ورزشی

افشاگری خلیلی از فحاشی سازماندهی شده به کالدرون

اعلام نظرسنجی درباره موضوع اسپپیونوس برای کالدرون و دستیارانش اکنون از همه هواداران پورتروپولیس درخواست اشتباه بزرگی کرده است و اینکه چرا مدیران این باشگاه در خانه این باشگاه تیراندازی می شوند. پس از رای کالدرون ، بسیاری از عملکرد کلی دولت فلج اطفال قبلی را زیر سؤال بردند. چند ماه پیش ، مونسون کیلی ، که تا زمان خود باشگاه ، سرمربی تیم پرسپولیس بود ، شاهد وقایع مختلفی بود ، یکی از نقش افرادی که بیشترین آسیب را به باشگاه پرسپولیس وارد کرد. داستان پاسخ داده است. با همین هدف با آقای هدف و آقای پولیس مدیر سابق شرکت صحبت کردیم.

آنها با ارسال داستانی در اینستاگرام به صدای بلند کالدرون پاسخ دادند. دلیل این همه اتفاق بد برای پرسپولیس چیست؟
متأسفانه سالهاست که بازیکنان و مربیان خارجی در بحث های مالی ، کمبود حاکمیت را تجربه می کنند. مدیران در صدر مشاغل خود قراردادهای نجومی انجام می دهند زیرا آنها اطمینان دارند که آنها شش ماه تا یک سال دوام نخواهند داشت و این شکایات را به تعویق می اندازند زیرا ما نیستیم و برای مدیر بعدی باقی خواهیم ماند. یا اگر اینگونه باشد ، اگر به هیچ یک از این موضوعات نرسیم و هرگز برنده نشویم ، وقت خواهیم گرفت که به جامعه بین الملل شکایت کنیم. در حقیقت این اتفاقات به این دلیل است که بازیکنان و مربیان برای تأخیر یا تأخیر خود کاملاً پاسخگو هستند.

چه کسی مقصر بدهی های سنگین و رأی فیفا در برابر مطبوعات است؟
این گروه مقصر است. آنها باید راهی برای جلوگیری از چنین مشکلاتی پیدا کنند و آنها را در صدر مدیران موفق و مؤثر قرار دهند. اکنون فرقی نمی کند که آنها ورزش باشند ، زیرا ما شاهد کار برخی از مدیران ورزشی هستیم. باید مدیرانی باشند که برای باشگاه پول خرج می کنند. در حقیقت ، این باشگاه اکنون بیش از مدیران ورزشی به مدیران اقتصادی احتیاج دارد. او باید یک پسری باشد که از باشگاه پارس سیتی تواناتر است و مجبور است سالها آن را بدهد ، اما متأسفانه در سالهای اخیر مدیران این باشگاه در امنیت سایبری ، فشارهای خارجی و پاورقی ها گرفتار شده اند.

اگر کل قرارداد کالدرون را در نظر بگیریم ، اکنون مشخص است که نیمی از قرارداد بدون پرداخت هزینه است.
نمی دانم چقدر دریافت کرده است ، اما عاقلانه بود که در مورد کالدرون تا پایان فصل با او ارتباط برقرار کنیم. به عبارت دیگر ، به دلیل پرسپولیس ، آنها تا آنجا که می توانستند با او برخورد می کردند. این تیم هنگام اخراج از پیشروها بود و طی چند دقیقه مدیریت باشگاه توانست آن تعامل را انجام دهد. این در شرایطی بود که دولت می خواست او را دستگیر کند ، او واقعاً آن را دوست نداشت. اگر کالدرون تا پایان فصل بماند ، این باشگاه می توانست برای او مبلغ کمی پرداخت کند ، اما اکنون باید مبلغ آن را بپردازند ، 6 میلیارد فریم برای آن مجوز بزرگسالان و 3 میلیارد بار برای این قرارداد ، 3 میلیارد قلم برای این باشگاه.

به عبارت دیگر ، دو مربی 27 میلیارد پوند گذشته را برای این باشگاه خرج کرده اند.
کل نیروی کار حدود 30 میلیارد نفر است. البته تورم و یورو نیز باید در نظر گرفته شوند. متأسفانه باید بگویم که محیط های سایبر بر فوتبال حاکم هستند. شبکه سایبری در اختیار هواداران ، مدیران ، مربیان و برخی افراد است که راه را نشان می دهند. بعضی اوقات همه این افراد راهی برای بهره مندی از خود می یابند و غالباً دلسوز نیستند.

آیا شبکه سایبری در جدایی کالدرون از پرسپولیس مؤثر بود؟
می بینید سرمربی لیگ با بیرون آمدن از پرسپولیس ، در صفحه فیسبوک خود با 50 هزار وعده مواجه شده است. مشاهده کنید که خاموش کردن آن هنگام تأثیر کار بسیار ساده است. شبکه های سایبر اکنون تحت کنترل هستند ، زیرا اکنون افرادی که مرتکب اشتباه شده اند پشتیبانی می شوند و هیچ گونه اشکالی را نمی بینند. کافی است که این افراد با افرادی که محیط سایبر را کنترل می کنند ، مشکل داشته باشند. به آنها عناوینی مانند ارتداد ، سارقان ، بی دقتی ، بی عاطفه و غیره داده می شد. متأسفانه هواداران پرسپولیس اکنون در موقعیتی هستند که می توانند تفاوت بین خوب و بد را بیان کنند ، اما این امر بسیاری از موارد را تعیین می کند. در آن زمان خود را با پرسپولیس و متعصبان خود به عنوان دلسوز معرفی کنید و منافع شخصی آنها را به خاطر آنچه اکنون می خواهند سرزنش نکنید و کاملاً ساکت باشید؟ زیرا فایده آنها در این سکوت است.

فکر می کنید چقدر می تواند هزینه های کالدرون ، برانکو ، بودیمیر و تیم فعلی تا 60 میلیارد تن را تأمین کند؟
آنها باید یک برنامه بلند مدت برای کسب درآمد داشته باشند و انجام این کار بسیار آسان است. آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد ، در شأن و شخصیت فرات نیست. اپاپولیس 40 میلیون هوادار دارد و نباید وب سایت رسمی این باشگاه باشد تا پیروان سایر صفحات را جمع کند و طرفداران زیادی با جوایز و تعداد زیادی از اتومبیل ها به خود جلب کند. نام پرسپولیس آنقدر بزرگ است که حامیان مالی باید از آن درخواست کنند. وقتی این اتفاق افتاد اسپانسرها التماس می کردند که نام خود را روی آرنج بازیکنان پرسپولیس بگذارند و امیدوارم این اتفاق دوباره رخ دهد.

در واقع ، این باشگاه می گوید دو میلیارد پانل در ماه می گیرد.
اسپرز با پتانسیل 40 میلیون هوادار می تواند درآمد حامی مالی را بدست آورد اما صفحه این باشگاه پرسپولیس به اعتبار این باشگاه احترام نمی گذارد و کسانی که خود را هوادار می نامند ، اکنون غیرت و تعصب خود را به نفع خود رها کرده اند. این افراد دیگر نمی توانند صدای آنها را بشنوند و دست آنها باز است.

اما اکنون وقتی رسانه ها به این موضوعات و موضوعات می پردازند ، آنها متهم به ایجاد بحران می شوند.
پس از همه ، همه چیز باید کار کند. در هر زمان یک چیز وجود دارد. تیم یک بار برای همیشه در جریان نیست ، اما انتقادها باید سازنده ، دلسوزانه و اصیل باشد ، نه برای منافع شخصی بخش خصوصی. برای Persian Lies آرزوی موفقیت دارم. من از آرامش تیم خوشحال شدم ، از بازیکنان محافظت کردم و دوباره تیم را به پایان رساندم. امیدوارم با حمایت هواداران ، نتایج خوب ادامه پیدا کند و دوباره پرسپولیس را به عنوان قهرمان خواهیم دید.

254 251

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا