ورزشی

ستاره بارسا سکوتش درباره مسی را شکست

کاتانو

یک سال و نیم بعد ، پس از بازی در بارسلونا ، آنتوان گریزمان سرانجام تجربه اخیر خود در این باشگاه را بازگو کرد. اخیراً عموی وی و مدیر برنامه سابق وی درباره اظهارات تند مسی درباره حاشیه ها اظهار نظر کردند. آنها در مصاحبه های خود ، رفتار نامناسب مسی را عامل عدم موفقیت گریزمان دانستند.

ستاره فرانسوی که قرار است تابستان 2018 اتلتیکو مادرید را به مقصد بارسلونا ترک کند ، ناگهان نظر خود را تغییر داد و یک سال در مادرید ماند. برخی بر این باورند که تصمیم این ستاره در تغییر قفل بارسلونا برای او چندان دلسوزانه نیست و چنین اتفاقاتی رخ خواهد داد.

گریزمان سرانجام در تابستان 2019 با مبلغ 120 120 میلیون به بارسلونا رسید ، اما او هرگز به عنوان بازیکن در فصل و نیم فصل خود دیده نشده است.

او دیشب مصاحبه دلپذیری با اونیمو والدانو داشت و سکوت را شکست.

“وقتی رسیدم ، با مسی صحبت کردم. او به من گفت که ناامید شد زیرا سال گذشته از آمدن به بار خودداری کرد و در حالی که در اتلتیکو بود ، مسی از من خواست که به این باشگاه بیایم. اما بعد مسی به من گفت که من با تو هستم و پشت سر تو خواهم بود.

وی ادامه داد: “من می خواستم پیچیدگی انتقال به تیم دیگری را در آن مستند کوتاه (گریزمان به بارسلونا نرود و در اتلتیکو نماند) نشان دهم. مردم فکر می کنند فوتبال فقط یک بازی است. من می خواستم نشان دهم که تصمیم گیری برای یک بازیکن بسیار دشوار است و بر اساس مسائل مختلف است. همسر شما ، فرزندانتان درگیر این تصمیم هستند و مردم باید بدانند که پس از این مستند ، پدر و مادر من بسیار عصبانی بودند زیرا آنها می خواستند من در بارسلونا بازی کنم.

در نتیجه این مستند ، گریزمان از زمان ورود به بارسلونا مورد انتقاد گسترده هواداران قرار گرفته است. برخی معتقدند که حضور وی در بارسلونا نیز منجر به بی کفایتی و وخیم شدن این بازیکن شده است.

گریزمان در مورد عملکرد منفی خود در بارسلونا گفت: “من می پذیرم که شکست خورده ام و شما نباید بهترین عملکرد من را ببینید ، اما بدانید که من اولین کسی هستم که عملکرد خودم را نقد می کنم. من امسال و نیم 3 مربی داشتم. این اصلاً آسان نیست. من می خواستم وقت بگیرم تا به تیم عادت کنم و آنها به من عادت کردند. بیشتر از همه ، تغییر مربیگری تاکتیک ها را تغییر می دهد و من مجبور شدم خودم را با تمام تغییرات سیستم بازی سازگار کنم.

این ستاره فرانسوی ادامه داد: “من عملکردم را می دانم و اعتقاد ندارم که صحبت های یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا بر من تأثیر بگذارد. اگر فروشگاه خوبی بود ، فکر نمی کنم این موضوع و مصاحبه این شخص به من کمک کند.

گریزمان در مصاحبه با Unimo Valdano با جورج والدانو ، اسطوره سابق رئال مادرید صحبت می کند

گریزمان به نوبه خود به سختی می توانست در بارسلونا بازی کند. من به باشگاهی آمدم که در آن زمان فقط یک عنوان لیگ را به دست آورده بود و برای کسب آن باید سخت تلاش می کردیم. در حقیقت ، بازی در بارسا تا نیم فصل برای من دشوار بود. من همیشه آماده بازی بودم ، هر کاری که مربی از من بخواهد انجام می دادم ، حتی اگر می دانستم روی من تأثیر می گذارد.

در اتلتیکو ، هر جلسه تمرین با سیمئون مانند بازی سختی بود. تمام باشگاه هایی مانند کوک ، گابی و اسکار اورتگا از من خواستند که یکبار امتحان کنم. در اتلتیکو ، رختکن بسیار یکپارچه بود.

گریزمان همچنین بیانیه هایی را منتشر كرد و مدیر سابق و عمویش ، مسی را متهم كرد.

ستاره بارسلونا می گوید: “از زمانی که ازدواج کردم ، با مدیر برنامه سابق خود ، اریک اولهات رابطه برقرار کردم. من او را به عروسی خود دعوت کردم و وقتی او نیامد ، او به همه دوستان و روابط ما پایان داد.

وی ادامه داد: باید بگویم که دایی من نمی دانست فوتبال چیست و چگونه کار می کند. من هیچ وقت مسی را نمی شناختم. البته من حتی شماره دایی هم ندارم.

منبع: دنیای ورزش تورنتو

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا