عمومی

از مزایای نرم افزار CRM چه می دانید؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

شما با استفاده از سیستم ارتباط با مشتری یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ؛ یک دید کلی از مشتریان خود در دست خواهید داشت. شما می‌توانید همه چیز را به صورت یک سیستم واحد و در یک آن، مشاهده کنید. یک نمودار ساده و قابل تنظیم که می‌تواند سوابق قبلی مشتریان، وضعیت سفارش‌های آن ها، مسائل مربوط به خدمات مشتریان ویژه و … را برای شما به زبان تصویری و مختصر بیان کند.

در سی آر ام اوج، شما حتی می‌توانید انتخاب کنید که این اطلاعات، مربوط به فعالیت‌های مشتریان رسانه‌های عمومی اجتماعی شما نیز باشد. برای مثال لایک‌ها و دیس لایک‌های مشتریان شما در شبکه‌های اجتماعی، نظرات آن‌ها و نیز آن دسته از اطلاعات شما که آن‌ها با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

مزایای نرم افزار CRM

بازاریابان سازمان شما می‌توانند با کمک سی آر ام اوج، برای درک بهتر قیف فروش و یا بررسی روند آینده هر محصول، پیش‌بینی‌های دقیق‌تر و راحت‌تری به عمل آورند. به این ترتیب، شما دیدی واضح نسبت به هر فرصت یا سرنخی خواهید داشت و مسیر تبدیل سرنخ به فروش را روشن می‌کند.

هر چند که سی آر ام اوج، به طور سنتی، ابزاری در راستای فروش و بازاریابی است، اما تیم‌های پشتیبانی و ارائه خدمات مشتری نیز از مزایای بی‌شمار آن بهره می‌برند. مشتریان امروزی ممکن است بخواهند مسئلهای را در یک کانال اجتماعی (مثلا توییتر) مطرح کنند و سپس آن مساله را به صورت خصوصی (مثلا به صورت ایمیل یا تلفن) درصدد حل آن برآیند. پلت فرم سی آر ام اوج، شما را قادر می‌سازد بدون اینکه مسیر ردیابی درخواست مشتری را گم کنید؛ آن را به بهترین و موثرترین شکل ممکن پیگیری نمایید.

آیا می خواهید در این زمینه بیشتر بدانید؟ کافیست به https://www.owj.io/what-is-CRM مراجعه نمائید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا