فرهنگ و هنر

افتتاح سه کانون پرورش فکری در لرستان

دانا نیوز/لرستان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از افتتاح سه کانون پرورش فکری در سه شهرستان استان خبر داد.

محمدجواد محمدی ۱۶ بهمن در حاشیه افتتاح مرکز فرهنگی و هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سلسله در گفت‌وگو با دانا نیوز اظهار کرد: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور دکتر زیویار استاندار لرستان، دکتر ابراهیمی نماینده مردم شهرستان‌های سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، فرماندار سلسله و جمعی از مدیران ستادی و دستگاه‌های اجرایی استان مرکز فرهنگی و هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سلسله افتتاح شد.

وی افزود: این پروژه با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۵۰۱ متر مربع احداث و  ۱۰ میلیارد ریال نیز صرف تجهیز آن شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه زمینه ایجاد شغل برای پنج نفر فراهم شده است.

وی اضافه کرد: دو کانون دیگر در چگنی و الیگودرز با حضور مسئولین لرستان افتتاح خواهد شد.

محمدی گفت: هرکدام از این کانون‌ها ۵۰۰ متر مربع زیربنا دارند.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا