اختصاص ۲۵۰۰۰ متر به فضای سبز در مجموعه مسکونی آتش نشانان

اختصاص ۲۵۰۰۰ متر به فضای سبز در مجموعه مسکونی آتش‌نشانان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: زمین پروژه مسکونی آتش نشانان ۴۰ هکتار است که تنها ۱۵ هکتار آن ساختمانی است و ۲۵۰۰۰ متر مربع فضای سبز در آن ایجاد می شود.

به گزارش دانا نیوز و بنا براعلام سایت شهر قدرت الله محمدی در حاشیه برگزاری پویش قرار خدمت در منطقه ۲۱ و در بازدید از پروژه مسکونی آتش نشانان در جمع خبرنگاران گفت: این مجموعه یک شهرک کاملا سبز است که همه سرانه ها نیز در آن دیده شده است. امیدواریم تا ۲ سال آینده مجموع ۸۰۰۰ واحد به طور کامل ساخته و بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه زمین این مجموعه ۴۰ هکتار است که تنها ۱۵ هکتار آن ساختمانی است و ۲۵۰۰۰ متر مربع فضای سبز در آن ایجاد می شود افزود: زیربنای هر بلوک بالغ بر ۱۰۰۰ متر است و بیش از ۸۰۰۰ واحد بالای ۸۰ متری ساخته می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: بیش از ۸۰ درصد از همکاران ما مستاجر هستند و حتی بعضی از آنها ساکن شهرهای اقماری تهران شده بودند و این در فراخوان ها و مأموریت ها ما را دچار مشکل می کرد. اما بیش از ۹۰ درصد پرسنل آتش نشانی در این پروژه صاحب مسکن می شوند.

محمدی عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم بعد از ۲ سال اصلی ترین دغدغه آتش نشان ها را مرتفع کنیم. خاک برداری همه پروژه انجام شده و از هفته آینده فوندانسیون آغاز می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا