عمومی

ضرورت نرم افزار crm اوج

[vc_row][vc_column][vc_column_text]اگر صاحب کسب و کار کوچک هستید به خوبی می دانید که برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان تا چه میزان در موفقیت شما اهمیت دارد. و احتمالاً شنیده‌اید که نرم افزار CRM ابزار تخصصی برای مدیریت ارتباط با مشتریان است.

اما چقدر مطمئن هستید که نرم افزار CRM برای کسب و کار شما به طور خاص، کاربردی است و ارزش سرمایه گذاری دارد؟ نشانه هایی که خبر از نیاز به سامانه مدیریت CRM می‌دهند، در سازمان شما کدامند؟

آنچه در ادامه می‌آید چالش‌های کسب و کارهایی است که در مسیر خود برای رشد سریع و مؤثر با آن ها مواجه شده‌اند.

1. نمی‌توانید پا به پای جریان سرنخ‌ها پیش بروید

اگر کسب و کار شما در موقعیت مطلوبی قرار دارد و جریان قابل توجهی از سرنخ‌های فروش به سمت شما سرازیر شده، اما نمی‌توانید آن‌ها را مدیریت کنید و از آن‌ها جا می‌مانید، احتمالاً به نرم افزار CRM نیاز دارید.

سامانه هوشمند CRM به سرعت سرنخ‌های فروش را برای شما اولویت بندی و منظم می‌کند تا تیم فروش شما قادر باشند به صورت مؤثر و در زمان بندی مناسب به همه آن‌ها رسیدگی کنند.

2. گردآوری داده‌های مشتریان برای شما سخت است

شاید صفحات اکسل، ایمیل و حتی برگه‌های یادداشت در زمانی که کسب و کار شما تازه متولد شده بود، روش‌های مناسبی برای گردآوری و نگه داری داده‌های مشتریان به نظر می‌رسیدند. اما با رشد و توسعه کسب و کار، روش‌های قدیمی باعث ایجاد محدودیت برای تیم شما در رصد اطلاعات و پیگیری تعاملات مشتریان می‌شود. همچنین توانایی شما را در گرفتن تصمیم‌های مناسب و برنامه ریزی کاهش می‌دهد.

نرم افزار CRM در اینجا وارد می‌شود؛ با ایجاد یک پایگاه داده مرکزی با امکان دسترسی آسان برای بخش های مختلف، که در نهایت منجر به افزایش فروش و وفادارسازی مشتری به برند شما می‌شود.

3. اطلاع دقیقی از وضعیت تیم‌های فروش خود ندارید

اعضای تیم فروش شما چه در محل کار باشند چه در خیابان، شما باید در جریان باشید که آن‌ها چه کار می‌کنند و عملکردشان چگونه است. یک سامانه قدرتمند مدیریت ارتباط با مشتریان به اعضای تیم این امکان را می‌دهد که جزئیات کار خود را از طریق موبایل به اشتراک بگذارند. بنابراین می‌توانید بلافاصله در جریان آخرین اتفاقات و تغییرات قرار بگیرید و تصمیمات لازم را در لحظه مناسب اتخاذ کنید.

نرم افزار CRM خوب نه تنها این امکان را به شما می‌دهد که روند کسب و کار خود را مدیریت کنید، بلکه به شما کمک می‌کند تا بدانید که منابع جدید را باید به کجا اختصاص دهید و برنامه ریزی فروش در آینده را به درستی انجام دهید.

4. ارائه خدمات به مشتری به درستی انجام نمی‌گیرد

جذب مشتریان جدید به اندازه کافی کار سختی است. حالا فکرش را بکنید که به خاطر خدمات ضعیف، مشتری هایی که به سختی جذب کرده‌اید، به راحتی از دست بدهید.

اگر می‌بینید که تیم خدمات مشتریان شما به جای اینکه به صورت فعالانه به پیش بینی نیازهای آینده مشتریان بپردازند، بیشتر زمان خود را به رسیدگی به شکایات مشتریان ناراضی می‌گذراند، زمان آن رسیده که به فکر خرید نرم افزار CRM باشید.

مدیریت جریان پرونده‌ها در حالی که یک دیدگاه یکپارچه از مشتری دارید، فرصتی ایجاد می‌کند تا با ارائه خدمات عالی مشتریان را به خود جلب کنید و آن‌ها را برای خرید دوباره بازگردانید.

5.مشتریان با ارزش و قدیمی دارید که باید ارتباط با آن‌ها را مدیریت کنید

معمولاً همه مشتریان نسبت به برند شما جایگاه یکسانی ندارند. و قطعاً دلتان نمی‌خواهد که بزرگ‌ترین و بهترین مشتریان شما احساس نارضایتی بکنند. سامانه مدیریت CRM می‌تواند به طور خودکار نقاط عطف و رویدادهای مهم مربوط به ارزشمندترین مشتریان شما را یادآوری کند. بنابراین می‌توانید به راحتی با یک برنامه ریزی مشخص پیام‌های لازم را برایشان بفرستید و به آن‌ها اطمینان بدهید که همیشه حضور دارید.

6. روند گزارش دهی در سازمان شما بیش از حد طول می‌کشد

اگر فروشندگان شما برای ایجاد گزارش اطلاعات را به صورت دستی وارد می‌کنند، در واقع زمان با ارزش خود را که باید صرف وظیفه اصلی شان بشود، هدر می‌دهند. و وظیفه اصلی آن‌ها چیزی نیست جز فروش.

این در حالی است که نرم افزار CRM می‌تواند همه داده‌های شما را در یک محل با امکان دسترسی آسان جمع آوری کند. و سرعت و دقت قابل ملاحظه ای به فرآیند گزارش دهی و تحلیل گزارش ببخشد.

7. درباره روش صحیح توسعه کسب و کار خود مطمئن نیستید

آیا می دانید سازمان شما چطور باید با تغییرات ناگهانی بازار رو به رو شود؟ آیا اطمینان دارید که در مواقع نیاز، سازمان شما توانایی حرکت و تغییر را متناسب با شرایط دارد؟

اگر در مورد اینکه آیا ابزار و فرآیندهای فعلی از پس اهداف آینده شما بر می‌آیند یا نه مطمئن نیستید، زمان آن رسیده که درباره راه حل سامانه مدیریت CRM که مناسب کسب و کار شما باشد، تحقیق کنید. یکCRM خوب کمک می‌کند که سازمان شما بدون دادن هزینه اضافی یا ضرر، به رشد و توسعه خود ادامه دهد.

در پایان

اگر هر یک از موارد بالا به نوعی در روند مدیریت کسب و کار شما ایجاد چالش می‌کند و به دنبال راه حل مناسب برای رفع آن چالش هستید، خرید نرم افزار CRM می‌تواند راه حل مؤثری باشد.

چرا که یک سیستم CRM واقعاً ارزشمند، قابل توسعه و شخصی سازی است و همراه با رشد و حرکت سازمان شما و افزایش تعداد مشتریان، برای چالش های جدید راه حل مناسب ارائه می‌کند.

لینک خرید نرم افزار crm اوج : https://www.owj.io/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا