اجتماعیبرترین های کسب و کار

علت مسدود شدن لایک و کامنت در اینستاگرام

نحوه رفع مشکل بلاک شدن توسط اینستاگرام + آموزش Buy instagram likes

اینستاگرام شدیداً در تلاش است تا بتواند با اعمال قوانین سختگیرانه امنیت برنامه خود را افزایش داده و از اطلاعات کاربران به شکلی مناسب حفاظت نماید. یکی از این اقدامات بلاک کردن حساب های کاربری به صورت موقت یا دائمی است. در واقع اینستاگرام هر زمان که اقدام مشکوکی را از سمت یک حساب کاربری مشاهده نماید آن را مسدود می کند و تا زمانی که در خصوص پاک بودن حساب اطمینان حاصل نکند آن را از بلاک درنمی آورد.

بلاک شدن توسط اینستاگرام به شکل های مختلفی ممکن است رخ بدهد که یکی از رایج ترین آنها بلاک شدن موقت است که با نمایش پیغام Your Account Has Been Temporarily Blocked به کاربران اطلاع رسانی می شود. در این مقاله تلاش ما بر این است تا نحوه رفع مشکل بلاک شدن توسط اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

رفع مشکل بلاک شدن توسط اینستاگرام

همانطور که اشاره شد بلاک شدن توسط اینستاگرام به دو شکل زیر رخ می دهد:

  • ارور Confirm it’s You to Login
  • بلاک شدن موقتی اکانت اینستاگرام
  • بلاک شدن دائمی در اینستاگرام

که شما باید با توجه به نوع اروری که دریافت می کنید اقدامات مشخصی را داشته باشید. در ادامه این مقاله به شکل بهتری به بررسی مشکل عملکرد مسدود شد در اینستاگرام و همچنین راه حل رفع بلاک دائم پرداخته و نحوه رفع مشکل بلاک شدن توسط اینستاگرام را مورد بررسی خواهیم کرد.

1. رفع ارور Confirm it’s You to Login در اینستاگرام

یکی از هشدارهایی که اخیرا توسط کاربران گزارش می شود پیغام خطای Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disabl است. جالب است بدانید دو گام تا رسیدن به این مرحله طی کرده اید! در ابتدا اینستاگرام یک هشدار برای شما ارسال می کند که فعالیت های مغایر قوانین مثل ساخت اکانت های چندگانه، ورود با آیپی های متعدد، فالو و آنفالو بیش از حد مجاز، لایک و کامنت گذاشتن بیش از حد تعریف شده، دایرکت به اشخاص متعدد، استفاده از ربات و برنامه های جانبی را متوقف کنید!

در این مرحله امکان ورود به حساب وجود دارد و تنها می بایست کمی با حتیاط عمل کنید یا حتی برای چند روز فعالیتی نداشته باشید در صورتی که همچنان موارد مغایر با قوانین را ادامه دهید اینستاگرام هشدار دوم یعنی Confirm it’s You to Login را نمایش می دهد و در چنین شرایطی دیگر امکان دسترسی به حساب را ندارید. این هشدار طی دو مرحله رخ می دهد. در مرحله دوم تا قبل از احراز هویت امکان دسترسی به اکانت نیست در راهنمای زیر نحوه رفع این هشدار و بازیابی اکانت به همراه تمام جزئیات مربوط به هشدار و دلایل نمایش آن را آموزش داده ایم.

2. مشکل عملکرد مسدود شد در اینستاگرام (بلاک موقت)

یکی از رایج ترین ارورهایی که در اینستاگرام به کاربران نمایش داده می شود، ارور Your Account Has Been Temporarily Blocked است. احتمالا شما حداقل یکبار این خطا را در هنگام داشتن یک فعالیت مشخص در اینستاگرام مثل لایک کردن، کامنت گذاشتن و… مشاهده کرده اید. اما موضوعی که وجود دارد این است که به طور معمول نیازی به نگرانی در خصوص ارور Your Account Has Been Temporarily Blocked وجود ندارد چرا که با دنبال کردن یکسری اقدامات مشخص می توانید به راحتی آن را حل نمایید.

در واقع مطابق با خطا Your Account Has Been Temporarily Blocked اینستاگرام حساب کاربری شما را به صورت موقت محدود کرده است. دلیل نمایش خطا Your Account Has Been Temporarily Blocked نیز به طور معمول داشتن یکسری عملکردهای مشکوک و در حجم بالا در یک بازه زمانی کوتاه است که سبب می شود شما به عنوان ربات شناخته شوید. مثل:

  • لایک کردن بیش از حد مجاز
  • فالو و آنفالوهای مکرر و زیاد در بازه زمانی کوتاه
  • ارسال پست های متعدد
  • ارسال کامنت بیش از حد مجاز

راه حل خارج شدن از بلاک موقت در اینستاگرام

رایج ترین نوع مسدود سازی توسط اینستاگرام، بلاک کردن حساب کاربری به صورت موقت است. این نوع از مسدود کردن معمولا با پیغامی با پلتفرم ثابت به کاربر نمایش داده می شود و در پیغام نیز برای رفع بلاک شدن از سمت اینستاگرام به بازه زمانی مشخص که ممکن است بین چند ساعت تا چند هفته باشد و به طور معمول 24 ساعت می باشد، اشاره شده. زمانی که اقدامات شما در این برنامه مشکوک بوده یا اینکه از یک فعالیت مشخص مثل درج پست، لایک کردن، فالو کردن و… در یک بازه زمانی کوتاه بیش از اندازه استفاده کرده باشید و خطر اسپم بودن را داشته باشید، حساب شما توسط اینستاگرام بلاک می شود. در صورتی که در پیغام نمایش داده شده به بازه زمانی مشخصی اشاره شده باشد، به منظور رفع این خطا شما باید مسیر زیر را دنبال کنید:

  • این خطا به دلیل موقتی بودن به طور معمول بعد از بازه زمانی عنوان شده به صورت خودکار رفع می شود و شما می توانید منتظر بمانید تا بازه عنوان شده به اتمام برسد.
  • همچنین با توجه به اینکه بعد از داشتن فعالیت مورد نظر پیغام خطا دوباره به شما نمایش داده می شود، اگر در خطا گزینه Tell us وجود داشته باشد، به راحتی می توانید با لمس این گزینه اینستاگرام را در خصوص بلاک شدن صورت گرفته آگاه کرده و درخواست رفع ارور را ارائه دهید.

در صورت بلاک شدن موقت توسط اینستاگرام و مشاهده پیغام Your Account Has Been Temporarily Blocked می توانید با 9 راهکار در خصوص رفع این ارور اقدام نمایید.

9 روش رفع بلاک موقت اینستاگرام

گاها در خطا Your Account Has Been Temporarily Blocked گزینه Tell us وجود ندارد یا بازه زمانی مشخصی جهت برطرف شدن مشکل اعلام نشده در چنین شرایطی می بایست مراحلی که در ادامه ذکر می شود را دنبال کنید. ??

گاهی ممکن است بلاک شدن به صورت موقت باشد اما در پیغامی که به عنوان خطا نمایش داده می شود، به بازه زمانی مشخصی برای رفع مشکل بلاک شدن توسط اینستاگرام اشاره نشده باشد و گاهاً نیز گزینه ای تحت عنوان Tell us وجود نداشته باشد. در چنین شرایطی با توجه به اینکه نمی دانید بلاک شدن توسط اینستاگرام چقدر طول میکشد، شما باید به صورت دستی درخواست رفع بلاک را ارسال نمایید. در این صورت شما باید مسیر زیر را دنبال کنید:

  • در اولین گام شما باید وارد صفحه اصلی اینستاگرام خود شده و سپس علامت سه خط قرار گرفته در سمت راست صفحه را لمس نمایید.
  • حالا با لمس گزینه Settings وارد صفحه تنظیمات اینستاگرام خود شوید.
  • حال به منظور ارائه درخواست رفع مشکل بلاک شدن توسط اینستاگرام منو Help را انتخاب نمایید.
  • از میان گزینه هایی به شما نمایش داده می شود، گزینه Report a Problem را انتخاب نمایید تا یک گزارش به سمت اینستاگرام ارسال شود.

3. مسدود شدن توسط اینستاگرام به صورت دائمی

همانطور که از عنوان مشخص است، حالت دوم بلاک شدن توسط اینستاگرام به صورت دائم است و شما امکان خارج شدن از آن را نداشته یا برای خروج از آن با مسیر بسیار پیچیده ای رو به رو خواهید شد. این نوع از بلاک تنها زمانی رخ می دهد که شما اقداماتی را داشته باشید که قوانین و مقررات اینستاگرام را به شکل های مختلف نقض شده است. همچنین اگر حساب کاربری شما برای چندین بار پشت سر هم به صورت موقت بلاک شود یا کاربران دیگر این اپلیکیشن حساب کاربری شما را اصطلاحاً به اینستاگرام ریپورت کنند، احتمال بلاک شدن توسط اینستاگرام به صورت دائم افزایش خواهد یافت.

راه حل رفع بلاک دائم اینستاگرام

پس به طور کلی علل بلاک دائم اینستاگرام را اینگونه می توان عنوان کرد:

  • نقض قوانین اینستاگرام
  • بلاک شدن های موقتی به صورت پی در پی
  • ریپورت شدن توسط کاربران اینستاگرامی (در این خصوص می توانید دو راهنما جامع نحوه ریپورت اکانت در اینستاگرام و نحوه ریپورت پست دراینستاگرام را مطالعه نمایید.)

برای رفع این خطا شما باید به شکل زیر اقدام نمایید:

  • در صورتی که بلاک شدن توسط اینستاگرام به صورت دائمی باشد، پیغامی تحت عنوان Your account has been disabled for violating our terms به شما نشان داده می شود. در چنین شرایطی شما باید گزینه Learn more را که در پیغام خطای نمایش داده شده، قابل مشاهده است را انتخاب کنید.
  • بعد از لمس گزینه عنوان شده صفحه جدیدی برای شما باز می شود که در این صفحه باید همانند تصویر زیر روی لینک Let us know کلیک کنید تا بتوانید مراحل مربوط به رفع بلاک شدن توسط اینستاگرام را دنبال کنید.
  • در گام بعدی شما باید تعیین کنید که حساب کاربری شما در اینستاگرام بیزینسی می باشد یا نه. در صورت بیزینس بودن حسابتان گزینه Yes را انتخاب کنید.
  • حال اطلاعات جدیدی از شما خواسته می شود که شامل موارد زیر است:

        نام

        نام کاربری

        آدرس ایمیل

        کشور محل سکونت

    بعد از اینکه اطلاعات مورد نظر را وارد کردید تنها کافی است با لمس دکمه Send آنها را تایید نمایید.

       در این مرحله اینستاگرام ایمیلی را برای شما ارسال کرده و از شما می خواهد تصویری از خودتان به همراه دست نویسی از کدی که در ایمیل برایتان ارسال کرده است را تهیه نموده و برای آنها ارسال نمایید. پس از آن اطلاعات شما بررسی و در خصوص رفع بلاک شدن شما توسط اینستاگرام تصمیم گیری می شود.

?⚫ نکته: در صورت تمایل به آشنایی با نحوه دلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی و موقت می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

اینستاگرام یکی از برنامه های فعال در حوزه شبکه های اجتماعی است که طرفداران بسیار زیادی را در سرتاسر جهان داد. همین امر نیز سبب شده است تا مدیران آن به فکر استفاده از راهکارهایی مناسب برای افزایش امنیت آن باشند. بلاک کردن حساب کاربری افراد در هنگام مشاهده رفتارهای مشکوک توسط این اپلیکیشن صورت می گیرد.

منبع :

miamiherald.com

blastup.com

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا