اقتصادیبرترین های کسب و کار

اجاره ویلا شمال از ایران آهانا تجربه یک شبی عالی در دل جنگل و دریا

برخی از مردم برای سفر به شمال انتظار دیدن جنگل ها و درختان سرسبز و پر پرندگان و مناظر زیبای دریای خزر را ندارند. تقریبا در هر نقطه ای از دنیا وجود دریا و جنگل در اطراف یکی از عوامل افزایش گردشگری است و این طبیعت زیبای خدادادی در بسیاری از نقاط شمال وجود دارد و می توانید ویلا اجاره کنید و از طبیعت لذت ببرید.

یکی از نقاط شمال که می توانید برای لذت بردن از جنگل سرسبز و دریای آبی آن را انتخاب کنید، شهر رامسر است که با اجاره ویلا در شمال  می توانید در واقع در هر نقطه ای از رامسر و حومه ویلا اجاره کنید به دریای آبی و جنگل سبز دسترسی داشته باشید. شهر زیبای رشت در استان گیلان نیز یکی از مکان های است که نه تنها زیبایی شهری زیادی دارد، بلکه مکان های دارد که می توانید همزمان از دریا و جنگل لذت ببرید. در این مقاله با این دو شهر و تفرجگاه های آنها بیشتر آشنا می شوید.

وقت را در جنگل های سرسبز رامسر بگذرانید

رامسر را عروس شهرهای استان مازندران نامیده‌اند، زیرا این شهر دارای جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیر و منحصربه‌فردی است که مناظر بکری را در کوه‌ها، جنگل‌ها و دریاها به وجود آورده است. بخشی از این زیبایی به دلیل تلفیق کوه ها و جنگل هاست که کوه های جنگلی یعنی با ارتفاعات سرسبز کوه و درختان متنوع را به وجود آورده است. این ترکیب دارای مناظر بی نظیری است که گذراندن وقت در این جنگل های سرسبز را به تجربه ای بی نظیر تبدیل می کند.

جنگل های سرسبز رامسر را کاوش کنید

زیباترین و مشهورترین جنگل رامسر، جنگل دالخانی یا دالان بهشت ​​نام دارد. این جنگل که در مسیر سرسبز قرار دارد دارای تونلی از درختان سرسبز است. با اجاره ویلا در شمال این امکان را به شما می دهد تا از چندین آبشار به نام های ممشلم، سیاسرت، صفارود، ایج و آذرک دیدن کنید و از این جنگل زیبا لذت ببرید. همچنین می‌توانید در کنار رودخانه‌های چالکرود و ترکرود وقت بگذرانید یا از جاذبه‌های طبیعی دیگر مانند مزارع چای، آبشار لبه، سد میجران، قلعه مارکوه، آبشار سیاسرت و غار لوکا ربلن دیدن کنید.

رامسر یکی از زیباترین شهرهای ایران است و به دلیل زیبایی و رنگ سبزش به عروس شهرهای ایران معروف است. این شهرستان در منطقه مازندران واقع شده و از شمال به دریای خزر، از جنوب به رشته کوه البرز، از شرق به تنکابن و از غرب به چابکسر محدود می شود.
رامسر دارای مراتع و جنگل های سرسبز فراوانی است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. برخی از این درختان و جنگل ها عبارتند از:

  • ییلاق جواهرده
  • ییلاق جنت رودبار
  • ییلاق گرسماسر
  • ییلاق لپاسر
  • جنگل دالخانی
  • جنگل سیسنگان
  • جنگل صفارود
  • جنگل واز
  • جنگل هیرکان

باغ ها و جنگل های رامسر مکانی عالی برای استراحت و آرامش است. در این مناطق می توانید از هوای پاک و طبیعت بکر لذت ببرید و به پیاده روی، کوه نوردی، دوچرخه سواری و سایر فعالیت های ورزشی بپردازید. در این مناطق می توانید غذاهای لذیذ محلی را هم بچشید و با فرهنگ غنی ساکنان منطقه آشنا شوید. اگر قصد سفر به رامسر را دارید، بازدید از کابل ها و جنگل های این شهر را فراموش نکنید. این مکان ها بهترین مکان برای یک سفر فراموش نشدنی هستند.

رستوران های معروف رشت را بشناسید

رشت یکی از سرزنده ترین شهرهای ایران است که با غذاهای لذیذ و مراکز خرید متنوع، همه ساله گردشگران را به خود جذب می کند.
اگر قصد سفر به رشت را دارید، حتما از رستوران ها و مراکز خرید این شهر دیدن کنید. در اینجا چند نکته برای گشت و گذار و خرید در رشت آورده شده است:

 رستوران ها

  • رستوران جهانگیر: این رستوران یکی از معروف ترین رستوران های رشت است که انواع غذاهای جیلانی را سرو می کند.
  •  رستوران حسن رشتی: این رستوران نیز یکی از محبوب ترین رستوران های رشت است که انواع غذاهای سنتی ایرانی را ارائه می دهد.
  •  رستوران ماسوله: این رستوران با فضای سنتی و غذاهای لذیذش یکی از بهترین انتخاب ها برای صرف غذا در رشت است.

 فروشگاه بزرگ

  •  بازار بزرگ رشت: این بازار بزرگ‌ترین بازار رشت است که در آن انواع کالاها از جمله پوشاک، لوازم منزل، مواد غذایی و … به فروش می‌رسد.
  •  مجتمع خرید گلسار: این مجتمع تجاری یکی از مدرن ترین مراکز خرید رشت است که انواع برندهای داخلی و خارجی در آن به فروش می رسد.
  •  مجتمع خرید منجار: این مجتمع تجاری یکی از مراکز خرید مدرن رستی است که انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی را به فروش می رساند.

در رستوران ها و مراکز خرید رشت قدم بزنید و خرید کنید

شهر رشت، مرکز استان گیلان، یکی دیگر از مقاصد گردشگری برای بازدیدکنندگان از شمال است و کسانی که از شهرهای غربی تهران و کرج و بزرگراه رشت به سمت شمال می روند،اما رشت یکی از زیباترین شهرهای شمال ایران است. رشت به شهر باران های نقره ای ملقب است: شهری پر جنب و جوش و پر از دیدنی ها، رستوران های هیجان انگیز و مراکز خرید بزرگ.

اگر به منطقه گیلان سفر می کنید و می خواهید در رشت ویلا اجاره کنید به شما تبریک می گوییم. زیرا می توانید از بازارهای سنتی آن محصولات ارگانیک خریداری کنید یا از مراکز خرید مدرن آن دیدن کنید و در کنار دیدنی های شهر تاریخی از اجناس مد روز و رنگارنگ شهر خرید کنید. برخی از مراکز خرید محبوب رشت عبارتند از: گلسار مال، ایران مال، منظریه مال، پله برقی لین و خیابان گلسار که در آن می توانید تمامی برندهای محبوب محلی و اروپایی را پیدا کنید. همچنین رشت شهری است که می توانید در آن از غذاهای محلی عالی و با کیفیت لذت ببرید، بنابراین قبل از سفر به رشت و اجاره ویلا در این شهر، بهتر است سری به رستوران های معروف شهر بزنید.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا