اقتصادیبرترین های کسب و کار

سریع ترین روش ارسال کالا برای فروشگاه اینترنتی

در چند سال گذشته، بخش تجارت الکترونیک به سرعت گسترش یافته است. برخلاف تجربه خرید حضوری که در آن مشتریان به دنبال یک فروشگاه تمیز و خدمات مناسب هستند، خریداران آنلاین، فاکتورهای دیگری را برای انتخاب یک فروشگاه انلاین مد نظر قرار  می دهند که یکی از این فاکتورها، تحویل به موقع و سریع کالا می باشد. کسب‌وکارهایی که بیشترین موفقیت را در تجارت الکترونیکی دارند، آن‌هایی هستند که وعده تحویل سریع را می‌دهند. به عنوان مثال، آمازون که به دلیل خدمات حمل و نقل سریع خود شهرت دارد، نمونه ای بارز  برای اثبات میزان تاثیر تحویل سریع کالا بر رضایت مشتریان و شهرت یک فروشگاه اینترنتی است.

اگر کسب و کار شما تحویل سریع را در اولویت قرار ندهد، ممکن است در بازار تجارت الکترونیک مدرن، از رقبای خود عقب بمانید. باید بدانید،. تحویل مطمئن و سریع، برای همه مشاغلی که مبتنی بر تجارت الکترونیک هستند، ضروری است. حال این سوال پیش می آید که سریع ترین روش ارسال برای فروشگاه اینترنتی چیست؟

گاهی اوقات سرعت در ارسال کالا آنقدر برای مشتریان حائز اهمیت است که حاضرند هزینه بیشتری نیز برای آن بپردازند.

البته توجه داشته باشید که سرعت تحویل باعث از دست رفتن کیفیت تحویل نشود. چرا که فاکتورهای دیگر هم از اهمیت زیادی برخوردارند.

در این مقاله ابتدا به عواملی که موجب تسریع ارسال کالا می شوند، پرداخته شده و در انتها شما را با سریع ترین روش ارسال کالا برای فروشگاه اینترنتی آشنا کرده ایم.

عواملی که موجب سرعت در ارسال کالا برای فروشگاه های اینترنتی می شود

مکان یابی صحیح انبارهای کالا

یکی از روش های تسریع در سرعت ارسال کالا، این است که با استفاده از فناوری هایی مانند هوش مصنوعی یا با استفاده از افراد خبره و مجرب در زمینه فروش کالای شما، مکان هایی که به انبوه خریداران نزدیک تر است را شناسایی کنید و انبارهای خود را در نزدیکی آنها در نظر بگیرید. به این ترتیب بعد از سفارش کالا توسط مشتریان، می توان کالاهای سفارشی را به بهترین نحو و با بیشترین سرعت با توجه به امکانات موجود، از نزدیک ترین انبارها به دست مشتری رساند. یکی دیگر از مواردی که در انبارها باید به همین ترتیب رعایت شود، توجه به نیازهای خریداران هر مکان است. به عبارتی ممکن است خریداران یک کالای خاص در یک مکان بیشتر از مکان دیگر باشد.

 استفاده از ترکیب پیک و خدمات اداره پست

پیک خیلی سریع است؛ اما همیشه جوابگو نیست، چون  خدمات بین شهری را ارائه نمی دهد؛ ولی اگر بتوان در صورت امکان از خدمات پیک محلی در منطقه هر انبار برای ارسال کالاها استفاده کرد، بسیار مطلوب می باشد. توجه به هزینه های پیک نیز بسیار مهم است؛ زیرا نباید به گونه ای باشد که شما متضرر شوید. هر چه مشتریان شما بیشتر باشد، احتمال نزدیکی شان به هم بیشتر است و استفاده از پیک مقرون به صرفه تر می باشد.

از افراد حرفه ای در بسته بندی کالاهای تان استفاده کنید.

بعد از سفارش کالا، یکی از مراحلی که باید انجام شود، بسته بندی کالاست، نباید زمان زیادی را برای این مرحله از دست بدهید. باید همیشه ابزار و وسایل بسته بندی کالاها به اندازه کافی موجود باشد تا زمان خود را برای تهیه آنها اتلاف نکنید.

سریع ترین روش ارسال کالا برای فروشگاه اینترنتی

استفاده از خدمات شرکت پایگان، به عنوان سریع ترین روش ارسال کالا برای فروشگاه اینترنتی میتواند به شما در رونق روزافزون کسب وکارتان کمک فراوانی نماید. این شرکت تجربیات فراوانی در تمامی موضوعات و زمینه های ارسال کالا دارد و با ارائه تمامی خدمات لجستیک می تواند یاری رسان شما در زمینه مورد نیاز تان باشد. تعدادی از این خدمات لجستیک در ادامه آورده شده است:

  • خدمات انبارداری شامل تدارک فضای مناسب برای ذخیره کالا و انبارداری بهینه
  • خدمات پرداخت در محل و دریافت وجه از مشتری بعد از تحویل کالا به او
  • خدمات بسته بندی شامل انجام بسته بندی اولیه و ثانویه و استفاده از ملزومات مناسب در این زمینه
  • خدمات ارسال شامل: ارسال پستی- ارسال 24 ساعته به تهران. ارسال به شهرستان باا نمایندگی
  • خدمات ویژه لجستیک شامل: ارسال مجدد، پردازش کالاهای برگشتی، تعویض و مرجوع سفارشات ارسال شده
  • و ….

اگر شما هم در زمینه ارسال کالاهای تان در فروشگاه اینترنتی با مشکلاتی رو برو هستید و یا به تازگی تصمیم به ایجاد یک فروشگاه اینترنتی گرفته اید، از خدمات شرکت پایگان غافل نشوید.

https://payegan.ir/blog/best-post-company-iran

آدرس دفتر:

تهران، خیابان طالقانی غربی، بعد از میدان فلسطین، خیابان فریمان، کوچه ملک، پلاک ١٦

آدرس سایت:   https://payegan.ir/

تلفن: 54124 -021   و   66465122-021

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا