ورزشی

پرسپولیس و سپاهان از تساوی راضی بودند/ سرخ‌پوشان چاره‌ای جز شکست مس ندارند

محمود شفیع در گفتگو با دانا نیوز

پرسپولیس و سپاهان به تساوی راضی هستند/ قرمزها چاره ای جز بردن مس ندارند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت سرخ پوشان پایتخت در لیگ برتر صحبت کرد.

محمود شفیع در گفت وگو با خبرنگار تیم ورزشی خبرگزاری دانا نیوز، در خصوص بازی اخیر پرسپولیس مقابل سپاهان در اصفهان: در این بازی دو تیم با هدف ویژه حضور دارند. پرسپولیس با توجه به شکست مقابل تراکتورسازی و شرایط خاص این تیم با در نظر گرفتن رقابت بالای بالای جدول، دو تیم با احتیاط و با کمی کمک کار خود را در این بازی آغاز کردند و به نوعی نخواستند برو به سمت دروازه حریف حمله کنید

او اضافه کرد: پرسپولیس در این دیدار عملکرد فنی بهتری نسبت به بازی با تراکتورسازی به نمایش گذاشت و توانست گردش کار نسبتا خوبی را از خود به نمایش بگذارد. لازم به ذکر است که سپاهان تیم کوچکی نیست و از بازیکنان خوب و باتجربه ای بهره می برد و در این شرایط خاص تساوی برای پرسپولیس یا سپاهان نتیجه بدی نبود چرا که در چنین شرایطی به معنای پایین آمدن است. نمره. بهتر می شود: تیمی با سیستم و ترکیب تهاجمی حمله می کند و با غافلگیری روبرو می شود.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد که با این تساوی شاگردان گل محمدی مقام اول را از دست دادند و آن را به گل گهر واگذار کردند. پرسپولیس برای این بازی برنامه نشان داد. درست است که او دو امتیاز مهم را از دست داده است، اما با توجه به امتیازات نزدیک در بالای جدول، می تواند شرایط را بهبود بخشد و دوباره صدرنشینی را به دست آورد. پرسپولیس ترکیبی متشکل از یک مهاجم و دو هافبک دفاعی در زمین داشت که نشان می داد با توجه به تقابل با تیم های بسیار شایسته ای مانند سپاهان، نباید توپ را بازی می کرد. به نظر من گل محمدی با توجه به نتایج بازی قبل و شرایط روحی و روانی تیم تصمیم گرفته است طبق برنامه مقابل تیم سپاهان اصفهان بازی کند.

66

شفیع درباره برخورد پرسپولیس با خانم رفسنجانی می گوید: مس در فصل های اخیر تیم خوبی در لیگ برتر است که نشان داده تیم جوان و با انگیزه ای دارد. البته پرسپولیسی ها اگر می خواهند از رقبای اصلی عقب نمانند و حداکثر امتیاز را از بازی خانگی خود بگیرند و با توجه به اینکه بازی مقابل موش در ورزشگاه آزادی برگزار می شود باید به این موضوع توجه کنند. برنده شوید و برای تکمیل سه امتیاز کسب کنید.

خبرنگار: سامیه قدیری

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

با توجه به نتایج 0 رای حمایت و 0 او مقاومت کرد

دکمه بازگشت به بالا