مه 2016 به حالت تعلیق درآمده است ، اما از آن زمان تاکنون هیچ نقل و انتقالی نداشته ایم. افراد می توانند مسائل و مشکلات را در واحد رسیدگی به شکایات سیستم بانک مرکزی ثبت کرده و کد پرونده و کد شعبه را برای تحقیق تشکیل دهند و ما هرگونه مدارکی را بررسی خواهیم کرد.
وی گفت که سیستم ازدواج از سال 2009 آغاز شده و همه جوانان قادر به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بانکی بوده اند.
از سال 2009 ، 12 میلیون و 635 هزار متقاضی به میزان 144000 میلیارد تن از موسسات قرض الحسنه ازدواج بهره مند شده اند. علی رغم شیوع وبا ، 242000 متقاضی از 207،000 و 453 میلیارد ریال وام ازدواج بهره مند شده اند ، در حالی که 351،000 نفر در انتظار وام هستند.
به گفته این دانشمند ، انتظار می رود امسال حدود یک میلیون متقاضی وام داشته باشیم. سال گذشته 80 هزار نفر بدهکار بودند ، اما به دلیل افزایش سقف وام ، آنها بعداً اسناد را دریافت کردند ، یا بعداً موسسات خود را پذیرفتند یا هنوز آنها را دریافت نکرده اند. این آمار به این معنی است که تعداد افراد در صف ازدواج کمتر است.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا