علمی و پزشکی

کاهش تا ۷۰ درصدی ترددهای درون شهری / پیشنهاد به ستاد کرونا درباره حمایت از مشاغل آسیب دیده

به گزارش شفاف دکتر علیرضا زالی با استناد به وضعیت ترافیکی شهر طی 24 ساعت گذشته بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و کهران گفت: طبق آمار پلیس راور بیش از 59 سال است که این شهر در وضعیت نامناسبی قرار دارد. این درصد در طول روز و 70٪ بین 21 تا 4 بعد از ظهر بود.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته میزان ترافیک در بزرگراه تهران-شمال بیش از 90 درصد کاهش یافته است ، افزود: همچنین این تعداد در بزرگراه تهران-کم و جنوب تهران به 70 درصد رسیده است.

زالی با بیان اینکه از ابتدای این ممنوعیت وضعیت بهتر شده است ، گفت: با کمک و تلاش نیروی پلیس ، نظارت مناسب و مستمر بر روی برنامه ها انجام می شود. علاوه بر 90 گروهی که در تهران بر نیروهای انتقام تمرکز دارند ، علاوه بر 150 گروه قبلی ، این محدودیت ها را نیز دنبال می کنند.

به گفته وی ، هرگونه تغییر در مرگ ناشی از مداخلات مدنی و اجتماعی طی یک ماه تا 40 روز انجام می شود ، اما بیمارستان 3 هفته و ویزیت سرپایی 10 تا 14 روز طول خواهد کشید.

وی گفت: “مطالعات اپیدمیولوژیک ما نشان می دهد که در کشورهای همسایه ، تشخیص و کاهش تأثیر منطقه ای این بیماری طی 40 روز محقق نخواهد شد ، بنابراین ما باید صبور باشیم.” بیایید روند را تغییر دهیم.

چند نظر برای ستاد ملی کرونا

زالی همچنین به برخی پیشنهادات بودجه به مجلس شورای ملی کرونا ، دولت و به خصوص پارلمان در طول سال مالی اشاره کرد: چه زمانی حمایت کنیم.

وی با استناد به برخی مشاغل گفت: بسیاری از آنها از طولانی شدن بسته های حمایتی شکایت داشتند. صاحبان آسیب دیده از تاج نیز با تعدادی از بوروکراسی ها روبرو هستند.

وی گفت: “باید از این افراد كه به دلایل انسان دوستانه بیكاری ایجاد نكرده اند حمایت جدی شود.”

زالی گفت: “در نامه خود به شرکت ملی ، ما خواسته ایم که این ممنوعیت های دو هفته ای موضوع حقوقی ویژه معاملات تجاری در نظر گرفته شود.” شغل نیاورید.

وی با اشاره به برخی از مشکلات تأمین اجتماعی گفت: “برخی از بیمه ها مجبورند برای بررسی صحت آزمایش تاج بالقوه خطرناک خود به این دفاتر مراجعه کنند.” امیدواریم ایده هایی در این زمینه برای تصویب به ستاد ملی ارائه شود. در صورت بیمار بودن یا تشخیص مثبت برای جلوگیری از از دست دادن شغل یا مشکلات سالانه ، این درخواست پذیرفته می شود.

وی گفت: “برخی از جلسات باید شخصاً برگزار شود و ما امیدواریم ستاد ملی تاج تصمیم ما را در مورد معتبر بودن قانونی تصویب كند.”

زالی ادامه داد: “ما جلسات زیادی داشته ایم و آنها باید طبق قوانین جلسات خود شرکت کنند و ما از آنها خواسته ایم از حالت الکترونیکی استفاده کنند زیرا آنها از ادامه کار خود ترسیده اند.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا