ورزشی

امید اوسمار به حضور یک پرسپولیسی مقابل شمس‌آذر

پرسپولیس اکنون به عنوان صدرنشین لیگ در فاصله 180 دقیقه تا پایان فصل، از شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار است و بر این اساس امیدوار است مقابل شمس آذر در قزوین به روند بردهای خود تداوم بخشیده و به هدف نزدیک‌تر شود.

اوسمار ویرا برای بازی با شمس آذر قصد ایجاد تغییراتی در ترکیب تیمش را دارد. او که در بازی مقابل استقلال خوزستان در آخرین لحظات نتوانست از گئورگی گولسیانی در ترکیب اصلی به دلیل مصدومیت سود ببرد. اکنون در آستانه بازی مقابل شمس آذر به دنبال این است تا آخرین وضعیت این مدافع ملی پوش گرجستانی را مورد بررسی قرار داده و در صورت تایید کادرپزشکی از وی بهره ببرد.

گولسیانی بر این اساس در این بازی در ترکیب اصلی سرخ‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در کنار محمدحسین کنعانی زادگان زوج خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل می‌دهد. او در بازی رفت مقابل شمس آذر موفق شد دو گل تیمش را به ثمر برساند و به این ترتیب در روزی که سرخ‌ها با یک یار کمتر برابر حریف کار را با تساوی دنبال می‌کردند، یک برد ارزشمند را به نام این تیم کند.

گولسیانی در بازی امروز مورد تست و ارزیابی قرار خواهد گرفت و در صورتی که در حین گرم کردن مشکلی نداشته باشد، کار را در ترکیب اصلی دنبال خواهد کرد.

258 258

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا