ورزشی

اقتدار امروز کشور مرهون مجاهدت نیروهای مسلح در «میدان» و خبرنگاران در «رسانه» است

امیر دریادار «ایرانی» با حضور در تحریریه خبرگزاری دفاع مقدس ضمن تبریک روز خبرنگار، اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون مجاهدت نیروهای مسلح در «میدان» و خبرنگاران در حوزه «رسانه» دانست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه) به‌مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد.

در این بازدید، فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در تحریریه خبرگزاری دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه به‌ویژه شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به خبرنگاران این خبرگزاری تبریک گفت و از نزدیک در جریان روند انتشار اخبار قرار گرفت.

دریادار ایرانی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، ضمن ارج نهادن به مقام و منزلت خبرنگار اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در چنین روزی در خبرگزاری دفاع مقدس حضور یافته‌ام.

وی با اشاره به رسالت  مهم خبرنگاران و با بیان اینکه امیدوارم شما عزیزان با سلاح در دست خود در سنگر مهم رسانه‌ای، قلب و مغز دشمنان را به درستی نشانه بگیرید، افزود: اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت نیرو‌های مسلح در «میدان» و خبرنگاران در حوزه «رسانه» است.

فرمانده نداجا سپس به دیدار اخیر خود با فرمانده معظم کل قوا اشاره و عنوان کرد: در آخرین دیداری که محضر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) مشرف شدیم، معظم‌له به دستاورد‌های انقلاب اشاره داشتند؛ در حوزه رسانه نیز وظیفه سنگینی در همین زمینه به عهده شما عزیزان است و مشخص است که کار به درستی انجام می‌شود.

امیر ایرانی با تأکید بر لزوم انجام اقدامات بیشتر در حوزه رسانه‌ای، بیان کرد: ما تمام‌قد در کنار شما عزیزان  هستیم و هر زمان که لازم باشد، این آمادگی در نیروی دریایی ارتش وجود دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان با بیان اینکه امروزه برخلاف تبلیغات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه بین الملل در سطح بالایی قرار دارد، گفت: امروز ما به درجه‌ای از توانمندی و اقتدار در حوزه‌های مختلف رسیده‌ایم که بی‌نیاز از وابستگی به سایر کشور‌ها هستیم و این جایگاه موجب شده است که دیگران برای برقراری و یا توسعه روابط با ایران، پیشگام باشند.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا