اجتماعی

افتتاح ۶۲ مجموعه ورزشی طی دو سال گذشته در تهران/سرانه فضای ورزشی در تهران ۵۷ سانتیمتر است

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: ۶۹ مجموعه ورزشی غیرفعال و تعطیل در تهران داشتیم که ۶۲ مورد آنها را بازگشایی کردیم و مابقی نیز در حال بازگشایی هستند.

به گزارش دانا نیوز، حسین اوجاقی در آیین افتتاح مجموعه ورزشی چند منظوره ریحانه که در هفتاد و هشتمین پویش امید و افتخار در منطقه یک برگزار شد با بیان اینکه جامعه ورزش برای حمایت از مردم مظلوم غزه بیانیه دادند و در مسابقاتی که برگزار می‌شود از رژیم منحوس صهیونیستی اعلام انزجار می‌کنند، گفت: زیرساخت مجموعه ورزشی ریحانه سال ها بلااستفاده و مورد مطالبه مردم محله بود. در سال‌های گذشته به دلیل کرونا بسیاری از مجموعه‌ها قابلیت استفاده نداشتند و فرسوده بودند؛ اما با تدبیر معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران قرار شد با کمک مناطق شهرداری بتوانیم به بازگشایی این مجموعه‌ها کمک کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان ورزش شهرداری تهران از طریق زیرساخت‌های خود مانند مجموعه‌های ورزشی و برگزاری رویدادها به مردم خدمت رسانی می‌کند، افزود: استاندارد سرانه ورزشی بین المللی در دنیا دو متر است اما سرانه فضای ورزشی در تهران ۵۷ سانتیمتر است و باید این میزان را ارتقاء دهیم.

اوجاقی با اشاره به اینکه مشارکت حدود یک میلیون نفر را برای مسابقات قهرمان شهر داشتیم، ادامه داد: ۶۹ مجموعه ورزشی غیرفعال و تعطیل داشتیم که ۶۲ مورد آنها را بازگشایی کردیم و مابقی نیر در حال بازگشایی هستند، در حال حرکت به سمتی هستیم که مجموعه‌های جدید احداث شوند و تأکید شهردار تهران‌ نیز بر استفاده چند منظوره از مجموعه‌های مختلف است.

در این جلسه صباغ شهردار منطقه یک نیز گفت: طی یک سال گذشته اقدامات خوبی در بخش‌های مختلف در منطقه یک صورت گرفته است، به طوریکه در بهمن‌ماه سال گذشته مجموعه ورزشی نفت پس از سال ها، آماده و تحویل شهروندان این محدوده شد و امروز نیز شاهد افتتاح مجموعه ورزشی چند منظوره ریحانه هستیم.

وی افزود: مجموعه ریحانه در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع بنا شده که دارای مجموعه ورزشی چند منظوره، مجهز به سالن توپی و بدنسازی است و با توجه به تعداد ۴۰۰ جایگاه تماشاچی جهت برگزاری مسابقات و فستیوال‌های ورزشی رسمی مهیا شده است.

انتهای پیام

نشر مطالب اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر روابط بین نژادها و مبارزه با تبعیض نژادی در جوامع مختلف.
دکمه بازگشت به بالا