ورزشی

رودری: دی‌بروینه ما را ناامید نمی‌کند

مدافع اسپانیایی منچسترسیتی پس از تساوی برابر رئال مادرید به ستایش از کوین دی‌بروینه پرداخت.

به گزارش دانا نیوز و به نقل از بی تی اسپورت، پیکار منچسترسیتی و رئال مادرید در  بازی رفت نیمه‌نهایی لیگ  قهرمانان اروپا برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

رودری، هافبک اسپانیایی سیتی پس از پایان مسابقه گفت: بازی‌کردن، اینجا بسیار سخت است. فکر می‌کنم تلاش زیادی از خود نشان دادیم و شگفت‌انگیز بودیم. گاهی شرایط برابر رئال بسیار سخت می‌شود؛ چرا که آنها کیفیت بسیار بالایی دارند.

او ادامه داد: در دقیقه‌های نخست بسیار خوبی بودیم اما این رئال بود که گل زیبایی را به ثمر رساند. بعد از گل خوشبختانه بازی برگشتیم و دی‌بروینه گل تساوی را به زیبایی به ثمر رساند. برای بازی‌کردن برابر رئال باید با تمرکز بسیار بالا ظاهر شد؛ چرا که گرفتن توپ از آنها با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارند سخت است. آنها در خط حمله بازیکنان بسیار سریعی دارند.

رودری در ستایش از دی‌بروینه گفت: او بازیکنی فوق‌العاده و بزرگ برای ماست. دی‌بروینه همواره در لحظاتی که به او نیاز داریم حضور دارد و به تیم کمک می‌کند. در نیمه دوم اذیت شدیم؛ چرا که آنها کنترل توپ را به دست گرفتند اما گل دی‌بروینه باعث شد تا اعتمادبه‌نفس به تیم برگردد. می‌دانستیم سرنوشت صعود به بازی برگشت کشیده می‌شود و نتیجه بازی سرنوشت‌ساز نخواهد بود. به حمایت هواداران خود در بازی برگشت نیاز داریم.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا