اقتصادی

۳ فروند کشتی اقیانوس ‌پیما همزمان دربندرشهید باهنر پهلو گرفتند

دانا نیوز / هرمزگان مدیرکل شهید بههور و شرق هرمزگان گفت: برای اولین بار در 12 سال گذشته بیش از 40 هزار تن کشتی در بندر شهید بهار تخلیه شده است.

بعد از ظهر امروز (14 مارس) حمیدرضا محمد حسنی طهتی گفت: “این سه کشتی اقیانوس پیمای بیش از 200 متر طول ، در 99 روز گذشته همزمان در بندر شهید بحیر به قلب ضرب و شتم ” صادرات انواع سخت افزارها ، از جمله ساخت و ساز ، غذا و مواد معدنی نویدبخش یک بخش افقی درخارج از صادرات بندر در سال جدید است.

وی گفت: در این بین شناورهای دیگر از جمله شناورهای سنتی حامل میوه و سبزی به فعالیت خود ادامه داده اند و صنایع دستی فرود و صنایع دستی حامل فرآورده های نفتی در بندر انجام می شود.

به گفته مدیر بنادر و دریاهای شهید بههور و شرق هرمزگان ، این شرکت یک سازمان غیرانتفاعی ، غیرحزبی و غیرانتفاعی است. برای اولین بار در تاریخ تجارت دریایی در بندر شهید بهیر بیش از 50 سالها ، شاخ و برگ جدید ایجاد شده است.

محاسبات دقیق عملی و فنی: بخش خصوصی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای دستیابی به بالاترین استانداردها توانسته است 40،000 تن صادرات را در کمتر از هشت روز بارگیری کند. در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب ، ما شاهد فصل جدیدی در زمینه خدمات دریا و دریا هستند. اقتصاد برای مدافعان اقتصادی کشور.

بندر شهید بهنار با 12 بندر چند منظوره توس و سالانه 2.7 میلیون تن کالا. با این وجود ، با جذب مشتری جدید و اطمینان از ارائه خدمات مورد نیاز ، صادرات محصولات از طریق این بندر را هدف قرار می دهند.

بندر شهید باهنر یکی از قدیمی ترین بندرهای استان هرمزگان است و پس از شهید رجایی و گرام چومینی سومین بندر بزرگ کشور است. بنادر شهید بههور ، شهید حقانی ، هرمز ، ثاب ، سیریک و جاسک تحت کنترل اداره بنادر و دریانوردی شهید بههور و همچنین استانهای بندر شرقی هرمزگن هستند که بسیاری از مشاغل از طریق بنادر شهید بهور ، ثاب و جاسک در آنها فعالیت می کنند. .

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا