برترین های کسب و کارعمومی

آموزش ارسال پست بصورت اتوماتیک و شبانه روزی در پیج اینستاگرام

چگونه بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام را پیدا کنیم؟

شما می‌توانید دقیق‌ ترین ساعات پست گذاشتن در اینستاگرام را پیدا کنید. حتی دقیق تر از آنچه ما در این مقاله نوشته‌ایم. فقط کافیست بدانید فالوورهایتان در چه ساعاتی بیشتر آنلاین هستند. اما چگونه می‌توانیم بفهمیم چه زمانی بیشتر فالوورهای ما آنلاین هستند؟ چندین ابزار برای فهمیدن این موضوع وجود دارد. ما قصد داریم از میان آنها قابل دسترس ترین و سریع ترین ابزار را به شما معرفی کنیم.

ترفند شخصی‌سازی کردن زمان پست گذاشتن!

سوالی که بیشتر کاربران فعال اینستاگرامی می‌پرسند این است که بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام چه موقعی است؟ پاسخی که به این سوال می‌توان داد این است که این موضوع کاملا به فالوور های شما بستگی دارد. بنابراین باید ابتدا سوالات زیر را از خود بپرسیم!

  • فالوورهای ما چه کسانی هستند؟
  • آیا عمده‌ی مخاطبان ما آقایان هستند یا خانم ها؟
  • آیا فالوورهای ما در بین افراد شاغل دسته بندی می‌شوند یا زنان خانه دار طرفدار پست های ما هستند؟
  • دنبال کنندگان ما در چه موقعیت جغرافیایی ساکن هستند؟

همه‌ی این موارد در زمان پست گذاشتن شما دخیل هستند. پس ابتدا فالوورهایتان را بشناسید و زمان پست گذاشتن خود را از این طریق شخصی سازی کنید.  شاید با دیدن تیتر بالا، این سوال به ذهنتان برسد که اگر برای بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام الگوریتم خاصی وجود دارد، پس چرا ما این همه مطلب در مورد شخصی سازی کردن تایم پست گذاری در اینستاگرام صحبت کرده‌ایم؟  پاسخ واضح است! شخصی سازی کردن تایم پست گذاشتن، در مواقعی مفید واقع می‌شود که شما بخواهید تایم پست گذاری خود را با تایم آنلاین بودن مخاطبین خودتان هماهنگ کنید. اما بهترین زمان های پست گذاشتن که اکنون قصد معرفی آنها را داریم، یک اطلاعات کلی است که شامل همه ی کاربران اینستاگرامی ساکن در منطقه‌ی جغرافیایی ما می‌شود.

7-9 صبح

همه ی ما معمولا بعد از بیدار شدن از خواب اولین کاری که می‌کنیم، چک کردن گوشی و اینستاگرام می‌باشد. پس بازه ی زمانی 7 تا 9 صبح می‌تواند زمان خوبی برای پست گذاشتن در اینستاگرام ‌باشد.

11-14 ظهر

بازه ی زمانی 11 تا 14 ظهر به این جهت مورد توجه است که معمولا افراد این زمان را به استراحت و یا تایم ناهار اختصاص می‌دهند. در این بازه ی زمانی هم افراد خانه دار و هم افراد شاغل تایمی را برای چک کردن اینستاگرام اختصاص می‌دهند. بنابراین، بازه ی فوق زمان خوبی برای پست گذاشتن در اینستاگرام است.

5-7 عصر

در این بخش از روز معمولا افراد شاغل از سر کار برمی‌گردند و احتمال اینکه در اتوبوس و مترو و بطور کلی در راه برگشت به خانه اینستاگرام خود را چک کنند زیاد است.

9-1 شب

بنظر می‌رسد این بخش از روز اختصاص به قشر خاصی از جامعه ندارد. بطور کلی افراد چه زن باشند و چه مرد، شاغل باشند یا خانه دار، چه دانش آموز و چه دانشجو، اکثرا همه در این زمان از شبانه روز کارها را به اتمام رسانده و مشغول استراحت هستند. این بازه ی زمانی تایم مناسبی برای گذراندن وقت در فضای مجازی و بالتبع بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام است. محتوا باید با زمان گذاشتن پست هماهنگ باشد! شما نمی‌توانید ساعت 7 صبح ویدئوی آموزشی آپلود کنید و انتظار داشته باشید فالوورهایتان قبل از خوردن صبحانه، راغب به دیدن ویدئوی آموزشی شما باشند. بعنوان مثال بازه‌ی زمانی 11 تا 14 ظهر زمان مناسبی برای گذاشتن چنین محتوایی در پیج است!

گذاشتن پست در بهترین زمان بصورت زمان‌بندی شده!

اکنون که می‌دانید کاربران اینستاگرام بیشتر در چه ساعاتی فعال هستند، آخرین مرحله این است که برنامه ریزی کنید تا پست های شما در بهترین زمان ممکن برای کاربران شما آپلود شود. نکته: اگر می‌خواهید با ابزار تنظیم پست زمان‌بندی شده برای اینستاگرام آشنا شوید، توصیه می‌کنیم حتما به مقاله‌ی سر بزنید.

Training to post automatically and around the clock on the Instagram page

اهمیت تعداد بازدید در رشد یک پیج

هر بار که کاربری ویدیوی پیج شما را می بیند یک ویو یا بازدید به زیر آن پست اضافه می شود و مجموع افرادی که پیج شما را دیده اند در زیر هر پست به نمایش در می آید. هر چه تعداد این افرادی که از پست شما بازدید داشته اند بیشتر باشد بهتر است چرا که در واقع تفاوت پیج های و ارزش آن ها را همین تعداد بازدید است که مشخص می کند؛ پیجی که پست های آن میلیون ها بار توسط کاربران دیده شده اند قطعا بسیار با ارزش تر از پیجی است که پست های آن تنها چند هزار بازدید داشته اند. و اگر شما هم خواستار دیده شدن پست های پیج تان هستید روش buy instagram shares امتحان کنید.

اهمیت تعداد بازدید میلیونی

مطمئنا هزینه ای که توسط پیج های با ویو های میلیونی برای تبلیغ دریافت می شود با پیج های تازه کار با چند هزار فالوور برابر نخواهد بود و این موضوع اهمیت تعداد بازدید های نوشته شده در زیر هر پست را نشان می دهد. این موارد که گفته شد می تواند دلیلی باشد برای اینکه شما در صدد خرید بازدید های بیشتر برای پست های خودتان باشید و ما با تخصص چندین ساله خود می توانیم در این راه به شما کمک کنیم.

خرید بازدید چگونه باعث بالاتر رفتن آمار فالوور های شما می شود؟

یکی از تاثیراتی که خرید بازدید و بالاتر رفتن تعداد بازدید بدون شک می تواند در پیج شما ایجاد کند این است که می تواند پست شما را به صفحه اکسپلور بفرستد و این یعنی کاربران بسیار بیشتری قادر به دیدن پست شما خواهند بود. کاربران جدید وقتی در صفحه اکسپلور خودشان پست شما را می بینند این احتمال وجود دارد که آنها از پیج شما هم بازدید کنند و پیج شما را دنبال کنند.

با خرید بازدید میتوان تعداد فالوور ها را افزایش داد

همچنین یکی دیگر از راه هایی که خرید بازدید می تواند فالوور های شما را افزایش دهد این است که افراد وقتی هشتگ هایی که زده اید را سرچ می کنند و به پست شما می رسند مشاهده خواهند کرد که پست های شما آمار بالای بازدید را دارد و اعتماد آنها به طور خود به خود جلب می شود و این می تواند آنها را مشتاق کند که شما دنبال کنند.

چرا باید تعداد بازدیدهای پست های پیجم را بالا ببرم؟

تعداد بالای بازدید به شما کمک می کند که فروش را در پیج خود بالاتر ببرید. توضیح اینکه چگونه این کار انجام می شود بسیار ساده است هرچه افراد بیشتری از پیج شما دیدن کنند احتمال فروش بالاتر میرود و وقتی شما محصول با جنس خوب و قابل قبول را دست مشتری رساندید احتمال اینکه افراد پست های مربوط به این پست را با دوستانشان به اشتراک بگذارند هم بسیار بالاست و این یعنی بازدید افراد بیشتر از سایت به این شکل فروش شما را بالا خواهند برد.

یک روش میانبر برای بالا بردن بازدید پیج

متداول ترین کاری که برای بالا بردن بازدید در پیج ها انجام می شود استفاده از استراتژی های پست گذاری و بالاتر بردن کیفیت پست های پیج می باشد که این استراتژی بسیار زمان بر است و زحمت بسیار زیادی را می طلبد اگر مایل به رسیدن به بازدید بالا در مدت زمان کمتر هستید می توانید از راه میان بر یعنی خرید بازدید پیج استفاده کنید. این روش می تواند یک روش کمکی باشد یعنی علاوه بر اینکه شما استراتژی پست گذاری را دنبال می کنید از خرید بازدید نیز به عنوان روش کمکی استفاده می کنید؛ این موضوع می تواند کاملا به نفع شما باشد و سایت شما را به مرحله سود دهی و سود بیشتر برساند.

برای شخصی سازی کردن زمان پست گذاری می‌توانید از ابزار Insights استفاده نمایید. امیدواریم مطالب این مقاله مورد توجه و پسند شما واقع شود. نظرات و پیشنهادات خود را در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید. از توجه و همراهی شما سپاسگزاریم. امروزه در گوشی تلفن همراه اکثریت افراد برنامه‌ی اینستاگرام نصب است و یکی از موردعلاقه‌ ترین برنامه‌های حال حاضر است. این برنامه برای خیلی از افراد که به دنبال راه ‌انداختن کسب‌وکارار نیز هستند مفید است و مورد استفاده قرار می‌گیرد و در اینستاگرام فعالیت زیادی دارند همچنین به دنبال استفاده کردن از نیز هستند.

افرادی که در اینستاگرام فعالیت کاری خود را شروع کرده‌اند معمولا همیشه دایرکتشان شلوغ است و در بیشتر مواقع تعداد بالایی پیام دارند که باید به همگی آنها پاسخ دهند که مدیریت این موضوع طبیعتا کار دشواری است. اگر شما شرایط بالا را دارید یعنی در روز تعداد دایرکت‌های بسیار زیادی به شما داده می‌شود و شما هم برای این افراد باید پاسخ‌های یکسانی ارسال کنید، باید به شما بگوییم که شما می‌توانید یکبار آن پیام مدنظرتان را به خوبی و دقیق و متناسب با پیام‌هایی که دریافت می‌کنید بنویسید تا دیگر نیاز نباشد هر بار شروع به نوشتن کنید.

ممکن است از این ویژگی اینستاگرام تا به امروز خبر نداشته‌اید و هم اکنون نیز برایتان سوال ایجاد شده باشد که از چه طریقی می‌توانید این پیام‌ها را آماده و ذخیره داشته باشید تا به راحتی ارسال کنید. ما به شما در ادامه‌ی این مقاله راهکار برای فعال سازی این موضوع را خواهیم گفت. خوشبختانه موضوع پاسخ دهی در دایرکت را اینستاگرام در آپدیت‌های بعدی خودش سعی کرده است به نوعی برطرف کند. این قابلیت اکنون در اینستاگرام بیزینس فعال است.

همان‌طور که در بالا نیز گفته شد افراد به واسطه‌ی این قابلیت می‌توانند پاسخ‌های خود را آماده یادداشت کنند و آنها را در بخش پاسخ خودکار در اینستاگرام ذخیره کنند. در این صورت و با انجام این کار هر زمان که دایرکتی داشتند که محتوای آن با جوابی که آماده کرده‌اند یکسان بود همان پاسخ را ارسال می‌کنند‌. اگر در دایرکت با سؤال‌های دیگری مواجه شدید که جواب آن را از قبل ذخیره نکرده بودید، می‌توانید پاسخ جدید خود را یادداشت، ذخیره و به‌صورت آنی پیام جدید خود را ارسال کنید.

دکمه بازگشت به بالا