برترین های کسب و کارعمومی

مشخصات فنی کولر گازی مدیا استار

کمپانی  از برند های معروف جهانی است که محصولاتی متفاوت و با کیفیت ارائه می کند. این بار می خواهیم از سری محصولات اینورتر این کمپانی بحث کنیم. کولر گازی های میدیا استار عمدتا برای مناطق گرمسیری و حاره‌ای مورد استفاده قرار می گیرند و دارای عملکرد بسیار عالی می باشند. کولر گازی اینورتر میدیا استار 24000 یکی از محصولات این کمپانی می باشد که دارای کلاس آب و هوای T3 می باشد که مخصوص مناطق گرمسیری است.

همانطور که می دانید و آگاه هستید  در ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید شده‌اند تا کاربران بتوانند با نیاز خود آن را انتخاب کنند. کولر گازی اینورتر میدیا استار 24000 دارای دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی می باشد که شما می توانید در تمامی فصل ها از آن بهره‌مند شوید. همچنین ظرفیت سرمایشی و گرمایشی آن برابر با 24000 BTU/h می باشد که برای مکان های با متراژ بالا بسیار مناسب می باشد.

قیمت خرید کولر گازی مدیا استار و انواع کولر

با خرید کوار گازی اسپلیت دیواری میدیا استار در ظرفیت های مخطلف میتوانید فضاهای مسکونی و تجاری خود را به دمای مطلوب برسانید. قیمت خرید انواع کولر گازی و کولر گازی میدیا و قیمت کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال استار در سایت فروشگاهی  ما به صورت همکاری بوده و ارزانترین قیمت کولر گازی برای استعلام فاکتور های رسمی شرکتی در دسترس می باشد.

قدرت خنک کنندگی کولر گازی اینورتر میدیا استار 24000

بیش از هرچیزی باید گفت که قدرت خنک کنندگی در هر کولر گازی از مهم ترین و ضروری ترین بخش به حساب می آید. دارای ظرفیت سرمایشی و گرمایشی برابر با 24000 BTU/h می باشد، که برای مساحت با متراژ 80 متر مربه بسیار مناسب می باشد. همچنین باید گفت که پرتاب باد در این مدل از کولر گازی 12 متر می باشد که بسیار عالی می باشد.

از همه‌ی این ها گذشته باید گفت که کولر گازی میدیا استار 24000 هوا را به چهار طرف بالاو پایین و راست و چپ به صورت مساوی پخش می کند و شما مجبور نیستید که مستقیما جلوی آن بنشینید. همچنین این کولر گازی از قابلیت روشن و خاموش شدن خودکار نیز بهره می برد که یکی از نقاط مثبت این کولر گازی است.

Technical specifications of Media Star air conditioner

ویژگی و فناوری های کولر گازی اینورتر میدیا استار 24000

فناوری و ویژگی ها هستند که یک کولر گازی را از دیگری متمایز می کنند. برند  نیز مانند سایر کمپانی ها و شرکت ها دارای ویژگی هایی مختص به خود است که کولر های خود را خاص جلوه می دهد. از این ویژگی ها می توان به تنظیم سرعت فن ها اشاره کرد که کمتر کولر گازی های از این فناوری بهره می برند.

از دیگر ویژگی ها می توان به کم صدا بودن آن اشاره کرد، صدای این کولر گازی به حدی کم است که اصلا شنیده نمی شود و می توان گفت ناچیز است، همین دلیل باعث شده است کولر گازی های میدیا استار از محبوبیت بیشتری برخوردار باشند. همچنین کولر گازی میدیا استار 24000 دارای پره های ضد فرسایش است که می تواند گزینه‌ای مثبت برای این محصول باشد.

فیلتر های بهداشتی کولر گازی اینورتر میدیا استار 24000

یکی دیگر از نکات قابل توجه در کولر گازی فیلتر های بهداشتی است. امروزه در خانه هایمان افرادی وجود دارند که بیماری آسم دارند و با هوای آلوده ناراحت می شوند، یا افراد میان سال یا کودکی در خانه هایمان وجود دارد که با هوای آلوده دچار بیماری می شوند. کولر گازی های مدیا استار با استفاده از فیلتر های آنتی باکتریال توانسته تا حد بسیار زیادی از وارد شدن هوای آلوده، دود سیگار و پرز های حیوانات جلوگیری کند و هوای سالم ارائه دهد.

درباره کمپانی میدیا استار

کمپانی مدیا سازنده ، در کشور چین کار خود را از سال 1968 کرد.

این شرکت در زمینه طراحی و تولید انواع لوازم خانگی فعالیت دارد.

استفاده از تکنولوژی روز ،نیروی کار ارزان و کارآمد ، موجب گردید که محصولات این شرکت با کیفیت و ارزان عرضه شود.

شرکت میدیا برای ساخت کولر های خود از کمپرسورهای روتاری، اسکرول و کمپروسرورهایی همراه با کیت اینورتور استفاده کرده.

کمپرسور اسکرول در کولر های ایستاده با ظرفیت بالا استفاده شده است.

کمپرسور اینورتر با کنترل ولتاژ برق مصرفی و بهینه کردن آن مصرف برق را کاهش میدهد.

شرکت میدیا در کولر های خود از فیلتر هایی با عملکرد خوب استفاده کرده که غبار هوا و بوی هوا را پاکسازی میکند , پس  گزینه خوبی برای اشخاصی که آلرژی دارد محسوب می شود.

انواع کولر های میدیا استار

بهترین قیمت کولر گازی میدیا استار را در نمایندگی فروش رسمی کوار گازی میدیا استار در فروشگاه ما  تجربه کنید. انواع کولر گازی داکت اسپلیت کانالی و کاستی سقفی و اسپلیت دیواری و ایستاده میدیا استار اصلی همراه با گارانتی شرکتی و فاکتور رسمی با بهترین قیمت خرید. است که در برابر هر چیزی استحکام بالای دارد و خراب نمی شود. پنل داخلی نیز از طراحی مدرن برخوردار است. در قسمت جلوی آن شاهد چراغی ال ای دی هستیم که دما را نمایش می دهد همچنین در بالای آن لوگوی میدیا استار حک شده است. شما می توانید این کولر گازی را در وب سایت اینترنتی تهیه نمایید.

کمپرسور روتاری عملکرد بدون سر و صدایی را ارائه می دهد و محیطی آرام و خنک را برای شما به ارمغان می آورد. موتور T1 نسبت به موتورهای سنگین ضعیف تر عمل کرده و مناسب مناطق با آب و هوایی گرم و مرطوب می باشد.در این کولر گازی از گاز R410A برای خنک سازی استفاده می شود که از گازهای استاندارد و ایده آل در میان گازهای مورد استفاده شده می باشد. گاز R410A نسبت به سایر گازهای مبرد از آلاینده کمتری برخوردار است و در عملیات خنک سازی بهتر عمل می کند و همچنین به عنوان جایگزینی برای گاز R22 ارائه شده است.

از دیگر ویژگی های این محصول جدید مدیا استار می توان به فیلتر گرد و غبار اشاره کرد که این ویژگی در کولر گازی مدیا استار اینورتر 24000 مانع از جذب ذرات مضر و همچنین گرد و غبار در هوای محیط می شود و موجب می شود تا محیطی عاری از آلودگی داشته باشید.

از نظر طراحی نیز پنل داخلی دارای ظاهری شیک و مدرن می باشد و از بدنه ای محکم و مقاوم برخوردار است. این کولر گازی با ظرفیت گرمایشی و سرمایشی قابلیت خنک کردن و یا گرم کردن حداکثر تا 80 متر را دارد و همچنین قدرت پرتاب باد آن نیز 12 متر می باشد و از ویژگی پرتاب باد چهار جهته نیز برخوردار است.

به محض رسیدن فصل بهار و تابستان افراد به دنبال کولر های گازی می گردند تا با روشن کردن آن در فضای اتاق، گرمای طاقت فرسا را قابل تحمل تر کنند. کولر گازی اسپلیت ام اس اس 24000 اولترا « MS-S24000 Ultra » از جمله مدل های پر فروش شرکت مدیا استار « Media Star » می باشد که مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است.مدل MS-S24000 Ultra مدیا استار از نوع کولر گازی های اسپلیت می باشد که از یک پنل و یک موتور تشکیل شده است. ظرفیت این کولر گازی برابر 24 هزار و دارای گاز r410 می باشد که به محیط زیست آسیب وارد نمی کند و بیشترین هوای خنک را به جریان در می آورد.

دکمه بازگشت به بالا