اجتماعی

اقدامات پیشگیرانه در کاهش جرایم نیروهای مسلح بسیار موثر بوده است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: حفظ و صیانت از این نیروها در حفظ اقتدار کشور در دنیا بسیار حائز اهمیت است و اقدامات پیشگیرانه سازمان قضایی در کاهش جرایم در نیروهای مسلح بسیار موثر بوده است.

به گزارش دانا نیوز، به مناسبت هفته قوه قضاییه فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ سپهری راد معاون نظارت و بازرسی کل آجا، امیر سرتیپ دوم حقوق دکتر مسلم یعقوبی معاون حقوقی قوانین و امور مجلس ارتش با حضور در سازمان قضایی نیروهای مسلح با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و شورای معاونین سازمان دیدار کردند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این دیدار با اشاره به جایگاه نیروهای مسلح در تامین امنیت کشور گفت: دشمن از اقتدار نیروهای مسلح در ترس و وحشت است و به توانمندی نیروهای مسلح ایران اعتراف دارند و قدرت نظامی ایران در دنیا مطرح است.

احمدرضا پورخاقان افزود: حفظ و صیانت از این نیروها در حفظ اقتدار کشور در دنیا بسیار حائز اهمیت است و اقدامات پیشگیرانه سازمان قضایی در کاهش جرایم در نیروهای مسلح بسیار موثر بوده است.

وی از همکاری نیروهای مسلح به خصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران در برنامه‌های پیشگیری و برگزاری کلاس‌های آگاه سازی قدردانی کرد.

در ابتدای این دیدار نیز فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک هفته قوه قضاییه از زحمات رئیس و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح در برگزاری کلاس‌های آموزشی و ارتباط سازنده با نیروهای مسلح در جهت صیانت از آنها قدردانی کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا