عمومی

بهترین نرم افزار CRM چیست؟

هنگام خرید نرم افزار CRM ده ها گزینه پیدا خواهید کرد. اما اگر مشاغل انتفاعی دارید، سیستم های CRM زیادی وجود دارد که از جمعیت متمایز هستند. بنابراین، برخی از سیستم های CRM به طور خاص برای مدیریت روابط مشتری با تیم ها از لحظه ورود به مرحله نهایی فروش تا لحظه درخواست خدمات مشتری طراحی شده اند.

نرم افزار CRM به شما کمک می کند در تجارت سودآور خود روابط برقرار کرده و تعاملات مهمی با مشتریان برقرار کنید. یکی از بزرگترین مزایای CRM مطلوب این است که به شما امکان می دهد تعاملات تجاری و بازاریابی را برای نتایج مطلوب به طور خودکار انجام دهید. درباره عملکرد کلی نرم افزار CRM، ویژگی های اصلی جستجوی سیستم و بهترین گزینه ها برای تجارت خود بیاموزید.

سه روش رایج تجاری که یک نرم افزار CRM ارائه می دهد کدامند؟

نرم افزار CRM اهداف زیادی را در تجارت شما ارائه می دهد. اما عملکرد اصلی آن اتوماتیک سازی تعامل فروش، بازاریابی و خدمات به مشتری است. نگاهی به این رویه های شغلی و نحوه تأثیر آنها بر سازمان شما بیندازید.

اتوماسیون قدرت فروش

فروشندگان کار بسیار خوبی انجام می دهند. آنها به پیگیری بالقوه، پاسخگویی به سوالات مشتری و مدیریت صدها مخاطب احتیاج دارند. نه تنها این، آنها باید به یاد بیاورند که آخرین باری که با مشتری به پایگاه داده رفته اند و چه زمانی زمان اتصال مجدد یا ثبت نام فرا رسیده است.

به طور خودکار مقداری از آن بار فروش را بر دوش تیم فروش خود بگذارید تا به شما در انجام کارهای ارتباطی کمک کند. وقتی مشتری یا مشتری به محصول یا خدمات شما علاقه مند شد، می توانید از نرم افزار CRM برای سازماندهی ایمیل های خودکار از تیم فروش استفاده کنید.

بنابراین هرگز یک نکته اصلی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود را از دست نخواهید داد، اما تیم فروش شما می تواند تلاش خود را بر روی هدایت و توقف فروش متمرکز کند.

اتوماسیون بازاریابی

به تیم بازاریابی خود اجازه دهید برای اطمینان از برقراری ارتباط به موقع و منظم، روابط خاص و نقطه تماس با مشتری و مشتری خود را در اولویت قرار دهند. یک نرم افزار آموزشی پیشرفته ایجاد کنید که دیدگاه شما را از اولین مزیت بسته شدن فروش هدایت کند.

اتوماسیون بازاریابی به شما کمک می کند ضمن برقراری ارتباط با مشتریان و جلوگیری از شکاف های ارتباطی، از تیم فروش خود پشتیبانی کنید.

CRM می تواند به جای ارسال ایمیل های بازاریابی، پیام های متنی و سایر ارتباطات، هنگامی که کاربر حرکت خاصی با شرکت شما انجام می دهد، این پیام ها را تولید کند.

خدمات مشتری را خودکار کنید

مدیریت سوالات خدمات مشتری کار بزرگی است. مجاز به هک شدن تصادفی همان ایمیل می تواند توانایی شما در ارائه خدمات موثر به مشتری را بسیار تحت تأثیر قرار دهد.

اتوماسیون خدمات مشتری به مشتریان این امکان را می دهد تا هنگام ارسال س articlesالات، مقالات و پاسخهای مفیدی را ارسال کنند. شما می توانید به مشتریان اطلاع دهید که درخواستی را دریافت کرده اید و در صورت شنیدن درخواست، توضیحاتی را در اختیار آنها قرار می دهید. این امر انتظاراتی را از مشتری ایجاد می کند.

و در CRM، تیم خدمات مشتری شما قادر به دیدن داده های ورود به سیستم و عکس های ورود به سیستم خواهد بود. بنابراین اگر پاسخ هر س tooالی طولانی است، می توانید آن را به عنوان یادآوری برای تیم داخلی خود تنظیم کنید تا هشدارها و اعلان ها را دنبال کند.

در بهترین نرم افزار CRM به دنبال چه هستید؟

بهترین نرم افزار CRM برای مشاغل سودآور پنج ویژگی اصلی را ارائه می دهد. ما برای اطمینان از اینکه این نرم افزار برای تیم شما کار می کند، به ویژگی های اصلی و مطلق نگاه می کنیم.

مدیریت روابط

عملکرد اصلی CRM مدیریت ارتباطات است. اطمینان حاصل کنید که نرم افزار CRM شما روشهای ساده ای برای وارد کردن پیوندهای جدید یا افزودن آنها به صورت خودکار دارد زیرا از طریق وب سایت یا سایر سیستم عامل های شما علاقه مند هستند.

شخصی سازی در مناطق ارتباط از راه دور برای به حداکثر رساندن CRM بسیار مهم است. شما می خواهید مشتریان خود را رتبه بندی و رتبه بندی کنید تا بدانید که آنها در کجای روابط تجاری شما قرار دارند.

مدیریت سال توانایی اضافه کردن پیوندها به لیست های مختلف برای اهداف بازاریابی یا تعیین یک رهبر فروش برای پیوند سریع به وی برای پیگیری سریع است. ارزیابی کنید که چرا نرم افزار CRM را خریداری می کنید تا عملکردهای مدیریت سال برای شما مناسب باشد.

مدیریت رهبری

مدیریت آینده نگر برای ایجاد روابط نزدیکتر با تیم فروش شما و ایجاد روابط بهتر با مشتریان و چشم انداز مهم است. برای مشاغل کوچک، CRM به شما امکان می دهد کانال های فروش را برای مدیریت روابط از لحظه ایجاد یک رابطه جدید ایجاد کنید.

در طول سفر کاری خود به طور خودکار پیام های مختلف فروش و بازاریابی را در نظر بگیرید. اعلان ها و اعلان های مربوط به فروش جدید را دریافت کنید تا تیم فروش شما بلافاصله پیگیری کند.

شما ممکن است تعجب کنید اگر بدانید که بهترین نتایج فروش با دنبال کردن امکانات در عرض ۵ دقیقه پس از بررسی بدست می آید. این چرخش های سریع بدون CRM موثر به سادگی امکان پذیر نیست.

ادغام ایمیل

ترکیبی از نرم افزار CRM و ایمیل دارای مزایای اضافی است. این تعامل هنگامی که تیم فروش شما برای مشتریان یا مشتریان شما ایمیل ارسال می کند، به طور خودکار ثبت می شود. به این ترتیب، تیم شما می تواند تلاش های خود را هماهنگ کند تا پیام های زیادی برای همان مشتری ارسال نکنید و آنها را آزار ندهید.

با ثبت نام خودکار از طریق ایمیل، می توانید چند روز آخر آخرین تماس خود را با مخاطب ردیابی کنید، بنابراین می توانید یادداشت های این تعاملات را ردیابی و سازماندهی کنید.

مدیریت اسناد

روابط تجاری مستلزم همکاری در اسناد مختلف است. تهیه یا امضای این اسناد در آخرین مراحل است که مدیریت می تواند یک کار بزرگ باشد. نرم افزار CRM می تواند به مدیریت این روند کمک کند.

در تهیه اسناد همکاری کنید و سپس آنها را با کنترل داخلی بر اساس تعامل مشتری با سند برای مشتریان ارسال کنید.

کاملاً خودکار

هرچه نرم افزار CRM خودکار بیشتر ادغام شود، ارزش و مزایای بیشتری از آن خواهید گرفت. به این فکر کنید که چگونه نرم افزارهای مختلف و سیستم های CRM می توانند آنها را به هم نزدیک کنند. این می تواند از بازاریابی خودکار تا حسابداری باشد.

وقتی سیستم های مختلف خود را ترکیب کنید، دید جامع تری نسبت به مشتری و دیدگاه خواهید داشت. این امر منجر به اتوماسیون آگاهانه تری برای ایجاد روابط با مشتری می شود.

ابزارهای CRM نتایج فروش، بازاریابی و خدمات مشتری را بهبود می بخشد

شروع به ساخت سه زمینه اصلی جذب مشتری: فروش، بازاریابی و خدمات به مشتری کنید. CRM تأثیر بسزایی در تجارت شما خواهد داشت و به شما کمک می کند ضمن فروش بیشتر، تعاملات مشتری را مدیریت کنید.

منابع و کسب اطلاعات بیشتر:

https://hamyarcrm.com/بهترین-نرم-افزار-crm-ایران/

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا