نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر کرمان پذیرای آثار علاقه‌مندان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر کرمان پذیرای آثار علاقه‌مندان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حامد شجاعی ظهر دوشنبه در مراسم رونمایی از پوستر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرمان که با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان برگزار شد، اظهار کرد: امسال بخش ویژه ای در جشنواره با عنوان فرهنگ رضوی در رسانه‌ها را خواهیم داشت.

وی افزود: این بخش با مشارکت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ رضوی، از طریق رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری انجام شده است.

شجاعی با اشاره به اینکه نفرات برتر در این بخش جداگانه تجلیل خواهند شد، بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی و انتشار یافته خود در رسانه‌ها (از زمان انتشار فراخوان تا ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۳) را از طریق سایت جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان تصریح کرد: امسال همه تولیدات تنها از طریق سایت جشنواره و به صورت الکترونیکی دریافت می‌شود و صرفاً از این طریق قابل پذیرش خواهد بود.

شجاعی ادامه داد: از ۳۱ شهریورماه و هم زمان با هفته دفاع مقدس امکان ارسال آثار برای خبرنگاران از طریق سایت نیز فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی اثار ارسالی توسط هیأت داوران، به آثار برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود و در جشنواره کشوری شرکت داده خواهند شد.

شجاعی گفت: سال گذشته آثار قابل توجهی به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شد که انتظار می‌رود در سال جاری نیز استقبال بسیار خوبی از جشنواره بشود.

وی یادآور شد: آئین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در دهه مقاومت سال جاری با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار می‌شود.

همچنین در این مراسم مجتبی سلطانی نژاد رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان گفت: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۱۲ محور و در ۱۰ قالب اجرا می‌شود.

وی افزود: شعار سال (جهش تولید و مشارکت مردم)، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و بسیج و حوزه‌های اقدام از محورهای اصلی این جشنواره است.

سلطانی نژاد ادامه داد: همچنین مقوله‌های امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، مکتب حسینی (حاج قاسم و جبهه مقاومت، ریحانه‌های انقلاب) از دیگر محورهای اصلی جشنواره به شمار می‌روند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان افزود: گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست جز قالب‌های نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تعریف شده‌اند.

یادآوری می‌شود: سوده پاکاری سردبیر پایگاه خبری آرمان کرمان نیز به عنوان دبیر کمیته علمی نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر منصوب شد.

دکمه بازگشت به بالا