علمی و پزشکی

تهران همچنان در وضعیت هشدار و قرمز کرونا است

ما نگران میزان ترافیک داخلی هستیم

Sun News

در مصاحبه زنده با سیما نیوز ، علی زالی خاطرنشان کرد: تهران هنوز در حالت آماده باش و قرمز است ، اگرچه تعداد کل بیماران به 4.5 درصد کاهش یافته است و تعداد کل بیماران نسبت به هفته گذشته به 6.5 درصد کاهش یافته است. از افزایش 10 درصدی میزان غربالگری کلی گزارش شده است ، اما اوضاع در تهران هنوز هم نسبتاً ساده است.

وی ادامه داد: برای ثبات آماری ، این روند نزولی باید 2 تا 3 هفته ادامه یابد. آمار کاهش در تهران طی هفته گذشته نسبتاً آرام بوده است.

بیمار هنوز بیدار است و در تاج قرمز است

فرمانده قرارگاه كرونا در طهرا گفت: استفاده از ماسك منظم تر ، استفاده از ماسك در 10 روز گذشته و رعايت پروتكل هاي بهداشتي نشان داده است كه اقدامات پيشگيري از سلامت مي تواند سودمند باشد.

دکتر زالی مسئولیت کارمندان ارتباطات از جمله تعطیلی ژیمناستیک و ممنوعیت برگزاری بیش از 10 جلسه را برعهده داشته است. وی گفت: “تصمیماتی بر اساس شرایط طهرا اتخاذ می شود.”

مهمترین چیز حضور در جلسات نیست

در طی 24 ساعت گذشته 559 بیمار در بیمارستان تایلند بستری شده اند. نسبت ساکنینی که مایل به ورود به مراکز عادی بودند 7/7٪ و 8/17٪ برای مناطق ویژه بود. بنابراین آمار در تهران تفاوت چندانی با هفته گذشته ندارد.

با استناد به نگرانی در مورد میزان ازدحام ترافیک در روزهای آخر هفته گذشته ، بسیاری از افراد در ایام تعطیلات از هران به مناطق دیگر سفر کرده اند ، اما برای ارزیابی وضعیت در 2 تا 3 هفته. مهم است.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هاشتی ، شادی ضمن تمجید از شهروندان به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی ، اظهار داشت: اجرای کلی سیستم بهداشت و درمان نزدیک به 70 درصد است. از حضور باید اجتناب شود.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا