ورزشی

مجوز میزبانی از پرسپولیس در جیب آلومینیوم اراک – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مجید فروتنیا گفت وای طبق گفته ماهار ، اگر باشگاه آلومینیوم طبق قرارداد قبلی اجاره عقب افتاده را پرداخت نكرد ، ما اجازه بازی روز دوشنبه 5 بهمن با پرسپولیس در ورزشگاه امام چمنی اراك را نمی دهیم.

وی افزود: اگرچه این حادثه در جریان بازی با ذوب آهن اتفاق افتاد ، اما باشگاه میانجیگری باشگاه آلومینیوم تصمیم گرفت بازپرداخت بدهی ها را ظرف چند روز پس از بازی ذوب آهن انجام دهد.

وی گفت: “در این زمان ، ما اعلام کردیم که از بازی پرسپولیس و آلومینیوم در اراک به دلیل نقص باشگاه آلومینیوم دفاع خواهیم کرد.”

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی حزب حاکم

رئیس هیئت دو و میدانی منطقه مرکزی عصر روز شنبه ، 25 فوریه ، در دیدار با روز اکرم معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی و مدیرکل ورزش و جوانان حزب حاکم گفت. ، معاون فرماندار اعلام کرد و طبق معمول ، این باشگاه در روزهای آینده به تعهدات خود عمل خواهد کرد.

رئیس هیئت دو و میدانی منطقه مرکزی گفت: “البته ، ما به خوبی از بیماری های باشگاه آلومینیوم آگاه هستیم و امیدواریم كه این دروغ محقق شود و باشگاه در روزهای آینده به تعهدات خود عمل كند. معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار »

آلومینیوم اراک ورزشگاه امام خمینی (ره) را می خواهد

فروتن نیا روز پنجشنبه گذشته در مصاحبه با استاد اعلام کرد که به دلیل معوقه باشگاه آلومینیوم ، نمایندگان به آلومینیوم اجازه بازی در برابر پرسپولیس را نمی دهند. در همین حال ، در جلسه امروز ، اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم آراچ پیشنهاد دادند که کل ورزشگاه سمت چپ کیمینی را به این باشگاه اهدا کنند ، اما رئیس هیئت دو و میدانی منطقه مرازی مخالفت کرد.

به گفته رئیس هیئت دو و میدانی منطقه مرکزی ، استادیوم 15000 نفری امام چمنی (ره) اراک طبق تصمیم وزارت ورزش و جوانان به طور قانونی به هیئت دو و میدانی استان مرکزی اجاره داده شده است. ما همچنین از حق خود برای درآمدزایی و حق قانونی خود برای مطالبه درآمد مطابق با قوانین خود آگاه هستیم.

هفته دوازدهم بازی لیگ برتر باشگاه های کشور در روز یکشنبه ، 5 بهمن ، برای تیم پلیس فارس تهران آلومینیوم اراک یک سورپرایز است.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا