ورزشی

صعود مس رفسنجان به فینال/آلومینیوم در خانه مات شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و مس رفسنجان از ساعت ۲۰ شامگاه امروز در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور برگزار شد.

این دیدار با تساوی یک – یک در پایان ۱۲۰ دقیقه همراه بود اما این مس بود که در ضربات پنالتی موفق به کسب پیروزی ۴ بر ۲ و صعود به فینال جام حذفی شد.

منتظر محمد (۱۴) برای مس و ابوالفضل قنبری (۶۵) برای آلومینیوم گلزنی کردند.

ترکیب آلومینیوم اراک

احمد گوهری، امیر نوری، مهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، میلاد بدرقه، محمد مهدی لطفی، بهرام گودرزی، مهدی لیموچی.

ترکیب مس‌رفسنجان

داود نوشی‌صوفیانی، محمدنژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال علی محمدی، منتظر محمد، فرشید باقری، محمدمهدی محبی، سعید واسعی، سجاد شهباززاده.

اشتباه احمد گوهری دروازه بان آلومینیوم در دفع توپ باعث شد تا منتظر محمد با توپ ربایی و شوت سرکش به سمت چارچوب دروازه میزبان گل برتری را به ثمر برساند.

اشتباه فردی در دفاع هر دو تیم باعث شد تا آنها در همان نیمه اول بارها موقعیت گل داشته باشند اما تبدیل به گل نشد تا نیمه اول با همان یک گل به ثمر برساند.

در نیمه دوم مهدی لیموچی با حرکت فردی و پاس خوبش ابوالفضل قنبری را صاحب توپ کرد تا اولین ضربه‌ای که به پای این بازیکن تعویضی خورد منجر به گل تساوی آلومینیوم در اراک شود.

همین نتیجه در ۹۰ دقیقه باقی ماند تا کار به وقت‌های اضافی کشیده شود. میزبان در ۱۵ دقیقه‌های قانونی فشار مضاعفی روی دروازه مس وارد کرد اما نوشی صوفیانی مانع از بازشدن دوباره دروازه اش شد تا کار به ضیافت پنالتی‌ها کشیده شود.

در ضربات پنالتی آلومینیوم دو بار از باز کردن دروازه حریف باز ماند تا مس رفسنجان به فینال جام حذفی برای نخستین بار صعود کنند و رقیب سپاهان در فینال شود.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا