علمی و پزشکی

کاهش ۱۵ درصدی فوتی‌های کرونا در تهران/ بیمارستانها آماده پذیرش بیماران غیرکرونایی

مدیرعامل مدیریت بیماری های کورونا در شهر تراها گفت: تعداد کشته شدگان کرونا کشته شده در 24 ساعت گذشته 15 درصد کاهش یافته است.

به گزارش ENA ، دکتر الیزازا زلی در مصاحبه تلویزیونی مستقیم روز پنجشنبه اول ژوئن گفت که در مورد وضعیت تاج در تهران صحبت کرده است.

وی گفت: در مقایسه با 24 ساعت گذشته ، شیفت های 24 ساعته از 262 در منطقه به تعداد بیماران آواره 262 نفر افزایش یافته است ، در حالی که تعداد تلفات 15 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: تعداد مراجعه به مراکز درمانی 22 درصد و تعداد ویزیت های پزشکی 29 درصد کاهش یافته است.

دکتر زالی گفت: “تمرکز چند روز گذشته این است که به این موضوع توجه داشته باشیم: سطح بالای پروتکل های بهداشت شخصی و جلوگیری از بروز خانواده های آسیب پذیر در شهر.” برای کاهش بیماری بسیار مهم است.

پیگیری پروتکل های بهداشتی و رویه ها ، به ویژه در بخش های کار و تجارت بسیار مهم است. علاوه بر محافظت از پروتکل های گروه های در معرض خطر ، آنها همچنین موظف هستند از ترافیک غیرضروری در سطح شهر جلوگیری کنند. آنها باعث می شود که آنها بیشتر از سایر افراد در بیمارستان بستری شوند.

وی گفت: برخی علائم جدید مانند بیماری ، از بین رفتن اشتها ، طعم ، افت اشتها ، سردردهای شدید ، تب و دردهای عضلانی و علائم عمومی وجود دارد. علائم بالینی علائم را اضافه کنید.

به گفته وی ، “علاوه بر علائم تنفسی ، برخی از علائم اسهال معده ، به ویژه اسهال با تب خفیف ، همچنین می توانند ظن تیم بالینی را در مقایسه با تاج افزایش دهند.

آمادگی کامل بیمارستانهای منطقه را برای ادامه درمان بیماران محروم اعلام کنید

به گفته دکتر زالی ، از ماه مارس ، به دلیل وضعیت تاج در بیمارستان های تهران ، این خطر وجود دارد که در طبیعت مانند دیابتی ها ، بیماران سرطانی و افرادی که به دنبال مراقبت های پزشکی هستند ، در معرض خطر باشند. آنها برای بیمار شدن به بیمارستان نرفتند.

وی افزود: خوشبختانه اکنون احترام به سیستم های بهداشتی و معیارهای پذیرش برای پذیرش در بیمارستان ها و بیماران غیر جراحی و غیرقانونی اعلام شده است. به خصوص بیماران سرطانی و بیماران خاص.

دکتر زالی تأکید کرد: بیمارانی که به دلیل بیماری مدتی به تأخیر افتاده اند ، باید به تدریج به مراکز درمانی مورد نیاز مراجعه کنند تا از بروز مشکلات مضاعف جلوگیری کنند.

براساس گزارش روابط عمومی شهید بهشتی ، دانشگاه علوم پزشکی می گوید: “شرکای ما در بیمارستانها آماده هستند تا به همکارانمان کمک کنند تا در حد امکان روشهای بهداشتی را ادامه دهند.”

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا