ورزشی

آقای سرمربی آماده توافق با پرسپولیس

                                                                                                                                                                                                            آقای سرمربی آماده دستیابی به توافق با پرسئوس است

طبق گزارشات شفافیتبراساس کمیته وضعیت فیفا که هفته گذشته منتشر شد ، پلیس مجبور است بیش از 750،000 دلار به مربی و دستیار سابق تیم گابریل کالدرون بپردازد.

کالدرون این جمله را بیان کرد و در حقیقت ، ارزیابی از وضعیت فعلی در شهر پرسپولیس.

پس از تصمیم فیفا ، مدیران باشگاه پلیس اعلام کردند که می خواهند با این باشگاه موافقت کنند. آیا قصد دارید تخفیفی به پرسپولیس بدهید یا زمان بیشتری برای پرداخت این باشگاه به شما داده می شود؟

وکیل من مذاکرات را دنبال می کند ، زیرا او در شرایط ویژه قرار دارد و به من توصیه کرد که مذاکره نکنید ، زیرا اگر مذاکره کنید و توافق حاصل نشود ، دادگاه جدید دوباره برقرار می شود و همه چیز 2 سال دیگر طول خواهد کشید. من با اعضای هیئت مدیره رابطه خوبی دارم ، بنابراین حاضر هستم با این باشگاه صحبت کنم زیرا تا زمانی که شرایط خاصی برآورده شود ، مشکلی برای مذاکره ندارم.

اوج آپولیس در آستانه پیروزی است. چه فکری در این باره دارید؟

به طور غیر منتظره ، من خیلی خوشحالم که موفق به قهرمانی در پرسپولیس شدم ، فکر می کنم در بعضی جاها عملکرد خوبی داشتیم. من می دانستم که تیم خوبی خواهیم بود ، بنابراین بازیکنان نشان می دهند ، ما هر روز بهتر می شویم و تیم بهتری را نسبت به گذشته می سازیم. بازیکنان نشان داده اند که آنها بی نظیر هستند و من فقط از آنها بخاطر تلاش هایشان تشکر می کنم. ما برای به حداکثر رساندن بهره وری شخصی آنها از کیفیت و مهارت های آنها استفاده کرده ایم. ما سعی کردیم به آنها در رشد چشم انداز فوتبال کمک کنیم. آنها می خواستند کاری دشوار مثل من انجام دهند ، اما من همچنین دوست داشتم قهرمان جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بشوم.

در ابتدای فصل بسیاری از عملکرد تیم انتقاد کردند اما وقتی آنها را ترک کردند تیم را در صدر جدول قرار دادند.

ایجاد تغییر در تیم قهرمانی کار ساده ای نیست اما تیم در زمان من رو به رشد بوده است و وقتی من آن را ترک کنم بسیار انعطاف پذیر است ، نتایج نشان می دهد.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا