ورزشی

ستاره PSG شاگرد مورینیو خواهد شد

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز؛ قرارداد جورجینیو واینالدوم، هافبک 31 ساله لیورپول با این باشگاه یک سال پیش به پایان رسید و علیرغم علاقه مرسیسایدرها، این اتفاق نیفتاد. برای چند ماه به نظر می رسید که انتقال به بارسلونا و شاگرد رونالد کومان در نیوکمپ تایید شده بود، اما تمدید باشگاه باعث شد جورجینیو واینالدوم به پاری سن ژرمن منتقل شود. اولین فصل حضور این بازیکن در پاریس بد گذشت و او بیشتر بازی های این تیم را از روی نیمکت تماشا کرد.

حالا مجله Carlchomercato مدعی شده است که ستاره پرافتخار هلندی با انتقال قرضی یک فصل به تیم ژوزه مورینیو موافقت کرده و فصل آینده برای جالوروسی بازی خواهد کرد. البته با وجود اینکه هنوز توافق مالی بین دو باشگاه صورت نگرفته اما به نظر می رسد این اختلاف به زودی حل شود. البته مدیران رم حاضرند 40 درصد از دستمزد جورجی واینالدوم در پاری سن ژرمن و حدود 9 میلیون یورو را بپردازند اما مدیران تیم پاریسی ترجیح می دهند 60 درصد این رقم را جالوروسی ها بپردازند.

البته خود جورجینیو واینالدوم نیز علاقه زیادی به تکمیل این انتقال و رفتن به پایتخت ایتالیا دارد چرا که نمی خواهد در سال جام جهانی و در صورت ادامه این روند فرصت ورود به تیم ملی هلند را از دست بدهد. احتمال وقوع این اتفاق با پاری سن ژرمن و یک سری نیمکت نشینی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا